Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan muu ihan puhki ilman syytä?

Vierailija
27.05.2018 |

Tuntuu että alkukesä on syönyt kaiken energian. Lähes koko toukokuu on mennyt piha&puutarhahommissa työpäivän ja normiharrastusiltojen päälle. Fyysisestikin k
joka paikkaa särkee lapioinnista ja kantamisesta.

Työpaikka vaihtui muutama kuukausi sitten ja niin omat kuin appivanhemmat sairastavat. Voimavarat on loppu eikä mikään tunnu kivalta :( Palkatonta lomaa kesällä pariviikkoa mutta tuntuu ettei siinäkään ehdi palautua

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu olen minäkin, juuri mietin että miten jaksan taas ensi viikon. Tosin en syyttä koska tämä työmäärä tappaa mut kohta. Talo, puutarha, työssäkäynti, jatkuvasti raivoavat lapset, mies vuorotöissä (eri aikaan kotona aina kuin minä), sairastavat isovanhemmat, auto romuna ja ties mitä.

Yhteistä lomaa koko perheellä on tasan yksi viikko, eikä silloinkaan päästä mihinkään kun piskeillä ei ole hoitopaikkaa. 

Vierailija
2/10 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ap ilman syytä? Sullahan on tosi monta syytä. Kummallista olisi jos et olisi nyt puhki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppu olen minäkin, juuri mietin että miten jaksan taas ensi viikon. Tosin en syyttä koska tämä työmäärä tappaa mut kohta. Talo, puutarha, työssäkäynti, jatkuvasti raivoavat lapset, mies vuorotöissä (eri aikaan kotona aina kuin minä), sairastavat isovanhemmat, auto romuna ja ties mitä.

Yhteistä lomaa koko perheellä on tasan yksi viikko, eikä silloinkaan päästä mihinkään kun piskeillä ei ole hoitopaikkaa. 

Miksi pidät itseäsi noin lujilla? Talo, puutarha ja koirat, niitä nyt ei ainakaan kaikkia tarvitse pitää. Tätä en vaan ymmärrä, että ensin hankitaan hulluna kaikkea ja sitten valitetaan.

Vierailija
4/10 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa työpaikassa aloittaminen kuluttaa ja vie huisan paljon voimia.

Onko mahdollista höllätä tahtia välillä. Jotain piristävää ja palauttavaa huiskeen keskelle.

Minulla on vielä paljon pihahommia tekemättä. Kasvimaa laittamatta. Minulla on ollut käsi kipeä vamman takia ja sekin on jarruttanut silmätulehduksen lisäksi. Joo, silmätulehdus ei parane niin hyvin, jos kuormitus on kovaa. Nähty on.

Anoppi auttaisi, mutta minua riepoo hänen arvostelu keskeneräisistä asioista. Enkä mielelläni halua häntä tänne hääräämään. Miksi ei voi ottaa rauhallisemmin. No, luonteemme ovat niin erilaiset. Äitini on aika huonossa kunnossa, anoppi vielä hyväkuntoinen. Huolettaa äitini rapautuva terveys.

Just mietin, että tämä vuodenaika on aika vaativaa, kun on paljon puuhaa.

Tsemppiä, iloa ja jaksamista haastavien tilanteiden kanssa painiskeleville 💚

Vierailija
5/10 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pidät itseäsi noin lujilla? Talo, puutarha ja koirat, niitä nyt ei ainakaan kaikkia tarvitse pitää. Tätä en vaan ymmärrä, että ensin hankitaan hulluna kaikkea ja sitten valitetaan.

Koirat ovat työkoiria, miehen ammatti. Luopuminen ei ole vaihtoehto. Ja kerrostaloluukussa tulen hulluksi, tarvitsen tilaa ja pihaa. 

Vierailija
6/10 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat ovat työkoiria, miehen ammatti. Luopuminen ei ole vaihtoehto. Ja kerrostaloluukussa tulen hulluksi, tarvitsen tilaa ja pihaa. 

No niinpä tietysti. Sittet tartut toimeen ja lopetat valittamisen. Aikuinen ihminen...

Vierailija
7/10 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kerrostaloluukussa tulen hulluksi, tarvitsen tilaa ja pihaa. 

Jos hakkaa itseään vasaralla sormeen toistuvasti eikä lopeta, ei ole oikeutta valittaa siitä miten sormeen sattuu.

Vierailija
8/10 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että ette pysty oikein puolisoina rakentavasti keskustelemaan asioista. Vähätelläänkö heti, jos valittaa ja pyytää apua tai muutosta tilanteeseen? Kuunnellaanko toiveitanne?

Vierailija
9/10 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama uupumus täällä.Mietin, miten ihmeessä tulen jaksamaan töissä koko kesän.

Nytkin koko viikonloppu on mennyt palautumiseen.

En ole jaksanut tehdä edes ruokaa tai siivota.

Vierailija
10/10 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut jaksaa mitä vaan/ puuhata kellonympäri väsymättä ja valittamatta koskaan?