Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miesopelle muistamiseksi/lahjaksi?

Vierailija
30.05.2018 |

Aiemmin ostettu kuoharipullo ja tomaatintaimen, jouluksi kahvi, suklaata ja keksejä.
Nyt pää lyö tyhjää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa menee aina. Älä stressaa. Kiva lahja voi olla kortti ja 0,4 eur siemenpussi.

Vierailija
2/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä opettajia lahjotaan joka käänteessä?! Työtä tekevät niinkuin muutkin työläiset! En ole ikinä tajunnut krääsän ostamista ja kantamista opettajille. Se on sitten eri asia JOS lapsi haluaa itse muistaa jotenkin, silloin paikallaan itse tehty kiva kortti, runo, valokuva yms. mutta ei missään nimessä mitään kaupasta ostettua lahjusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä opettajia lahjotaan joka käänteessä?! Työtä tekevät niinkuin muutkin työläiset! En ole ikinä tajunnut krääsän ostamista ja kantamista opettajille. Se on sitten eri asia JOS lapsi haluaa itse muistaa jotenkin, silloin paikallaan itse tehty kiva kortti, runo, valokuva yms. mutta ei missään nimessä mitään kaupasta ostettua lahjusta. 

Vaikuttaa siltä, että äityli on ihastunut opeen ja haluaa huomiota

Vierailija
4/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä lajusten ostelijoita. Joku opettajakin taisi jossain vaiheessa sanoa, että kun ei edes haluasi niitä joka joulusia ja joka keväisiä lahjoja.

Vierailija
5/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ostaisin , jonkun painavan ja tilaa vievän koristeellisen esineen. opettajat nauttivat niistä

Vierailija
6/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen "kun minä olin nuori"-kommentti: minun lapsuudessani ei kenellekään olisi tullut mieleen ostaa lahjoja opettajalle. Olen 70- ja 80-lukujen lapsi/teini.

Vierailija
7/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta pullo kirkasta, niin opettaja voi vetäistä sen. jos hyvin käy niin unohtaa että minkänlaisia oppilaita on luokalla ollut.

Vierailija
8/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilaan lahjakortin?

Itse nautin kovasti lapsen itsetekemästä kirjamerkistä.

Menee pieneen tilaan eikä tarvi murehti nuutumisesta tai sulamisesta.

Vierailija
9/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin iltiksen hoitajille (mies ja nainen) take away-kahvimukit ja lahjakortit jätskibaariin. 

Vierailija
10/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa nyt lahjomasta näitä opettajia. Ne on teillä töissä, te ostatte opettajalta palveluita - toki aika monen välikäden kautta, mutta kunmminkin. Yleensä liike-elämässä nimittäin lahjotaan asiakkaita, eikä asiakkaat niitä, joilta ostavat palveluita. Siksipä opettajan oikeastaan kuuluisi lahjoa asiakkaansa, eli oppilaat, eikä toisinpäin.

Vierailija
11/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesopen lahja eroaisi mitenkään naisopen lahjasta?

Vierailija
12/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaa menee aina. Älä stressaa. Kiva lahja voi olla kortti ja 0,4 eur siemenpussi.

Eiköhän sillä ole siemenpussit omasta takaa... (joo. Oli pakko)

Vierailija
13/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tomaatintaimen?

Vierailija
14/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa kivaa piirakkaa tai torttua.

Vierailija
15/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tomaatintaimen?

Jotain, jonka saatuaan ope kiroaa raskaasti

Vierailija
16/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun lapsella menee koulu hyvin, eikä tarvi lahjoa opettajia.

Ettekö ihmiset ymmärrä, että lahjominen heikentää koulumenestystä ja oppilaista tulee tyhmiä.

Vierailija
17/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain, mikä katoaa nopeasti (kukka, suklaa tms.) Paras lahja viinipullo tai muu alkoholi. Koriste-esineet kannattaa unohtaa. Lasten omatekemät kortit ja muut menee melkeinpä suoraan roskiin.

T. Ope

Vierailija
18/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakatkaa nyt lahjomasta näitä opettajia. Ne on teillä töissä, te ostatte opettajalta palveluita - toki aika monen välikäden kautta, mutta kunmminkin. Yleensä liike-elämässä nimittäin lahjotaan asiakkaita, eikä asiakkaat niitä, joilta ostavat palveluita. Siksipä opettajan oikeastaan kuuluisi lahjoa asiakkaansa, eli oppilaat, eikä toisinpäin.

Opettaja ei ole palveluntarjoaja, eikä asiakaspalvelija, koulu ei tuota vanhempien tai lapsien toivomia palveluja. Oppilas ei ole asiakas, vaan suorittamassa omaa lakiin kirjattua opetusvelvollisuutta. Opettaja on asiantuntija, kasvatuksen ja pedagogiikan asiantuntija. Sinun kaltaisten ihmisten takia koulut ovat muuttuneet helveteiksi, kun vanhemmat vaativat omalle lapselleen eriytyiskohtelua ja erityispalvelua, ja kuvittelevat että koulun "asiakkaina" heillä on oikeus siihen... hyvä luoja taas.

Alkuperäiseen kysymykseen: lapsen tekemä kortti riittää. Jos jotain muuta haluat antaa niin ihan max 5-10e arvosta tavaraa vaikka syötävää, niin ei jää nurkkiin pyörimään. Liian arvokkaista lahjoista tulee vaan kiusaantunut olo ja pitää rueta jo miettimään, mitä viranhaltija edes voi ottaa vastaan.

Vierailija
19/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin opettajana on huudeltava väliin että ei mitään. Oikeasti, kaapit pursuaa tavaraa ja näen paikan päällä miten paha mieli niille lapsille tulee joilla ei ole antaa mitään. Jos väkisin haluaa jotain antaa niin lapsen itse askartelema kortti lämmittää mieltä koko kesän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi