Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peittävä pukeutuminenkin on näköjään kesällä kielletty

Vierailija
30.05.2018 |

Niin monet valittaa, että kamalaa, kun naiset kulkee pienissä vaatteissa sellut ja allit heiluen, mutta näköjään ei sekään ole hyvä, että käyttää peittävämpää vaatetusta.
Mä olen 80 kiloa laihduttanut ja roikkuvaa nahkaa on koko vartalossa, lihavuuden perintönä jäi myös nilkkojen turvotus, josta en eroon pääse. Mä käytän ihan aina kokopitkiä farkkuja, koska ne pitää mun löllöt jalkani tiukassa paketissa ja paitoja, joissa on hihat kyynärpäihin asti ja olen nyt helteillä saanut lukemattomia kertoja kuulla tutuilta ja tuntemattomilta kuinka saan lämpöhalvauksen ja että on järjetöntä pitää sellaisia vaatteita kuumalla säällä. Ehdotellaan myös capreja ja löysiä pellavahousuja sun muuta, mutta en tunne oloani mukavaksi sellaisissa, kun ne paljastaa virhepaikat liian hyvin, eikä mulla ole farkuissa ja t-paidassa epämiellyttävä olla. Ihan oikeasti mikään ei kyllä ihmisille kelpaa...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sitten riitä sinulle , että oma vaatetuksesi on itsellesi  mieluinen ?

Vierailija
2/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös kommentoidaan jatkuvasti että koitas vaihtaa kesävaatteet, nyt on kesä, blaablaablaa. En jaksa kuunnella tuota enää, jeesus sentään. En halua esitellä kroppaani talvisin enkä kesäisin, ja piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kesävaatteissa tarvitse esitellä kroppaansa, että ne olisivat kesävaatteet. En millään usko, että "tiukka paketti" voi olla helteellä mukava.

Kannattaisi hankkia väljät pellavahousut ja joku muu kuin musta trikoopaita. Peittäisikin oikeasti enemmän ja olisi taatusti mukavampaa.

Vierailija
4/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Tai siis olkavarret löysät, ja olen vitivalkoinen. En kyllä laihempanakaan ole koskaan tuntenut oloani kotoisaksi paljastavissa vaatteissa. Ihan sama, mitä kukaan sanoo. Ei ole kukaan kyllä sanonut koskaan mitään.

Vierailija
5/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kesävaatteissa tarvitse esitellä kroppaansa, että ne olisivat kesävaatteet. En millään usko, että "tiukka paketti" voi olla helteellä mukava.

Kannattaisi hankkia väljät pellavahousut ja joku muu kuin musta trikoopaita. Peittäisikin oikeasti enemmän ja olisi taatusti mukavampaa.

Ihan tavalliset ihonmyötäiset farkut mulla siis on, en halua mitää löysiä, ohutkankaisia housuja käyttää, koska se jalkojen löllyminen tuntuu ja näyttää inhottavalta. Paitoja multa kyllä löytyy monissa väreissä.

Vierailija
6/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän ohis ap, mutta eikös noita ylimääräisiä ihopussukoita voida operoida pois kirurgin toimesta?

Vierailija
7/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän ohis ap, mutta eikös noita ylimääräisiä ihopussukoita voida operoida pois kirurgin toimesta?

Kyllä voisi, mutta ensin pitäis saada lottovoitto.

Ap

Vierailija
8/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pellavahousuja, vaaleat farkut ja erilaisia luonnonkuotuisia paitoja. Ja olen hoikka, enkä edes ole pala. En vain tykkää shortseista.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja julkisella niiden pitää olla terveyshaitta, esim. Vaikeuttaa peseytymistä, tuottaa hiertymiä etc.

Vierailija
9/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot tuttavat ap:lla. Olen hoikka ja pukeudun ympäri vuoden pitkiin farkkuihin ja pitkähihaisiin, ikinä ei ole kukaan ihmetellyt.

Joskus teininä vanhemmat huomautti etelänlomalla (30c) paksusta hupparista mutta siihen se jäi.

Vierailija
10/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudot tuttavat ap:lla. Olen hoikka ja pukeudun ympäri vuoden pitkiin farkkuihin ja pitkähihaisiin, ikinä ei ole kukaan ihmetellyt.

Joskus teininä vanhemmat huomautti etelänlomalla (30c) paksusta hupparista mutta siihen se jäi.

Ei ne tutut huomauttelijat sentään mitään sydänystäviä ole, mutta esim. työkavereita ja yksi naapurikin katsoi asiakseen päivitellä vaatetustani.

Ap

Vierailija
11/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä olla välittämättä ap vaikka eihän se kivaa ole. En itsekään tykkää mistään paljastavista vaatteista vaikka ihan normaalipainoinen olen. T-paita ja pitkät housut on ihan riittävä vaatetus tänne pohjolan kesäsäihin. Eihän täällä sitäpaitsi edes ole NIIN kuuma vrt. etelän yli 30 asteen helteisiin.

Vierailija
12/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ovat myös suojautumiskeino ihmisiltä.

Vierailija
13/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten paljon ne maksaa?

t. Omaa vatsalöllykkää vieroksuva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi