Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Mää otan nuo tarjottavat vasta sitten tuohon pöytään, kun ne muut tulee. Ne tulee vasta puolentoista tunnin päästä, ku Reiska pääsee sillon vasta töistä.
Nyt voitais kerätä kolehtia uutta pyykinpeuskonetta varten, koska edellinen hajosi juuri (olen kuullut tämän oikeasti juhlissa illan emännän suusta).
Istukaa te tuone syrjemmälle , säästetään tuo sohva paremmille vieraille.
Kiitos kutsusta, me ei päästä silloin mut voitais tulla keskiviikkona töiden jälkeen.
Kiitos kutsusta! Me tullaan ja tarjoiluja varten tiedoksi et mulla on gluteeniton, laktoositon ja sokeriton vhh-ruokavalio :)
Ollaan tulossa teidän juhliin, voitko hakea mut Oulusta ja viedä kotiin juhlien jälkeen?
Teistä ei kyllä olis arvannut et naimisiin asti pääsette, ootte niin erilaisia. Mut onnea hei tuoreelle hääparille, elämä yllättää aina joskus! :)
Oli kyllä tylsimmät juhlat ikinä missä olen ollut (tositarina).
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi sukulainen rippikoulussa: No nythän sinä olet jo naimaikäinen, heh heh.
True story.
90-luvulla rippikoulun käyneenä ainakin oletan tämän olleen normikamaa - eikä se siis tee sitä yhtään paremmaksi.
Tohon nimeen kestää kyllä vähän aikaa tottua! (Ristiäiset)
Meiltä on löytynyt luteita, mut ne tarttuu tosi huonosti, ei huolta!
"Äiti äiti, kato! Me löydettiin tuolta tädin yöpöydän laatikosta tämmönen suriseva miekka!"
Mintun tarhassa on kuulemma kihomatoja
Eikös se kissan tonnikala maistukin ihan yhtä hyvälle kuin tavallinen?
Uuups sori! Eihän tää maljokka ollu arvokas?
Lopeta toi, saan kohta siemensyöksyn.
Mummoni häissäni: "Enpä olisi sinustakaan uskonut, että kukaan huolii!"
Mää oon Tiina, Amurista, hei.