Mistä hiivatista löydätte kesämekkoja??
Putiikit pullollaan erilaisia riepuja, mutta ei, ei vain löydy itselle sopivaa, ainakaan mitään kivalla kuosilla olevaa maksimittaista jossa pienet hihat. Eilen ravasin Jumbossa aika monessa liikkeessä ja saldo oli musta kapea perusperusmekko pienillä hihoilla nilkkamittaisena, edes sitä sinivalkokuviollista versiota ei ollut koossani ja myyjän mukaan verkkoputiikissa piti olla, mutta eipä ole.
Miksi en löydä kaunista, kesäistä kuosia olevaa liehuvaa maksimittaista mekkoa itselleni???? Tänään taas tutkinut nettipuljuja,satoja vaihtoehtoja mutta ei niin ei.
Prkl!!!!
Kommentit (18)
Mä taas kaipaan n. polvimittaista, a-linjaista mekkoa keltaisena tai punaisena, pieni hiha olis must. Mutta löytyy maxi-mekkoa, minimekkoa ja nakinkuorimekkoa. Tai sit nirunaru-yläosalla. Pitää kai opetella ompelemaan itse..
Pitäisi varmaan alkaa etsiä ompelimoa, josta saisi edullisesti perusmekon. Haluaisin mekon, joka mieluiten puuvillaa, kaunis kuosi, pienet hihat, pituus polven alle n 10 cm. Trikoomekkoa en halua käyttää, ei sovi minun vartalolle, jossa yläosa kokoa 38 ja alaosa 42. Olisikin ihana shoppailla kangaskaupoissa.
Hame on kyllä minusta kesällä aina kätevämpi pukea päälle ja riisua pois. Mekkoon pukeutuisin lähinnä vain johonkin oikein tilaisuuteen. En muuten.
Hameen kanssa pitää miettiä yläosaa yms. Ja enpä ole löytänyt kivoja hameitakaan stana! Ja tosiaan, naruolkaimet on vastenmielisiä, ei kiitos!!!
Ap
Et ole ap yksin! Aivan samat ongelmat täällä.
Tuosta syystä ostan vaatteeni nykyään vain netistä.
Muijan vaatekaapista. Vähän pieniä mutta ketä se haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä taas kaipaan n. polvimittaista, a-linjaista mekkoa keltaisena tai punaisena, pieni hiha olis must. Mutta löytyy maxi-mekkoa, minimekkoa ja nakinkuorimekkoa. Tai sit nirunaru-yläosalla. Pitää kai opetella ompelemaan itse..
Polvimittaista a-linjaista olen etsinyt myös mutta kankaissa ollut kummallisia värejä ja kuvioita. Ja tietysti olisi hyvä jos materiaali olisi pehmeää puuvillaa/ pellavasilkkiä tms hengittävää. Trikoomekkoihin jämähtää kainalohiet kiinni.
Vannon ehdottomasti Wishin nimeen: halpaa tai ainakin edullista, laadukasta ja nopea toimitus, vaikka onkin kiinalaista.
Sanokaa mitä sanotte, mutta Wish on hyvä kesämekko ym. kauppa, minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta syystä ostan vaatteeni nykyään vain netistä.
Mistä sieltä?
Ootko katsonut asoksen valikoimat? Siellä saa kätevästi filtteröityä, mitä haluaa etsiä, esim. mekoissa juuri vaikka helman ja hihojen pituuden.
Espanjasta! Ostin juuri 4 ihanaa kesämekkoa.
Minä en tajua nykyajan muotia. Kaikki vaatteet ovat jotain sinapinvärisiä ihme hörsylöitä. Toivoa sopii, ettei vaatteeni kulu loppuun tänä vuonna.
Ulkomailla järjestäen parempi valikoima.Jos ei isosta ostoskeskuksesta löydä niin sitten netti tai kirpparit.Suomessa ei noita pikkuliikkeitä enää taida olla.
Minä ostin tänä keväänä kietaisumekon Lindexistä ja kuvaamasi tyyppisen maksimekon Vilasta. Hihallisia mekkoja, joita itsekin suosin, on kieltämättä vaikea löytää, mutta muuten minusta tänä vuonna on erityyppisiä kesämekkoja aika hyvin tarjolla. Erityisesti ilahduttaa se, että kukkakuosi on nyt suosittua.
Just tossa ajattelin lähteä jumboon mekko ostoksille mutta apn viesti säästi vaivalta
Kirpparilta olen löytänyt monta kivaa kesämekkoa. Ihmiset ostelevat niitä, eivätkä käytä kuitenkaan. Dumppaavat sitten komeron siivouksen yhteydessä kirpparille. Kesällä pitää ostaa talveksi ja talvella varautua kesään. Suurta on helppo pienentää ja usein löytyy ihan sopiviakin. Yleensä parempi valikoima, kuin kaupoissa. Viime viikolla löysin uuden veroisen vuorellisen pellavamekon 4,8€:lla.
Nykyisin on muotia että helma on puoleen reiteen. Siitä pidempiä on hankala löytää, etenkin kokomittaisia.