Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kondylooma

Vierailija
27.05.2018 |

Mulla on paha kondylooma-pelko. Tutkin alapäätä aina ihan hädässä ja säikähdän jokaista pientä näppylää. Sheivaan posliiniksi ja välillä tulee tulehtuneita sisäänkasvaneita karvoja, joita tuijotan paniikissa. Millasia ja missä kondyloomanäpyt on? Ja vielä painotan, etten harrasta suojaamatonta seksiä ikinä, en yhdyntää tai suuseksiä, ennen kun on vakikumppani ja molemmat testattu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katseleppa Googlesta.

Vierailija
2/6 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas.

Kondyloomatestit eivät kuulu mihinkään sukupuolitautitestisettiin. Kondylooma on yleisin sukupuoliteitse leviävä tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli semmoisia kukkakaalimaisia syyläryppäitä emättimen suulla. Hoidettiin ja tulivat uudestaan, hoidettiin taas. Teinivuosien poikakaverilta sain, kun olin 15. Siitä lähtien tämä 20 vuotta käynyt tiheästi papakokeissa, kun on kohonnut riski kohdunkaulansyöpään. Uusille seksikumppaneille (hänen jälkeen ollut 9) olen kertonut tästä myös aina, kun sehän on virus enkä usko, että mihinkään kehosta katoaa.

N35

Vierailija
4/6 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli semmoisia kukkakaalimaisia syyläryppäitä emättimen suulla. Hoidettiin ja tulivat uudestaan, hoidettiin taas. Teinivuosien poikakaverilta sain, kun olin 15. Siitä lähtien tämä 20 vuotta käynyt tiheästi papakokeissa, kun on kohonnut riski kohdunkaulansyöpään. Uusille seksikumppaneille (hänen jälkeen ollut 9) olen kertonut tästä myös aina, kun sehän on virus enkä usko, että mihinkään kehosta katoaa.

N35

Eikö ne ole juuri ne virustyypit jotka eivät näy päälle päin jotka aiheuttavat kohdunkaulansyöpää? Siis että noi virukset ei ole syövän kannalta vaarallisia joista tulee näkyviä syyliä.

Vierailija
5/6 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N35

Onko sulle kuinka usein tullut niitä kahdenkymmenen vuoden aikana? Eikö se virus voi poistuakin elimistöstä itsestään.

Vierailija
6/6 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondyloomakin kuuluu elämään. Melkein kaikilla se on ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä