Vierailija

Ja millainen olet sinä nainen johon ei kivat ota yhteyttä?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiva = komea, kouluttautunut, sosiaalisesti taitava, pitkä jne.

No ainakin siisti, puhdas ja pitää itsestään huolta. Koulutuksella ei väliä, isimahaa saa olla. Pituutta sen verran että on itseäni (174cm) joitain senttejä pidempi. Ja tottakai pitää uskaltaa sanoakin jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä sä panox kelpaat älä huoli. Hintana voi olla myöhemmin menetetty mielenterveys kun olet ollut vain lieteastiana. Ellet sitten nyt jo jotain nappia ota?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä panox kelpaat älä huoli. Hintana voi olla myöhemmin menetetty mielenterveys kun olet ollut vain lieteastiana. Ellet sitten nyt jo jotain nappia ota?

Kiva kuulla.

Vierailija

Kaksi viimeisintä; 1. chatista ja 2. löytyi rajojen ulkopuolelta kun haluisin kokeilla toimiiko Tinder muualla ja lykästi ekana iltana. Valitsee mieluisan maan ja avaa Tinderin :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen aina luullut, että kiva tarkoittaa jotain vähän samansuuntaista kuin mukava, eli sellaista jonka kanssa sosiaalinen kanssakäyminen on miellyttävää. Enpä ollut tullutkaan ajatelleeksi, että lyhyt tai ruma ihminen ei voikaan olla kiva.

Vierailija

Painoindeksi saa olla enintään 14 ja pituutta saa olla enintään 162cm + totta kai isot söpöt silmät ja huulet! Ja ikää ei saa missään nimessä olla yli 21!

Vierailija

Mä oon yli 50. Pieni ja siro. Olen saanut satoja viestejä miehiltä, ja pelkästään ulkonäön vuoksi. Nuorin treffejä ehdottanut oli 23 -vuotias.

Vierailija

Olen iso, lihava, keski-ikäinen tantta. Satoja viestejä voi tulla jo päivässä, ja useinkin lähestymisiä tulee niiltä parikymppisiltä pojanklopeilta(ajattelevat, että vanhat harput ovat epätoivoisina mielissään heidän huomiosta ja antavat pinppiä).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen aina luullut, että kiva tarkoittaa jotain vähän samansuuntaista kuin mukava, eli sellaista jonka kanssa sosiaalinen kanssakäyminen on miellyttävää. Enpä ollut tullutkaan ajatelleeksi, että lyhyt tai ruma ihminen ei voikaan olla kiva.

Ruma mies ei voi olla kiva ap:n tarkoittamassa mielessä. Mutta koska naiset eivät halua vaikuttaa pinnallisilta ja laskelmoivilta, he ovat keksineet alkaa kutsua näitä ylemmän tason miehiä "kivoiksi". Tasoistahan ei saa tietenkään naisten maailmassa puhua suoraan. 

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ruma mies ei voi olla kiva ap:n tarkoittamassa mielessä. Mutta koska naiset eivät halua vaikuttaa pinnallisilta ja laskelmoivilta, he ovat keksineet alkaa kutsua näitä ylemmän tason miehiä "kivoiksi". Tasoistahan ei saa tietenkään naisten maailmassa puhua suoraan. 

Tämä.

Vierailija

Tämä syy miksi monet naiset kertoo saavansa paljon viestejä johtuu lähinnä joidenkin miesten käyttämästä haulikko menetelmästä. Pistetään sen enempää ajattelematta viestiä massoittain ihan kaikille naisille kuvia katsomatta tai tekstejä lukematta. Sitten kun joku vastaa niin vaivaudutaan ottamaan paremmin selvää kenestä on kyse. Näin saadaan perattua joukosta pois kaikki sellaiset naiset jotka ei ylipäätänsä vastaa. Koska edes niille selkeästi keskimääräsitä halutummille miehille ei iso osa naisista vastaa. Pitää olla joku leffatähti tai alusvaatemallin ulkonäkö miehellä jotta edes puolet lähetetyistä viesteitä saisi jonkun vastauksen.

Se, että saa viestin tällaiselta mieheltä ei kertakaikkiaan kerro yhtään mitään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.