Kaverit aiheuttaa useasti pahaa mieltä
Päätin purkaa tänne pahan oloni, kun mulla on pari kaveria, josta en ota selvää.. tuntuu et ne aiheuttaa aina jotenki vaan pahaa mieltä.. esim. toisella kaverilla kalenteri on aina jo puoli vuotta etukäteen buukattu täyteen tekemistä ja se höyryy aina niitä sen tekemisiä mulle, mitä kaikkee se on tehny MUIDEN kanssa…ja si joskus kun ehdotan et voitais mennä yhdessä jonnekkin, niin tuntuu ettei se halua lähtee mun kanssa mihinkään.. tai varsinkaan se ei koskaan ehdota ITSE, että se haluais mennä mun kanssa jonnekin.. ja tuntuu et kaikki muu tekeminen menee mun edelle (me ollaan siis lapsuuden ystäviä)..ja jos mä satun mainitsemaan sille, mitä mä oon tehnyt esim. tällä viikolla, se vähättelee mun tekemisiä.. myös jos mä en ota siihen yhteyttä, niin sen yhteyden otto muhun saattaa venyä jopa monta kuukautta.. Mutta ainoastaan uteliaisuuttaan se saattaa kysellä multa jotain… Se ei myöskään koskaan pyydä mua mihinkään sen kavereiden kanssa, vaikka mä olen useastikkin pyytänyt sitä aina mukaan muiden mun kavereiden kanssa.
Toinen kaveri taas ei sitten koskaan mainitse musta mitään sosiaalisessa mediassa. Esim. facebookissa sillä on paljon mainintoja, miten se on ollut jonkun muun/ joidenkin muiden kanssa jossain tapahtumassa ja laittaa sinne myös yhteiskuvia näiden henkilöiden kanssa. Mutta sitten kun tää kaveri on ollut mun kanssa jossakin, niin ei mainitse koskaan, että oli ollut siellä mun kanssa, eikä koskaan laita esim. facebookkiin meistä yhteiskuvaa. Tuntuu myös, että tää kaveri haluaa laittaa mainintoja somessa vain sellaisten ihmisten kassa jotka ovat hyvin aktiivisia/ ”suosittuja” somessa.
Välillä mietin, että mitä väärää mä oon tehnyt, että nää henkilöt käyttäytynyt mua kohtaan näin…? Mielestäni mä oon aina ollut reilu kaveri heitä kohtaan. Toisaalta en kovin usein halua ajatella tätä asiaa, koska se saa mielen aina niin apeaksi….
Kommentit (4)
Noista kannata piitata. Yksi oli esimerkiksi laittanut kaikkien muiden synttärikukat ja lahjat yksitellen faceen ylitsevuotavin kiitoksin ja unohtanut työkavereiden keräämän hienon synttärilahjan. Moukkamaisuus paljastuu valitettavasti aina. Toisaalta onneksi että paljastuu...
Facebook ei kerro mitään ystävyydestä, luultavasti joku tuttu vaan pyytää lupaa julkaista kuvia joissa on ystäväsi seurassa (toisten kun vaan on pakko jakaa kaikki somessa). Ei minusta noissa ystävissä ole mitään outoa. Toisilla on aina kiire ja siihen harvemmin voi edes itse vaikuttaa.
Sinuna antaisin hiipua ko. suhteiden itsekseen. Ei kannata pahoittaa enää tuollaisten ihmisten takia mieltään.
Nyt heivaat tyypit facestasi ..nips naps
Et nää heidän touhuikujaan=ei pahaa mieltä
Kun päivität omaa saittiasi ,laita ko tyypeistä yhteisbileissä kuvia sun kanssa kun ovat esim tosi kännissä tai muuten vaan idiootin näköisiä(esim suu ammollaan)
Kesätapahtumiin iloisella mielellä yksin, laita ittes nätiksi.
Parin viinilasin voimin uusia tuttavuuksia.
Your "friends" can go and f..ck themselves