Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisin laihtua alipainoiseksi

Vierailija
27.05.2018 |

Nyt olen normaalipainon ylärajalla, jos lihoisin 5 kiloa, olisin ylipainoinen. Tavoitteena olisi saada painoindeksi seitsemääntoista. Muita, jotka aikovat laihtua alipainoisiksi? Jääkö löysää nahkaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Olen myös nyt normaalipainon ylärajoilla, muutaman kilon jos lihon, olen lievästi ylipainoinen :( Vihaan kroppaani. Haluaisin laihtua nykyisestä 66 kg:sta 45 kiloon. Tuntuu vaan olevan mahdoton tehtävä koska liikkumaan musta ei ole ja ruoka on liian hyvää. Varsinkin kaikki epäterveellinen. Toivon ihmettä.

Vierailija
2/4 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! ☹️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen 170cm pitkä ja painan 63kg - se ei kuulosta paljolta, mutta näytän tosi lihavalta vyötäröstä, perseestä ja reisistä. Mieheni tykkää vetää mua jenkkakahvoistani ja kutsua niitä mm. burgereiksi, ja kaulaani hän kutsuu ”Google Chromen välilehdiksi”, kun makaan sellaisessa asennossa että kaulaläskit tulee esiin. Ja se jenkkakahvoista kiskominen sattuu, fyysisesti ja henkisesti. Haluaisin löytää motivaation liikuntaan ja terveelliseen ruokavalioon. Sitten mies ei enää haukkuisi, ja uskaltaisin mennä häpeilemättä bikineissä rannalle.

Vierailija
4/4 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas hölmö tavoite.

Itsellä oli joskus painoindeksi 17-18 ja oi että olin kyllä pelkkä haamu. Vaikka siitä itsensä rankaisemisesta ja ruoskimisesta jotain iloa ja voittamisen fiilistä sai, niin ei se ollut kenenkään muun mielestä kaunista edes vaikka itse kuvitteli olevansa tosi ihana kun suonet ja kylkiluut pullistelee. Ja koko ajan oli väsynyt, masentunut ja itkuinen eikä ollut voimia tehdä mitään ylimääräistä, pakollinen lenkki kesti 45 minsaa viisi kertaa viikkoon. Kyllä se nälkiinnyttäminen ottaa kehon ja mielenterveyden päälle vaikka ei henkeä uhkaavaa alipainoa olisikaan.

Nyt sopusuhtainen 20-21, pari kiloa sinne tänne vuodenaikojen mukaan. Syön suht mitä huvittaa eikä paino pompi. Nautin oikeasti liikunnasta eikä se ole suorittamista, ja jaksan pidempiä lenkkejä ja isompia painoja kun ikinä semmosena ruikulana. Harmittaa hemmetisti, että meni elämästä oikeasti yli puolet (oon nyt 30v) siihen painon kyttäämiseen ja kalorien vahtimiseen, kun samalla ajalla ois voinut elää ja olla iloinen ja nauttia elämästä.

Älä lähde tolle tielle, vaan opettele tykkäämään itsestäsi ja jos on tarve laihduttaa niin tee se nimenomaan hyvinvoinnin ja kunnon vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä