Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvia tai sarjoja jossa RAKASTUTAAN :) eli ihanaa ”fluffia” haussa

Vierailija
28.05.2018 |

Sellaisia joita katsellessa toivoisi itsekin olevansa vastarakastunut, tai joka tuo mieleen ne ajat kun tapasi jonkun ihanan tyypin ja oli ihastunut!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wimbledon, oletko nähnyt?

En, täytyy googlata, kiitos. Kiitos ehdotuksista kaikille, lisää saa laittaa tulemaan!

Vierailija
22/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Before Sunrise & jatko-osat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylpeys & ennakkoluulo

Bridget Jonesit

Love actually

The holiday

Nää on kaikki mun joulunajan elokuvia/sarjoja, eli olen katsonut ties kuinka moneen kertaan. Ihania kaikki. Haluaisin löytää jonkun samantyyppisen tarinan kuin tuossa Love Actuallyssa se Colin Firthin esittämän kirjailijan ja portugalilaisen? kotiapulaisen rakkaustarinan, siinä oli jotain suloista (olen jo nähnyt Maid in Manhattan leffan!).

Täytyypä vähän kaivella ja tutkia asiaa. Nämä on kyllä tosi koukuttavia. Ylpeys ja ennakkoluuloon liittyen voisin suositella mm. Lost in Austen tv-sarjaa. Se on taattua hömppää myös. Ei liian lässyä.

Vierailija
24/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni romanttinen elokuva, jonka nimi on "Rakastutaan."  Muistaakseni "Fallin' in love" enkuksi.  Ei mikään elokuvataiteen mestariteos, mutta kiva ja vähän dramaattinenkin ja sitä paitsi aivan hemmetin hyvin näytelty.  Ja mikäs on näytellessä, kun päärooleissa on todelliset huiput, eli Meryl Streep ja Robert de Niro.  Ja joo, onnellinen loppu, vaikka saakin odottaa ihan vihoviimeisille minuuteille....  Ei kun tota ei tietenkään olisi pitänyt sanoa, koska juju on juuri siinä, että saako he toisensa... 

Vierailija
25/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylpeys & ennakkoluulo

Bridget Jonesit

Love actually

The holiday

Nää on kaikki mun joulunajan elokuvia/sarjoja, eli olen katsonut ties kuinka moneen kertaan. Ihania kaikki. Haluaisin löytää jonkun samantyyppisen tarinan kuin tuossa Love Actuallyssa se Colin Firthin esittämän kirjailijan ja portugalilaisen? kotiapulaisen rakkaustarinan, siinä oli jotain suloista (olen jo nähnyt Maid in Manhattan leffan!).

Täytyypä vähän kaivella ja tutkia asiaa. Nämä on kyllä tosi koukuttavia. Ylpeys ja ennakkoluuloon liittyen voisin suositella mm. Lost in Austen tv-sarjaa. Se on taattua hömppää myös. Ei liian lässyä.

Juu LOst in Austen on myös katseltu😊 taisin katsella sen yhdeltä istumalta joskus, oli kyllä tosi hyvä! Ap

Vierailija
26/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni romanttinen elokuva, jonka nimi on "Rakastutaan."  Muistaakseni "Fallin' in love" enkuksi.  Ei mikään elokuvataiteen mestariteos, mutta kiva ja vähän dramaattinenkin ja sitä paitsi aivan hemmetin hyvin näytelty.  Ja mikäs on näytellessä, kun päärooleissa on todelliset huiput, eli Meryl Streep ja Robert de Niro.  Ja joo, onnellinen loppu, vaikka saakin odottaa ihan vihoviimeisille minuuteille....  Ei kun tota ei tietenkään olisi pitänyt sanoa, koska juju on juuri siinä, että saako he toisensa... 

Kiitos suosituksesta, ei ole tullut aikaisemmin vastaan! Ap

Vierailija
27/29 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBCn ihana historiallinen sarja North and South, hömppäleffa Kate & Leopold ja huomenna Yle Teemalta klo 22 elokuva Ranskalainen sarja, joka on pakahduttavan ihana rakastumisen kuvaus. Kirja on kirjoitettu keskellä sotaa ja julkaistu 50 vuotta myöhemmin. Minun mielestä yksi ihanimmista rakkaussuhteen kuvauksista, minkä olen katsonut.

Vierailija
28/29 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lalaland

Vierailija
29/29 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää romanttisia elokuvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän