Onko ihan mahdoton toive saada itse synnytystä käynnistymään?
Onko kaikki SSS-jutut lopulta ihan huuhaata? Vai onko jokin keino saada synnytys itse vauhtiin? Tarkoitan tietenkin tilannetta, jossa ollaan jo lasketun ajan tietämillä, eli saisi syntyä jo ja pian...
Kommentit (15)
Edellisenä päivänä ennen kun synnytin tein paljon syviä kyykkyjä ja askelkyykkyjä niin monta kun jaksoin. seuraavana päivänä synnytin, en tiedä oliko sattumaa :)
Mä söin tulista ruokaa ennen kuin synnytys käynnistyi
Lasketusta ajasta seuraavana aamuna mieheni hieroi nännejäni, sillä ne olivat hirveän kipeät. Siitä alkoikin hirveät supistelut ja vauva syntyi illalla. En tiedä sitten johtuiko nännien hieronnasta, olen kyllä kuullut jälkikäteen, että se aiheuttaa supisteluja..
Vierailija kirjoitti:
Mä söin tulista ruokaa ennen kuin synnytys käynnistyi
Olen syönyt nyt tulista ruokaa viikon ajan joka päivä tai siis lisännyt chilikastiketta kaikkiin ruokiin paljon. Olen saanut mahan sillä kyllä kipeäksi, mutta en oikein muuta. Ap.
Orgasmit ja nännien hyväily voisivat teoreettisesti yllyttää synnytystä, koska niissä erityy samoja hormooneja. Seksi voi ärsyttää kohdunkaulaa joten siitäkin voisi olla apua.
Jos ei muuten niin ainakin odottaminen menee noiden harrastusten parissa rattoisammin.
Toisin sanoen "sillä se lähtee millä on tullutkin" :) tai sitten vaan odottaa rauhassa, kyllä se vauva sieltä tulee ulos tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmit ja nännien hyväily voisivat teoreettisesti yllyttää synnytystä, koska niissä erityy samoja hormooneja. Seksi voi ärsyttää kohdunkaulaa joten siitäkin voisi olla apua.
Jos ei muuten niin ainakin odottaminen menee noiden harrastusten parissa rattoisammin.Toisin sanoen "sillä se lähtee millä on tullutkin" :) tai sitten vaan odottaa rauhassa, kyllä se vauva sieltä tulee ulos tavalla tai toisella.
Tähän mennessä olen mennyt tyylillä "yksi orgasmi päivässä", ehkä niitä tarvitsee sitten useamman?
Vointini on niin huono, että en jaksa odottaa enää hetkeäkään vauvan syntymistä, pahoinvoinnin ja verenpaineen ja kipujen takia on koko ajan väläytelty käynnistämistä mutta aina sanotaan, että "ei vielä".
Ap.
Minä siivosin koko talon, kuljin paljon portaita ja tein kyykkyjä yms ja synnytys käynnistyi yöllä. Lapsi oli jo yli lasketun ajan ja oli olo sen mukaan tukala. Uskoisin, että noilla oli vaikutusta.
Minä siivosin, kävelin, ajoin pyörällä, kiipesin joka ilta tunnin portaita, tamppasin mattoja, kierin lumihangessa, masturboin, panin, saunoin.
Ei mitään.
Piti vain virua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei muuten niin ainakin odottaminen menee noiden harrastusten parissa rattoisammin.Toisin sanoen "sillä se lähtee millä on tullutkin" :) tai sitten vaan odottaa rauhassa, kyllä se vauva sieltä tulee ulos tavalla tai toisella.
Tähän mennessä olen mennyt tyylillä "yksi orgasmi päivässä", ehkä niitä tarvitsee sitten useamman?
Vointini on niin huono, että en jaksa odottaa enää hetkeäkään vauvan syntymistä, pahoinvoinnin ja verenpaineen ja kipujen takia on koko ajan väläytelty käynnistämistä mutta aina sanotaan, että "ei vielä".
Ap.
Tiedän tuon tunteen kun ei kestäisi hetkeäkään enää, mutta kyllä sen kesti.
Vointisi on yllätävänkin hyvä jos pystyt vielä ahertamaan ja syömään tulista ja päivittäin saamaan orgasmin.
Ehkä kannattaisi nyt istua alas varjoon ottaa hyvä kirja, laittaa kylmää mehua kannuun ja antaa itsensä rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Vointisi on yllätävänkin hyvä jos pystyt vielä ahertamaan ja syömään tulista ja päivittäin saamaan orgasmin.
Ehkä kannattaisi nyt istua alas varjoon ottaa hyvä kirja, laittaa kylmää mehua kannuun ja antaa itsensä rentoutua.
Kyllähän minä väkisin ja pakolla teen mitä vain, käyn vain oksentamassa kesken siivoamisen :D . Ap.
En oikeasti tiedä; oma kokemukseni on, että mitään ei voi tehdä. Ehkä viimeisen sysäyksen jollain rehkimisellä voi antaa, jos synnytys on muutenkin käynnistymässä itsestään.
Nimim. lapset 42+1 ja 41+2.
Kaikki keinot koitettu, ehkä jotain hyötyä, käynnistykseen ei ole koskaan tarvinnut lähteä, vaikka aika ollut kaikilta kolmelta sinne varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Ehkä kannattaisi nyt istua alas varjoon ottaa hyvä kirja, laittaa kylmää mehua kannuun ja antaa itsensä rentoutua.Kyllähän minä väkisin ja pakolla teen mitä vain, käyn vain oksentamassa kesken siivoamisen :D . Ap.
Jospa nyt rauhoittuisit niinkuin tuossa edellä ehdotettiin. Keräät vähän voimia synnytykseen. Kyllä se sieltä tulee :)
Itselläni ei auttanut mikään konsti, joten sen perusteella suosittelisin lepäilemään nyt kun vielä voit. Tsemppiä tulevaan!
Nimim. 41+5
Kysyin neuvolalääkäriltä tätä ja hän sanoi, että mitä enemmän raadan ja raadan niin sitä nopeammin vauva syntyy. Olen tässä nyt raatanut pihatöitä ja siivoamisia useamman päivän ja onnistunut vain pahasti väsyttämään itseni. Tuo lääkäri ei ole suomalainen, ja on jo yli 60, joten en ihan usko kaikkia hänen puheita viimeisimmän tiedon mukaiseksi... Ap.