Terhi kokkosen potkut
Vaikea ymmärtää miten asiaa ei osattu hoitaa kunnialla läpi.
Olkoon vaikka kuinka hankalaa, mutta kuitenkin kysymys on vaan viikon kuvauksista ja aikuisista ihmisistä.
Eikö tuotantoporukasta löytynyt muka ketään, kuka osaa käsitellä tuollaisia tilanteita.
Terhi kuitenkin hoiti hienosti ne kuvaukset, joissa oli mukana.
Kommentit (15)
En ole seurannut terhikokkosjupakkaa,joten mistä kyse,voisko joku viel valaista näin vanhaa asiaa?
Eiköhän tätä surkeaa mainostemppua ole jo jauhettu puoli vuotta. Nyt riittää.
Jos se Kokkonen nyt oli vaan itse niin hankala tapaus että kaikkien kannalta oli parempi lähettää kotiin? Voisko olla ihan vaan näin eikä mitään sen kummempia salaliittoja?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosissasi, että mainostemppu?
Ei se katsojia ainakaan lisää tuo, jos yksi poistuu ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosissasi, että mainostemppu?
Ei se katsojia ainakaan lisää tuo, jos yksi poistuu ohjelmasta.
Aivan varmasti lisäsi katsojia niille jaksoille joissa Terhi oli mukana. Kaikki tarkkailivat suurennuslasilla Terhin käytöstä eli mikä meni pieleen. Ei tätä kautta olisi muuten kukaan jaksanut katsoa yhtään jaksoa.
Vähän veikkaan että se Kokkonen itse ilmoitti osittain lähtevänsä. Ilmeisemmin aika hankala persoona.
Kuvaavaa oli jonkun osallistujan lausuma että viimeinen päivä meni erilaisissa tunnelmissa kun yksi puuttui. Veikkaan etä tunnelma vapautui.
Tämän kauden jaksoissahan on selvästi ollut tähän asti jotenkin jäykempi ja teennäisempi olo. Jollain tapa kiusallinen.
Tällä Terhillä on varmaan jonkinastesta psyykkistä ongelmaa. Lahjakas ja herkkä tyyppi. Mutta sellaiset on usein hyvin hankalia.
Voi olla hankala, mutta kuitenkin järkeä päässä. Joku kompromissi olisi pitänyt keksiä.
Terhi on todennäköisesti ollut oma itsensä, eikä ole istunut tuotantotiimin rakentamaan muottiin. Siellä on revitty hiuksia ja mietitty, miten päästään otsikoihin:
- Me ei prkl saada tota eukkoa nyt yhtään herkistelemään!
- Kertoiskohan se jonkun mehevän paljastuksen sen ja Joelin liitosta?
- No ei varmaan kerro! Jotenkin meidän täytyy saada lööppejä tai tätä paskaa kukaan enää kato!
- Lähetetään se kesken kuvausten himaan!
- Joo hei toi on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hankala, mutta kuitenkin järkeä päässä. Joku kompromissi olisi pitänyt keksiä.
Mutta jos Terhi ei halunnut. Totta kai hän itse kertoo mitä kertoo. Totuutta nyt ei välttämättä haluta kertoa julkisuuteen koska ei haluta kuitenkaan taiteilijan menettävän kasvojaan
Eikös se Terhi ole julkisuudessa kehuskellut miten hän ei ole tuntenut mitään tunteita vuosikausiin?
Sehän oli aina ihan hiljaa siinä pöydän ääressä kun muut jutteli iloisesti. Tekohymy vaan huulilla. Ilmeisesti syvä introvertti -luonne.
Tuotantoryhmä määritteli, mistä aiheista kunkin piti ”avautua”. Terhi pysyi naisena, ei suostunut ja meivotteluissa oli sitä mieltä, että haluaa lähteä. Ei sen kummempaa.
Olen varma että Terhi oli aikalailla juovuksissa, näytti siltä toisesta jaksosta alkaen
Tosi-tv ei hänelle sopinut.