3 vuotta yhdessä ja mies kertoi nyt vasta olevansa värisokea!
Eikä sitäkään olisi ehnyt ellei miehen veli olisi paljastanut keskustelun yhteydessä. Mitähän ihmettä? Olenko niin epäluotettava hänen mielestään ettei tuollaista voinut sanoa? Mies itse ei pidä sitä minään isonakaan asiana. No ei se olekaan mutta luulin että sellaisen voi nyt edes kertoa?
Miten reagoida?
Kommentit (28)
Mun isä on punavihersokea, asia ei näkynyt meillä arjessa mitenkään. En muista yhtäkään kertaa, jolloin asia olis mistään käytännön syystä tullut esiin. Toi on oikeasti ihan pikkuasia eikä oo ihme ettei mies oo maininnut asiasta.
Jos olis sokea, asia olisi eri. Nyt teet kärpäsestä härkäsen.
En luottaisi enää tuon jälkeen. Varmasti valehtelee muustakin.
Auts, en ole muistanut mainita, että minulla oli lapsena paha r-vika, joka vieläkään ei ihan täysin ole korjautunut. Tuleeko meille nyt ero? Ai niin ja nikkeliallergiaakaan en ole tullut maininneeksi. Kauhee valehtelija ja pimittäjä olen.
Miehesi on narsisti!!
Hän on käyttänyt törkeästi värisokeuttaan hyväkseen valiten teille mahdollisimman monotonisen sisustuksen osoittaen näin että hän hallitsee teidän elämää värimaailmaa myöden!
Nyt kun hänen salaisuutensa on paljastunut hän luultavasti turvautuu myös fyysiseen välivaltaan!
Kokemusta on!!
eroa mahdollisimman pian!
Se ei periydy edes teidän mahdollisille lapsille, jos sinä et ole geenivirheen kantaja. Ovatko veljesi värisokeita?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on narsisti!!
Hän on käyttänyt törkeästi värisokeuttaan hyväkseen valiten teille mahdollisimman monotonisen sisustuksen osoittaen näin että hän hallitsee teidän elämää värimaailmaa myöden!
Nyt kun hänen salaisuutensa on paljastunut hän luultavasti turvautuu myös fyysiseen välivaltaan!
Kokemusta on!!eroa mahdollisimman pian!
Kaiken maailman hullut tähäkin ketjuun osasi tulla, aika harhaista tekstiä.
Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.
Kiitos kysymästä, ei ole päät minulla vaihtaneet paikkaa. Sinusta en tiedä.. 😚