Eka seksikerta tarinoita
Haluaisin kuulla erilaisia versioita teiltä siitä miten ajauduitte harrastamaan seksiä ensimmäisen kerran. Oliko sellainen suunniteltu juttu, nolo tapahtuma, pakko jyystö xd vai oikein romanttinen sessio? Kertokaa! :)
Omani:
Olin 15-vuotias ja olin silloisella poikaystävälläni yökylässä. Olimme olleet ehkä n. 2 kk yhdessä. Hän alkoi joskus iltamyöhään kun oltiin sängyssä niin kosketteleen mua pikkuhiljaa ja mä sanoin siinä sitten vaan jotain et 'joo, tää on hyvä' yms. Ja siitä sitten lopulta kaiken "leikin" jälkeen pantiin... Molempia vähän nauratti se toiminta, sillä ei oltu varmoja oliko pojan vanhemmat herännyt xdd. Aluks oli aika noloo alkaa sitä penistä pilluun työntämään, mutta onneks pystyttiin kokoajan puhumaan joten se oli mielekästä. Mua ei paljoakaan sattunut ja hauskaahan se oli! :))
Kommentit (29)
Maukan kanssa vedettiin kossupullot lärviin ja alettiin räpläämään toistemme rympyttimiä.
Pena 58v
1/2?
Tajusin olevani bi 13-vuotiaana. En häpeillyt sitä juuri yhtään kun kaveriporukkaan kuului muitakin vähemmistöjä, joten pian tutustuinkin rinnakkaisluokkalaiseen Jussiin (nimi muutettu) joka oli myös poikiin kallellaan. Eipä kestänyt kauaa kun olimme jo säännöllisesti huoneessani runkkaamassa ja imemässä toisiamme, hormonimyllerryksestä kärsiviä teinipoikia kun oltiin. Ihan kavereina vaan, kaveriporukan dynamiikka ei muuttunut mitenkään. Huoneeni ulkopuolella hän ei kiinnittänyt minuun juuri mitään seksuaalista tai romanttista huomiota mutta kun olimme kaksistaan hän ei voinut pitää käsiään irti minusta.
Kun olin 14 Jussi halusi päästä kokeilemaan panemista, mutta minä vähän emmin, osittain siksi että hänellä oli ikäisekseen kunnioitettava varustus. Luimme yhdessä aiheesta netissä ja aloin pikkuhiljaa harjoittelemaan anaalia sormin, en edes muista enää mistä saimme puhdistusvälineet ja liukkarin. Hän himoistaan huolimatta oli kärsivällinen ja ymmärtäväinen ja välitti minun hyvinvoinnistani. Sormetus tuntui ensin oudolta, mutta noin kuukauden mittaan opimme tekniikoita ja totuttelin myös Jussin sormiin jotka tuntuivat uskomattoman hyvältä.
Itse akti tapahtui jokin alkukesän päivä sängylläni. Muistan miten hän oli käsitellyt minua pitkän kaavan mukaan, ja hitaasti minua sormettaessaan kuiskaisi "kokeillaanko?" Nyökkäsin. "Vedetään ihan sun tahtiin" hän sanoi ja asettui selälleen komea kalu osoittaen kattoa kohti. Turautin liukkaria ja hetken runkkasin häntä hiljaisuudessa. Molemmat hengitimme raskaasti. On jäänyt mieleen miten hermostuneen kömpelösti asetuin hänen päälle, naureskelimme vähän molemmat mutta siinä hetkessä oli vaikea olla rentona.
--
2/2
Yksi käsi ohjaamassa Jussin kalua ja toinen hänen rinnallaan laskin peppuni oikeaan kohtaan. Tunsin hänen sykkeensä kummassakin kädessä. Jännitin varmasti liikaa, koska paine jo löysytettyä reikääni vasten oli kivuliasta, mutta hitaasti laskeutuen sain terskan sisälleni ja sitten loppu olikin helpompaa. Jussi otti kaluni käteensä ja veteli sitä, hymyili vähän huohottaen, yhtä kärsivällisenä kuin aina.
Pikkuhiljaa aloin liikkua ylös ja alas ja eipä aikaakaan kun tuska muuttui nautinnoksi. Meniköhän siinä vain muutama minuutti kun Jussi varoitti olevansa jo lähellä. Ennen hänen laukeamista laskin itseni häntä vasten ja nautin siitä täydestä tunteesta. Emme olleet suudelleet kuin vain muutaman kerran, hän ei ollut sen fani, mutta nyt huuleni löysivät hänen ja sain himokkaimman kielarin jonka häneltä muistan saaneeni.
Hetken päästä sanoin että vaihdetaan asentoa, nousin Jussin päältä pois ja kävin kontalleni. Hän oli nopeasti valmiina kädet lanteillani ja työntyi sisääni varovaisesti, mutta päättäväisesti. Muutaman hitaamman vedon jälkeen hän alkoi jyystää minua kovaa. Siinä asennossa hän osui juuri oikeaan paikkaan, se tuntui taivaalliselta! Runkkasin voihkien ja kohta olinkin jo laukeamassa räjähdysmäisesti suoraan sängylleni. Orgasmini loppupuolella Jussikin sanoi että laukeaa nyt, siihen pyysin vain että "sisälle". Hän teki työtä käskettyä ja jatkoi loppuun asti, tunsin kuinka hänen kätensä tärisivät lanteillani. Sitten hän romahti viereeni hikisenä puuskuttaen ja minä asetuin hänen kylkeensä onnesta soikeana.
Siitä lähtien jatkoimme panemista vajaan vuoden kunnes Jussi löysi itselleen tyttöystävän, ja lukion alkaessa tiemme erkanivat. Näin pari vuosikymmentä myöhemmin pohdin olikohan Jussi ihan täysin sinut itsensä kanssa, kun hän kohteli minua makkarissa kuin rakasta mutta julkisesti olimme ihan vaan kavereita. Kukapa muu sen voi tietää kuin hän itse. Olisin mieluusti ollut hänen poikaystävä mutta en ujona kehdannut ottaa asiaa puheeksi. Joka tapauksessa olen tyytyväinen että ensimmäinen kertani oli niinkin onnistunut. Terkut Jussille, missä nyt oletkaan.
Anteeksi pitkästä viestiparista, kirjoitan tuosta kokemuksestani ensi kertaa ja juttua tulikin yli äyräiden. Voin ehkä kirjoittaa myös ensimmäisestä kerrastani naisen kanssa, vaikka se ei ollutkaan ihan niin onnistunut :D
No riippuu vähän siitä, mikä seksiksi lasketaan. Serkkupoika laukesi suuhuni kun olin kolmentoista vanha, mutta en laske tuota neitsyyden menettämiseksi. Se tapahtui peruskoulun loputtua kesällä silloisen tyttöystävän asunnolla. Pari kertaa oltiin yritetty yhdyntää aikaisemmin siinä onnistumatta, kun en osannut kokemattomana kunnolla lämmitellä.
Sillä kerralla sormeiltiin ja pussailtiin sopivasti, ja tyttö nousi itse ratsaille kun istuin tuolissa. Eihän siinä montaa sekuntia vasta 16 täyttäneeltä mennyt kun laukesin. Pari uusintakierrosta otettiin heti perään, on kyllä mukavia muistoja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysiluokalla luokkakaveri kutsui kotiinsa koulun jälkeen yhden ryhmätyön tekosyyllä. Huoneessaan hän valitti kuumuutta ja alkoi riisumaan. Näin ensimmäistä kertaa vieraat rinnat. Farkut kävi hyvin äkkiä liian ahtaiksi ja hän kysyi jos oikeasti halusin naida. Hänellä oli kortsuja ja tehtiin se sitten hänen sängyssä.
Hän oli aloittanut jo vuosia aikaisemmin ja jäänyt kiinnikin jossain kotibileissä. En tiedä miksi hän halusi minua. Hyvä vaan että pääsin aloittamaan kokeneen kanssa. Pysyttiin yhdessä vielä lukion jälkeen kunnes jouduin inttiin.Niin ja oltiin molemmat 15. Ihan naurettavia ne ekat viisi kertaa oli ja todellakin kiitän onneani siitä että sain ne kuitattua kokeneen kanssa.
Kahdeksan vuotta on kulunut ja kaipaan häntä vieläkin. Hän on somessa. Pitäisikö ottaa yhteyttä?
Mentiin miehen kotiin (soluasuntoon) viemään tavarat vappupiknikin jälkeen. Olin ottanut hiukan liikaa skumppaa joten menin hänen sänkyyn lepäämään sillä välin kun hän tiskasi astiat ja purkit keittiössä. Hetken päästä hän tuli viereeni makaamaan ja lähenteli. Annoin hänen sitten viedä. Päällimmäisenä jäi mieleen sen sängyn natina. Paikat oli turtana vielä seuraavana aamuna ja epäilin lateksiallergiaa. Onneksi ei ollut mutta otin pillerit hyvin pian. Kännissä en ole sen jälkeen pannut. Mielenkiintoisena havaintona oma sänkyni ei natissut samalla tavalla vaikka poikaystävän asunto oli paremmin rempattu.
Meillä kuudennella luokalla neljäs- ja viidesluokkalaiset tytöt tykkäsivät runkata pojille siemensyöksy, sillä se oli niille uutta ja jännää ja vasta keksittyä silloin ja ne nauttivat nähdessään, mitä ne voivat pojille tehdä.
Pojalta vain seisoviltaan farkut auki pihalla tai pyörävarastossa tai vaikka välitunnilla nurkan takana ja jäykkä kulli ulos ja sitten yksi tytöistä runkkasi pienillä käsillään pojan kullia muiden tyttöjen katsellessa ja hihittäessä posket punaisina ja silmät pyöreinä kunnes pojalla alkoi kulli nytkähdellä ja silmät pyöriä ja mällit roiskahdella pitkin lattiaa. Ei siihen yleensä silloin montaa vetoa tarvittukaan.
Sitten sama tai joku toinen tyttö teki saman tempun seuraavalle pojalle jolla pili sojotti jo valmiiksi kuin viimeistä päivää kattoa kohti tippa kärjessään.
Imemään ne eivät kuitenkaan suostuneet, ainakaan toistensa nähden vaikka me pyydettiin. Sen vuoro tuli sitten myöhemmin.
Kuulostaa tosi ihanalta. Itsekin haaveilin aikoinaan, että olisi ollut joku "tekosyy" päästä silloisen ihastuksen kotiin. Ihanasti lämmittelitte ennen seksiä. Joka tytön unelma.