Olen niin vihainen että voisin lyödä yhtä ihmistä.
Kyseessä sellainen yli kolmikymppinen mt-ongelmainen, edelleen kotona asuva ressukkamies. Tunsin hänet sen verran aikaa, että pidin totaalisen harmittomana. Käväisi luonani kahvilla toissapäivänä. En pystynyt sinä yönä nukkumaan kuumuuden takia, luin vielä kirjaa kahden aikaan kun tää s a a t a n a n sekopää tulee sisään! Oli ottanut huomaamatta mun avaimet eteisestä. Kännissä oli ja halusi nukkumapaikan, anteeksi pyyteli. Arvatkaa säikähdinkö, siis valehtelematta teki mieli kuristaa se! Onneks nykyluureissa on estot ja summerit ala-ovella tässä taloyhtiössä. Ttu että v*tuttaa! Ikinä enää päästä ketään mt-ongelmaista kotiini (siskolla ahdistuneisuushäiriö, se on vähän eri asia.) x(
Kommentit (9)
Soitin hätäkeskukseen kyllä. Mutta v*ttuako ne pystyy tekemään, sain huutamalla ja tönimällä sen urpon ulos. Häipyi varmaan kuin pieru saharaan läheisen taksitolpan avustuksella.
T. Ap
Ahdistuneisuushäiriö on mt-ongelma, vai vähätteletkö hänen ahdistuneisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Soitin hätäkeskukseen kyllä. Mutta v*ttuako ne pystyy tekemään, sain huutamalla ja tönimällä sen urpon ulos. Häipyi varmaan kuin pieru saharaan läheisen taksitolpan avustuksella.
T. Ap
Oisitko töninyt pois jos george clooney olisi astellut sisälle?
Vaikutat itse kovin epätasapainoiselta.
No hehheh, nro 5. Ja millä tavalla vaikutan epävakaalta, nro 6? Olen helvetin vihainen ja mielestäni se mulle sallittakoon?!
Ap.
Kerrottakoon, etten ole koskaan lyönyt ketään. Ja sinulle nro 4: en todellakaan vähättele. Tarkoitin, etten päästä kotiini enää ikinä mt-ongelmaista, jota en tunne perinpohjin.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistuneisuushäiriö on mt-ongelma, vai vähätteletkö hänen ahdistuneisuutta?
Oikeuttaako ahdistuneisuushäiriö varastamaan jonkun kotiavaimet?
Nro 10: WTF. Luetun ymmärtäminen 0/5.
Soititko poliisin?