Mites joku voi asua helsingin Myllypurossa?
Kommentit (15)
Ihanaa aluetta. Ystäväni asuu siinä lähellä Myllärintietä ja voi miten ihanan iso tontti heillä on ja vehreää. Omenapuita, marjapensaita, luumupuita ja vaikka mitä. Hänen miehensä pyöräilee keäst talvet keskustan työpaikalleen. Matkaan menee kuulemma puoli tuntia suuntaansa.
Että miten sen nyt ottaa. Toiselle hirvee, toiselle paratiisi.
Ihan jees alue nykysin. Ennen oli kamala. Se vanha ostari...voi luoja...
Myllypuron uudehko pientaloaluehan vaikuttaa tosi kivalta. Varmaan hieman eri asia asustella metroaseman vieressä ma.mujen kanssa.
Asuntojen hinnat ovat viime vuosina nousseet kaikista eniten Myllypurossa koko pääkaupunkiseudulla. Johtuen uudesta ostarista ja uusista kerrostaloista lähellä metroasemaa.
Ja toden totta, sehän oli suorastaan viihtyisä, kun kevättalvella työasioissa kävin.
Sehän on siistyitynyt hemmetikseen viimisen parinkymmenen vuoden aikana. Voisin helposti nähdä itseni siellä asumassa.
Liikuntamylly heti metriksen vieressä on Stadin paras paikka. Sinne tullaan kauempaakin.
No ei kai kukaan nirppanokka oikein voi asua missään muualla kuin jossain Ullanlinnassa. Pitäähän sitä olla tilaa lukaalissa ponille ja Mersullekin.
Mrs. Bucketti kirjoitti:
No ei kai kukaan nirppanokka oikein voi asua missään muualla kuin jossain Ullanlinnassa. Pitäähän sitä olla tilaa lukaalissa ponille ja Mersullekin.
Mitänän Ullanlinnassa mahdettaisiin tykätä ponista parvekkeella? Tulee ihan mieleen vanhat mustalaisvitsit.
Ihahaa! kirjoitti:
Mrs. Bucketti kirjoitti:
Mitänän Ullanlinnassa mahdettaisiin tykätä ponista parvekkeella? Tulee ihan mieleen vanhat mustalaisvitsit.
No sehän oli vaan Mrs. Buckeen lotkautus, joka itse oli hauska nirppis.
Helposti voi asua, vehreys on kauniimpaa kuin keskustassa. Ihmisvilinäkään ei oikein miellytä.
Moni viittaa usein metroaseman läheisyyden levottomuuteen, mutta me ei kyllä olla ikinä huomattu mitään. Asutaan metroaseman vieressä ja täällä on ihanan rauhallista! Rauhallinen, siisti, hyvin hoidettu taloyhtiö ja työmatka piteni vain viitisen minuuttia vrt. Vallilaan. Hyvää on myös asuntojen hinnat, elämänlaatu on paljon parempaa kun kaikki raha ei mene seiniin.
Vahva suositus!
Niin ja eikö Myllypurosta alkkikset joudu menemään Kontulaan ryypylle? Myllypurossa ei keskikaljakuppiloita? Korjatkaa jos olen väärässä.
Itse sinne en muuttaisi, koska sijaitsee pikkasen Liian kaukana keskustasta minun makuuni. Mutta varmaan Ihan Kiva Jos haluaa asua maalla...
Niin, onhan siellä väljät tontit, hyvät palvelut ja liikenneyhteydet.