Naurattaa nämä, "kyllä mies rakastaa kun seksiäkin on" :D
Miehet harrastaa seksiä, oli tunteita tai ei.
Ennemmin uskon että mies rakastaa, jos on sun kanssa vaikkei saisi seksiä.
Kommentit (13)
Ihan sama. Meillä on seksiä ja rakastan miestäni. Saan myös hellyyttä ja huomiota. Rakastaa tai ei, niin mukavaa on.
Kyllä minä muistan sen vinkumisen. Oivoi et rakasta ja olet niin kylmä ja itsetunto tässä menee, kun koko päivän tietokoneella maanneelle miehelle tuli illalla tokaistua että ei kiitos.
Me rakastetaan sekä rakastellaan toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä muistan sen vinkumisen. Oivoi et rakasta ja olet niin kylmä ja itsetunto tässä menee, kun koko päivän tietokoneella maanneelle miehelle tuli illalla tokaistua että ei kiitos.
Luulisi olevan epämukavaa maata koko päivä kulmikkaan tietokoneen päällä.
Minun mieheni ei harrasta seksiä ilman tunteita ja siksi rakkauden määrän ja laadun pystyy heti päättelemään seksin määrästä ja laadusta. Terv 2 kk selibaatissa
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas yleistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas yleistys.
Kyllä mulle riittää että nainen on kiihottavan näköinen.
Onneksi naiset harrastavat seksiä vain rakastuneena.
Sen takia miesrassukat joutuvat aina tyytymään yhden yön suhteisiin keskenään.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas yleistys.
Kyllä mulle riittää että nainen on kiihottavan näköinen.
Varmasti itsekin ymmärrät, ettet kuitenkaan voi puhua kaikkien miesten puolesta.
No 95% miehistä panee kaikkia keltä saa, ja piste.
En ole pihtareiden kanssa edes seurustellu, puhumattakaan rakastunut niihin.
Rakkaus syttyy 100 aktin jälkeen tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin uskon että mies rakastaa, jos on sun kanssa vaikkei saisi seksiä.
Miehet (kuten useat naisetkin) voivat todistetusti harrastaa seksiä ilman sen suurempia tunteita. Eivät kuitenkaan kenen tahansa kanssa.
Sen sijaan harvemmassa ovat ne miehet, jotka ovat motivoituneita pitkään parisuhteeseen ilman mahdollisuutta rakastella kumppaninsa kanssa. Rakastelu on aikuisen miehen ja aikuisen naisen välisen rakkauden syvin olomuoto, kaikista yhdessäolon tavoista. Jos se puuttuu, on suhteen laatu jotakin aivan muuta kuin aito rakkaussuhde. Se voi tarkoittaa silti hyvää suhdetta, mutta ei rakkaussuhdetta (vaan esimerkiksi kumppanuus-, hoito- tai ystävyyssuhdetta).
Olen kanssasi aivan samaa mieltä pitkän elämänkokemukseni perusteella.