Haluan miehen, joka kurittaa musta laiskuuden, saamattomuuden ja ilkeyden pois
Noin siis vähän kärjistäen.
Olen 32-vuotias, työtön akateeminen. Toisesta maisterintutkinnosta puuttuu kaksi tenttiä jo neljättä vuotta. Mulla olisi ihan hyvä työkokemus ulkomailta (missä myös tein ekan tutkinnon).
Olen lihonut 15 kg kahdessa vuodessa. Syön huonosti enkä liiku. Tukka hapsottaa ja vaatteet repsottaa. En huolehdi itsestäni.
Aamulla meen kauppaan ja ostan sidukkaa ja herkkuja. Niitä sitten nautiskelen päivän mittaa samalla kun katson sarjoja ja leffoja tai pelaan videopelejä.
Tarvitsen miehen joka rakastaa mua mutta asettaa myös tiukat rajat ja sanktiot. Joka vahtii mitä syön, että laihdun ja huolehdin itsestäni. Joka katsoo että mulla on kauniit vaatteet ja pakottaa ihmisten ilmoille ja hakemaan töitä.
En saa itse mitään aikaan ja tiedän että mut tarvitsee pakottaa tekemään jotain elämälleni.
Ja kyllä olen lukenut butlerit, beauvoirit ja irigarayt.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluan 19v fitnessmallin mutta olen realistinen asian suhteen.
Oletko mies?
Minäkin tarvisin piiskurin.
Siis kirjaimellisesti.
En kyllä noin hallitsevaa kuin sinä, vähän vaan.
Ei mun elämäkään kyllä ole noin hunsvonttimaista, mutta fiilaan.
Miehen myötä tulisi jotenkin luonnollisesti kuria ja järjestystä elämään.
Koko etusivu on täynnä sarjatrollin päiväunta. Homojen kuolemaa, kristinuskon julustusta ja partenalistista sovinismi.
Palstapersun päiväkännit?
Olen lisäksi polttanut sillat kavereihini ja sululaisiini ihan ydinperhettä lukuunottamatta. Ystäviä mulla ei Suomessa ole ketään.
Näin on käynyt koska olen kostonhaluinen ja kateellinen. Kadehdin kaveteitani joilla on ura, mies ja perhe. Olen puhunut kaikista parhaista ystävistäni pahaa takanapäin, samoin kahdesta serkustani ja veljeni vaimosta. Koska olen kateellinen.
Haluan lopettaa veemäisyyden mutta en vain pysty. Sitten kohta taas haukun veljen vaimoa äidilleni viinihuppelissa.
Ärsyttää mun käytös.
Vierailija kirjoitti:
Koko etusivu on täynnä sarjatrollin päiväunta. Homojen kuolemaa, kristinuskon julustusta ja partenalistista sovinismi.
Mä en ole persu vaan äänestän vihreitä tai ehkä vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole persu vaan äänestän vihreitä tai ehkä vasemmistoa.
Niin varmaan joo.
Voisin hyvin kuvitella itseni esim arabin tai kurdin vaimoksi. Tai jonkun vanhemman miehen kotirouvaksi. Jolla olisi auktoriteettia.
Ulkomailla asuessa mulla oli poikaystävä, joka piti mut hyvin kurissa ja elämä hymyili. Oltiin siis aika vanhoillisessa maassa ja hän piti huolen että hoisin asiani. Ei kuitenkaan koskaan käyttänyt väkivaltaa. Mutta sai mut tottelemaan.
Mäkin haluan 19v fitnessmallin mutta olen realistinen asian suhteen.