Mies myönsi ettei enää halua minua
Avauduin miehelle tänään seksielämästämme. Seksiä ei ole ollut neljään vuoteen. Kysyin mieheltä, että eikö se halua minua enää. Ja mies myönsi. Häntä ei kiinnosta seksi enää ollenkaan. Haluja ei ole enää, olemme miehen mukaan liian vanhoja. Mies on 48 ja minä 47. En minäkään ole mikään himoharrastaja, mutta välillä olisi ihan kivaa vähän heiluttaa peittoa. En tiedä onko tämä eron paikka, mutta putäisikö kysyä mieheltä, että voinko ottaa rakastajan? En kuitenkaan itse koe itseäni niin vanhaksi vielä. En halua olla loppuelämääni ilman.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kysyit tätä samaa juuri samalla viestillä muutama kuukausi sitten. No, miten asia edennyt, otitko rakastajan?
En ole kysynyt.
Ap
Meillä sama, olemme melkein samanikäisinkin ja yhtään mitään ei enää tapahdu, en tosin halua erotakaan.
Sä olet ehkä vähän liian hidas keskustelija ap, neljään vuoteen ei ole ollut seksiä, tänään otit sen puheeksi, kuulit, ettei mies halua seksiä enää. Nyt tulet tänne miettimään, mitä sanot seuraavaksi? Ei hitto :D
Eroaisin. Miksi olisin onnettomassa suhteessa miehen kans joka on luovuttanut ja jota ei enää kiinnosta?
Huh kun on elänyt niin vanhaksi että 4v on pikku hetki
Kysyit tätä samaa juuri samalla viestillä muutama kuukausi sitten. No, miten asia edennyt, otitko rakastajan?