Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idioottimaista ottaa koira?

Vierailija
30.05.2018 |

Että niin sitten. Jouduin vuosia sitten luopumaan koirastani kun kävi vanhemmiten aggressiiviseksi lapsia kohtaan. Hoidossa ei ollut mitään vikaa, koiran hoidin erittäin hyvin. Mies luopui omastaan kun ei jaksanutkaan hoitaa/sitoutua.

Niin nyt MINUN on idioottimaista edes haaveillakkaan lähivuosina ottavani koiraa!? Mikä logiikka on tässä? Melkein tekisi mieli pistää mies ulos ja ottaa koira tilalle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottomaista oli ottaa kyseinen mies.

Vierailija
2/4 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestä vähän kaksipiippuinen juttu. Perheeseen ei pitäisi lemmikkiö ottaa jos kaikki eivät sitä halua. Mutta ei ole reilua mieheltäsikään syytellä sinua jos kerran ei itse ole osannut koirastaan huolta pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat ällöttäviä. Eli on idioottimaista.

Vierailija
4/4 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään nyt sen verran, että olen miettinyt koiran ottoa jo reilu puolivuotta ja suunnittelin mahdollisesti ensi keväälle/kesälle. Ei siis edes hetken päähänpisto. Haluaisin pienehkön koiran. Ehkä havannankoira, sheltti, cottoni tai villis..?

Mutta mies sanoo että JOS koira tulee, sen on oltava koiran kokoinen, ehkä sakemanni tai sitten husky. En tiiä pitäisikö itkeä vai nauraa.. En todellakaan koskaan ottaisi koiraa jonka tiedän olevan liian haastava mulle.

Mulla on alakoulu ikäinen lapsi, työpaikka ja muutenkin vakaa elämäntilanne. En ymmärrä miten olen nyt "edesvastuuton koirakuumeilija" niinkuin mies minua kuvaili. Paha mieli tulee tälläisestä :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi