Mä kiihotun omista tisuistani
Tekis mieli kulkea ilman paitaa ja antaa lollojen heilahdella. Melkein nolottaa, kun on ajatuksena niin kuuma.
Kommentit (11)
Haluaisitko että valokuvaisin sinulle ihanat lollosi? Kaikki kuvat jäisi sinulle.
AurinkoM kirjoitti:
Haluaisitko että valokuvaisin sinulle ihanat lollosi? Kaikki kuvat jäisi sinulle.
No ihan varmasti joo jää. Naiset ei uskalla nykyaikana enää seurustella miesten kanssa kun kaikilla on joku sairas fiksaation kuvata salaa seksiä ja sitten laittaa ne nettiin.
Mitä kokoa rintasi on?. Oletko vakisuhteessa, olis ihan päästä hyväilemään rintojasi.
Paita missä kaula aukko näkyy hiukan rintojasi
Laita sun looloista kuva 0409320389
No sehän on just parasta kun rakastaa itseään ja jopa kiihottuu omasta vartalosta. Se myös näkyy ulospäin itsevarmuutena ja tekee sinusta viehättävän muidenkin silmissä. Rohkeasti olet vain oma itsesi ja ei niitä rintsikoita joka kesämekon alle tarvita. Ei liikaa tyrkky, mutta viehättävästi itsensä kantava nainen on aina kaunis. Kerran täällä eletään ja ollaan, siitä pitäisi iloita ja nauttia. :)
Aku kirjoitti:
Paita missä kaula aukko näkyy hiukan rintojasi
En kuule Antero tuollaisille peräkammaripoikajunteille näytä mitään
Suorastaan kuolaan rintojenperään. Ihanan sileät ja ajattelen että pääsisin hyväilemään niitä, Ja pääsisin näykimään ja kielettelemään rintojasi. Hieroisin pilluasi samalla, olisi ihana nähdä kun laukeat, sitten pillun nuolenta jos vaikka pitäisit siitä. m
No mutta, täällähän oli vastauksia. Ovat kokoa 80F ja tosiaan muhkeat, eivät mitkään pystyt, mut eivät liian riipatkaan. En toki niitä paljastele kuin kotioloissa, enkä tosiaan kuvaa kenellekään. Kesämekon allekin ovat liian suuret ilman liivejä, mutta ajatuksena sekin kiihottava. Itse tällähetkellä olen ainut, joka nautin näistä tisuistani.
Minulla taas pienet ja tosi tanakat. En voi kulkea ilman liivejä. Näyttää kuin olisi kynät paidan alla. Nännit näkyy kilometrin päähän.
Kulje vain ilman paitaa, minä voin kulkea perässäsi ja kaivella kyrvälläni persevakoasi.