Kellään suositella inhimillistä ja osaavaa sisätautilääkäriä ? Mielellään pk-seudulla vastaanotto. Kiitos.
Kommentit (14)
Ei oo vielä hyvää endoa tullut vastaan
Miksi sisätautilääkärin pitäisi olla inhimillinen? Eikö ole pääasia että osaa asiansa.
Tämä kyseinen lääkäri ei kyllä taida ihan osata edes asiaansa, vaan tulkitsee labratuloksia kuin piru raamattua! Mitään apua en häneltä saanut, kun "kaikki labratulokset ovat viitearvojen sisällä eli normaalit". Muutokset entisiin tuloksiin kuitenkin huomattavat, ja vointi sen mukainen eli surkea.
Kiertäkää kaukaa kyseinen herra jos voitte!
Kokemuksen pohjalta kysyisin, voiko, saako jatkaa ...
Suomi on täynnä ammattitaitoisia sisätautilääkäreitä.
Ovat hoitaneet kaikkinensa satojatuhansia potilaita. Ellei miljoonia kun kaikki suomalaiset ja sisätautilääkärit lasketaan yhteen.
Miten siis voi olla, että jollekulle ei kelpaa joku sisätautilääkäri.
Vanhemmat ja kokeneet sisätautilääkärit voivat toki olla joskus äreitä jopa epäystävällisiäkin joskus.
Mutta se vähennä heidän ammattitaitoaan mitenkään.
Nykyisin vain tuntuu olevan niin, että potilas menee vastaanotolle ja ilmoittaa itse oman diagnoosinsa ja vaatii siihen lääkkeetkin itse.
Samoin potilas osaa jo lukea itse kaikki labratulokset, ja tietää mielestään lääkäriä, onko niissä jotain hälyttävää, vai ei.
Itse olen joutunut käymään paljon lääkärissä vaivojeni takia, ja tiedän, että lääkärit eivät hätkähdä edes labratuloksista, jotka ylittävät viiterajat.
Koska heillä on kokemusta ja tieto enemmän kuin potilaalla itsellään.
Ei ihme että lääkärit saattavat joskus tiuskia tuollaisille potilaille, jotka heti kättelyssä epäilevät ja halveksivat lääkärin ammattitaitoa.
Leenuliinu kirjoitti:
Tämä kyseinen lääkäri ei kyllä taida ihan osata edes asiaansa, vaan tulkitsee labratuloksia kuin piru raamattua! Mitään apua en häneltä saanut, kun "kaikki labratulokset ovat viitearvojen sisällä eli normaalit". Muutokset entisiin tuloksiin kuitenkin huomattavat, ja vointi sen mukainen eli surkea.
Kiertäkää kaukaa kyseinen herra jos voitte!
Niin, tuota noin.
Mihin sinä lääkäriä tarvitset, kun osaat kerran itse tulkita labranäytteet sun muut paremmin kuin lääkäri?
Kai sinä silloin osaat myös hoitaa itsesi, paremmin kuin lääkäri.
Selvästi kyseisen lääkärin oma puolustuskommentti.
Turhan, liian paljon tullut palautetta. Onko korona ajanut potilaita yksityiselle puolelle, ja onko niin, että kaverilla on paljon vapaita aikoja.
Paras sisätauti lääkäri ehdottomasti Matti Ristikankare👍🏻
Paras sisätautilääkäri on Satu Väkeväinen. En tiedä missä nykyään ottaa vastaan. Hakaniemen ympyrätalon yksityisen vastaan otto oli joskus.
Sellainen kun Hannu Jonsson- ottaa vastaan tietääkseni Diacorin useammassakin vastaanottopisteessä mutta ainakin Tikkurilassa.