Huuteleeko sellaiset jonneikäiset (about 12-13v) pojat teille koskaan julkisilla paikoilla?
Itse olen 25v mies, ja minulle jotkut ton ikäiset jäpikät saattaa joskus huudella, kun olen pyörällä liikkeellä, että: "keuli!" tmv. Ei siis mitään varsinaisesti loukkaavaa, mutta silti jotenkin kiusallista tuollainen.
Asetun kuitenkin tuollaisen yläpuolelle, etten reagoi siihen mitenkään.
Kommentit (8)
Huutelevat. Ja tytöt myös. Ja naureskelevat sitten "hyville" vitseilleen. Tietyt yksilöt tekevät tuota kaikille. Mutta ei siinä mitään, vanhempana sitten hävettää
Joku huusi joskus että "ootko pa*kalle menossa?" , kun luuli ilmeisesti kädessäni ollutta talouspaperipakettia vessapaperiksi 😂
Itä-Helsingissä bussissa noin 13-vuotta pikkukovis alkoi kommentoimaan allekirjoittaneen ulkonäköä pilkallisesti kaverilleen, kun seisoin siinä vieressä.
Sanoi välittömästi pojalle, että jos olisit yhtään vanhempi, niin saisit kohta turpaasi kunnolla. Suun pysyi loppumatkan täysin kiinni.
ddd kirjoitti:
keulitko?
Totta kai. Pakkohan se on keulia, ettei pojat naura.
Jotkut tuonikäiset eivät pääse aikuisen ohi mölisemättä jotain. Yleensä ovat poikia. Ilmeisesti ne ressukat hakevat aikuisen huomiota edes pieneksi hetkeksi. Mua aina vähän säälittää, kun noin käy.
Nuohan huutelevat vielä lapsellisuuttaan.
14-17 vuotiaat jonneuttaan.
Eivät uskalla huudella, koska olen arvaamattoman linnavenkulan näköinen.