Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei pysty ihastumaan kehenkään

Vierailija
30.05.2018 |

Olen sinkkunainen. Saan miehiltä ihan hyvin viestejä. Mutta kun en vain pysty ihastumaan, en tunne vetoa keneenkään. Nytkin laittoi viestiä mies joka vaikuttaa muuten todella hyvältä ja sopivalta mutta ulkoinen olemus vaan ei vetoa sitten tippaakaan, enemmänkin päinvastoin. Miten pystyisin unohtamaan koko pariutumispelleilyn kokonaan ja lopettamaan deittipalstoilla luuhaamisen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi oikein mitään sille että se että joutuu elämään koko ikänsä yksin tuntuu hemmetin epäoikeudenmukaiselta ja surulliselta. Että ei saa koskaan kokea mitään oikeaa läheisyyttä kenenkään kanssa. Että on niin paljon huonompi kuin suurin osa muista ettei pysty sellaiseen.

Vierailija
2/3 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastuminen ole niin tärkeää, suhde voi alkaa ihan kavereina.

Myös ne piirteet mistä et ihmisessä pidä, voivat unohtua, kun huomaat luonteesta paljon hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. Saumaa olis vaan niihin joihin en kykene tuntemaan vetoa tippaakaan, kuten vaikkapa itseäni vanhempiin miehiin. Jotkut omanikäiset vois olla muuten ihan kivan näköisiä, mutta ovat päästäneet itsensä plössähtämään, tai pukeutuvat epäsiististi/lapsekkaasti (esim. hupparit on iso nou nou). Itse pidän vartalostani huolta liikkumalla sekä pukeudun siististi ja naisellisesti. En ymmärrä miten minulla on näin huono tuuri miesrintamalla. :( Miehet eivät tunnu ymmärtävän, että myös heidän itsensä on panostettava ulkoiseen olemukseensa, jotta vetovoiman syntyminen vastapuolelta olisi ylipäätään mahdollista. Myös minulla käynyt mielessä jättäytyä kokonaan pois pariutumismarkkinoilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän