Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Staffpointista kokemuksia?

Vierailija
28.05.2018 |

Millaista työskentely on? Entä rekry?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen yksinkertaiseen keikkatiskarin hommaan on pääsyvaatimuksena kuu taivaalta ja kolme yliopistotutkintoa.

Vierailija
2/8 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakivat sihteeriä johonkin kaupungin peruslafkaan. Hain, päädyin videohaastatteluun ja soittelivat jatkohaastatteluunkin. Palkka olisi ollut sitten vain 2000, mikä oli todella naurettava työn vaatimuksiin ja päivän pituuteen/viikkotuntimäärään nähden. Eipä kiinnostanut enää.

Staffpoint on joku työkkärin yhteistyökumppani, jonne tungetaan takaovesta ilmaistyövoimaa. Eivät näköjään ole kiinnostuneita maksamaan työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut hakemuksia, mutta mitään yhteydenottoa ei ole koskaan tullut. Olen itse kysellyt joistakin paikoista lisätietoja erikseen, mutta hakemukseni eivät ole johtaneet mihinkään senkään jälkeen.

Vierailija
4/8 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä hommaa haet, niin voit saada paremmin vastauksia.

Minut kutsuttiin haastatteluun nopeasti, ja haastis oli lähinnä muodollisuus. Keikkaa oli silloin tällöin, ja sitä oli helppo tehdä opintojen ohessa itselleni sopivina aikoina.

Vierailija
5/8 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolahommaa haen.

Vierailija
6/8 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut töitä keikkalaisena nollasopparilla, koska kuulemma MINÄ en sitoutunut tarpeeksi.  :D

Olisivat halunneet, että sitoudun ottamaan jokaisen avoimen vuoron ajasta ja paikasta riippumatta.  Siis olisin sitoutunut siihen, että en voisi suunnitella mitään omia menojani tai aikataulujani, koska aina olisi ollut oltava valmis ottamaan tarjottu vuoro. Sen sijaan heillä ei olisi ollut mitään velvollisuutta tarjota ensimmäistäkään vuoroa.

Ottavat kuulemma mieluummin sellaisen, joka pystyy "joustamaan" tällaiseen järjestelyyn.

Vierailija
7/8 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kolme vuotta. Tykkäsin kyllä ja kaikki sujui hyvin.

Haastattelu oli aika tarkka ja perusteellinen. Katsoivat jopa työtodistuksia.

Haastattelun päätteeksi kirjoitettiin heti työsopimus. Ekat kuukaudet tosiaan kannattaa ottaa ja tehdä kaikki työvuorot. Sen jälkeen voi jo alkaa valikoimaan ja kieltäytyä paskimmista paikoista.

Palkka oli TES aluksi, mutta sain pyytämällä lisää palkkaa. Mulle vakiintui aika nopeasti 4-6 paikkaa, joissa tein koko ajan töitä.

Viimeisenä vuotena ei tullut yhtään uutta paikkaa enää vastaan.

Palkka on huono ravintola-alalla, ihan sama mikä työnantaja on kyseessä.

Tosiaan ravintola-ala mulla siis kyseessä.

Vierailija
8/8 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tehdä kaikki tarjotut vuorot?

Eikö keikkatyön idea olekaan se, että vuoroja otetaan silloin, kun itselle sopii?