Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pomotti vaimoaan Lidlissä

Vierailija
28.05.2018 |

Kiinnitin huomiota mieheen, joka näytti vaaralliselta ja happamalta. Sitten huomasin, että hän äksyili ja pomotti vaimoaan ilkeästi. Onko teidän miehillänne tapana äksyillä ja pomotella, mielestäni tuollainen käytös on uskomatonta ja vielä julkisella paikalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käynyt kysymässä mitä nainen tekee keittiön ulkopuolella.

Vierailija
2/4 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana. Joskus on kyllä kärttyinen jos on väsynyt. Ei kuitenkaan ilkeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän tuo on toisin päin. Silloin yleensä ajatellaan miehen ansainneen sen. Miksei siis nytkin se olisi ansaittua?

Vierailija
4/4 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän tuo on toisin päin. Silloin yleensä ajatellaan miehen ansainneen sen. Miksei siis nytkin se olisi ansaittua?

Kuuntelin sivusta kun vanhempi näinen selvästi ärsyyntyneenä ripitti miestään. Mun kävi niin miestä sääliksi, en usko hänen ansainneen julkistä läksytystä.

Useamman kerran olen törmännyt vanhempaan pariskuntaan jossa mitättömän näköinen mies tylytti vaimoaan joka asiasta. Oikein pikkuHitler. Jos olisin ollut hänen vaimonsa, olisin poistunut kaupasta. Jos mun mieheni joskus antaa asiatonta palautetta ja äksyilee, mä vaan lähden tilanteesta pois. Yleensä tilanteet on niitä joisssa hän on pyytänyt mua apuun johonkin jota en osaa ennestään. Jos mulle siinä tilanteessa äksyillään, katson että hoitakoon homman ihan yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä