Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini taitaa olla tätinainen

Vierailija
27.05.2018 |

Olemme viisikymppisiä, mutta hän luulee olevansa kolmikymppinen. Hän haluaa käydä opiskelijoiden diskoissa ja valittaa, että oman ikäisten (esim 40-60 v) paikoissa kaikki ovat liian vanhoja.

Sanoin kaverilleni vihdoin ihan suoraan, että en enää kehtaa mennä niihin nuorisodiskoihin, se tuntuu ihan liian nololta. Tunnen itseni yli-ikäiseksi siellä ja se on kiusallista. Hän loukkaantui pahasti. Kuulemma ne nuotisodiskot ovat yäynnä mridän ikäisiämme (eivät todellakaan ole) ja että kaikki siellä luulevat meitä kolmikymppisiksi (eivät todellakaan luule).

Kaveri luulee olevansa siis kolmikymppisen näköinen, koska aina joku kolmikymppinen mies siellä loppuillasta tulee vonkaamaan ja sanoo, että "Eiii, et mitenkään voi olla viusikymppinen, luulin sinua maksimissaan kolmikymppuseksi" ja sitten peitto heiluu.

Kaverini on aivan mielettömän kaunis, oikeasti nuorekas (siis ei nuori, vaan nuorekas) ja hyvännäköinen. Oman ikäisille miehille hän olisi 10/10 ja superlottovoiton tasoa. Voisi siis valikoida omasta ikäluokastaan kaikista huipuimman täydellisimmän ja komeimman ja fiksuimman miehen ja se mies olisi ihmeissään, että kuinka häntä onni näin potkaisi. Mutta ei. Kaverini kokee "olevansa sisältä nuori", eikä kertakaikkiaan hahmota, että niin ihan kaikki muutkin tuntevat olevsnsa sisältä nuorempia kuin ikä on paperilla.

Anteeksi tämä purkaus. Saatte nyt haukkua minut kateelliseksi jne, mutta en ole, vaan minulla on mielestäni maailman täydellisin mies jo itselläni. Ja olen itsekin nätti ja nuorEKAS, mutta en nuorI. Haluaisin käydä kaverini kanssa joskus meidän ikäisten paikoissa ja bilettää niissä ja pitää hauskaa. Se olisi kivempaa kuin kokea itseäni ikälopuksi opiskelijspaikoissa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että jos käyt joskus iltaelämässä bilettämässä, niin minkä ikäisten paikoissa käyt ja mikä on oma ikäsi?

Ap

Vierailija
2/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jonkun muun kanssa vanhemmille sopivissa paikoissa, kaveri voi käydä nuorisobaareissa. Itse olen 35, viimeksi kävin baarissa tms ehkä 5 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee mieleen kaverini, joka on pari vuotta nuorempi kuin minä. Siinä vaiheessa kun olimme neljänkympin kieppeillä tämä naimaton ja lapseton kaverini eli täydesti siinä uskossa, että hän on yhä mehevä nuori neitonen. Minä olin hänen puheissaan keski-ikäinen äiti (ja olinhan minä).

Ei muistunut mieleen, että meillä oli ikää lähes saman verran. Ulkonäöllisesti olimme samaa tasoa - tosin hän paljon pyöreämpi ja jotenkin tätimäinen kukkakuosimieltymyksessään.

Vierailija
4/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paikoissa, joissa käy ikäisiäni ihmisiä. Opiskelijapaikoissa notkuvat ikäihmiset ovat aika säälittäviä. 

Vierailija
5/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy jonkun muun kanssa vanhemmille sopivissa paikoissa, kaveri voi käydä nuorisobaareissa. Itse olen 35, viimeksi kävin baarissa tms ehkä 5 vuotta sitten.

Käyn nykyään ulkona ylipäänsä ehkä 2 -3 kertaa vuodessa. Olisi kiva käydä jossain normaalissa paikassa silloin, ei niissä teinidiskoissa, joissa kävimme tosiaan 20-30 vuotta sitten, joihon kaverini koko ajan kinuaa mukaan.

Niissä teinipaikoissa tulee sellainen olo kuin astuisi aikakoneeseen ja menisi vierailemaan aikaisempaan ikäkauteen. Ei ole normaali olo vaan vähän kuin harrastaisi naamiaisia, mutta kukaan muu ei ole pukeutunut naamiaisasuun tai tietäisi, että on naamiaiset, vain sinä. Muut vain pitävät outona ja vähän säälittävänä, mikä ei ole kiva tunne.

Ap

Vierailija
6/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää tyynyyn, peppu pystyyn ja takaapäin kuIIia. Siinä se on.

Vierailija
7/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samankaltainen tilanne kaverini kanssa, ainut ero on se että olemme lähemmäs nelikymppisiä ja hän tykkää käydä parikymppisten mestoissa. Tämä kaverini on myös superkaunis ja näyttää nuoremmalta kuin on, ei kuitenkaan kakskymppiseltä. Hänellä on ollut suhteita itseään nuorempien miesten kanssa, jotka kuitenkin kohtelevat häntä huonosti. Toivon, että kaverini löytäisi ikäisensä, tasapainoisen miehen. Itselläni mies jo on.

Vierailija
8/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat ovat herättäneet monen harhoistaan. Sinun pitäisi varmaan jonain iltana ottaa ryhmäkuva teistä siinä pöytäporukassa jossa olette. Kaverisi näkisi sitten oman naamansa nuorten ja hehkeiden rinnalla. Tylyä mutta tehokasta.

Vierailija
9/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ja kiteytit tuohon viimeiseen lauseeseen hyvin syyn. Toivottavasti löydät muuta bileseuraa. 

Vierailija
10/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy bilettämässä, se kuuluu mun mielestä nuoremmille ihmisille. Mutta sinuna ap vain kieltäytyisin lähtemästä tämän ystävän kanssa niihin teinimestoihin. Toivottavasti hän ei ole sun ainoa kaveri, että pääset käymään mieleisissäsi paikoissa. Anna kaverin käydä niissä ihan vapaasti, hänhän onnistuu siellä joka kerta :)

Vierailija
11/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy bilettämässä, se kuuluu mun mielestä nuoremmille ihmisille. Mutta sinuna ap vain kieltäytyisin lähtemästä tämän ystävän kanssa niihin teinimestoihin. Toivottavasti hän ei ole sun ainoa kaveri, että pääset käymään mieleisissäsi paikoissa. Anna kaverin käydä niissä ihan vapaasti, hänhän onnistuu siellä joka kerta :)

Minusta bilettäminen ei 'kuulu nuoremmille ihmisille', mutta on ratkaisevaa, että missä sen tekee. Oman ikäisten joukossa se on fiksumpaa.

Vierailija
12/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen + 60 ja nuorekas, en käy bilettämässä missään nuorisopaikoissa, mutta en missään vanhusten piireissäkään. Ei oikein ole munlaiselle paikkoja. Nuo eläkeläistanssit ei nappaa, sillä en tunne olevani samaa maata. Olenkin vielä töissä. Kamalinta täsä on kuitenkin se, että vertaan ulkonäköni rapistumista nelikymppisiin, joille tietysti häviän. Pitäisi osata verrata omaan ikäluokkaan.  Ei sekään että tuntee itsensä nuoreksi ole kiva juttu. 

Vierailija
13/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnette Helsingin bilepaikkoja, niin mitä suosittelisitte nyt kesällä hyvännäköisille viisikymppisille ja mitkä taas ovat jo liian nuorisopaikkoja, jonne ei kannattaisi mennä?

Vierailija
14/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen + 60 ja nuorekas, en käy bilettämässä missään nuorisopaikoissa, mutta en missään vanhusten piireissäkään. Ei oikein ole munlaiselle paikkoja. Nuo eläkeläistanssit ei nappaa, sillä en tunne olevani samaa maata. Olenkin vielä töissä. Kamalinta täsä on kuitenkin se, että vertaan ulkonäköni rapistumista nelikymppisiin, joille tietysti häviän. Pitäisi osata verrata omaan ikäluokkaan.  Ei sekään että tuntee itsensä nuoreksi ole kiva juttu. 

Sulka on sitten sama harha kuin aloituksessa. 50 -> 30 ja 60-> 40 v.

Etkä sinäkään usko, että ne muut ikäisesi myös tuntevat itsensä nuoremmiksi sisäisesti?

Vierailija
15/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä mennä tanssimaan vaikka minne, todellakin mieluummin diskoon kuin lavatansseihin. Mutta seksuaalinen häirintä on sitten eri asia. Ei nuoria poikiakaan saa kohdella huonosti.

Ap, jos sua ei huvita mennä, niin et vaan mene.

Vierailija
16/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulka on sitten sama harha kuin aloituksessa. 50 -> 30 ja 60-> 40 v.

Etkä sinäkään usko, että ne muut ikäisesi myös tuntevat itsensä nuoremmiksi sisäisesti?

joo niin on, mutta olen sen ainakin tiedostanut, enkä yritä tunkea väkisin väärän ikäisten joukkoon.  Mistähän juuri tuo 20 vuoden ero tulee. 

Vierailija
17/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille ihmisille nuoruuden ja kauneuden menettäminen on asia jota eivät osaa käsitellä. Tavisten on helpompi vanheta.

Vierailija
18/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän olevani keski-ikäinen ja näyttäväni keski-ikäiseltä. Silti käyn mielelläni tanssimassa yökerhoissa, joissa valitettavasti suurin osa muista kävijöistä on itseäni nuorempia. Minua ei kuitenkaan hävetä enkä mieti, mitä muut asiasta ajattelevat. Onhan minulla vaimo tai kavereita mukana, joten en vokottele 20 vuotta nuorempia naisia.

Vierailija
19/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniille ihmisille nuoruuden ja kauneuden menettäminen on asia jota eivät osaa käsitellä. Tavisten on helpompi vanheta.

Tämä on muuten totta. Sama pätee urheiluhullujen kunnon, ja varakkaiden rahan kanssa. Statustekijästä luopuminen on ihmiselle kauheinta ikinä.

Vierailija
20/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasariteini kirjoitti:

Minä tiedän olevani keski-ikäinen ja näyttäväni keski-ikäiseltä. Silti käyn mielelläni tanssimassa yökerhoissa, joissa valitettavasti suurin osa muista kävijöistä on itseäni nuorempia. Minua ei kuitenkaan hävetä enkä mieti, mitä muut asiasta ajattelevat. Onhan minulla vaimo tai kavereita mukana, joten en vokottele 20 vuotta nuorempia naisia.

Tuossa on se ero, ettet kuitenkaan luule olevasi saman ikäinen kuin ne 20 v nuoremmat siellä. Eri asia siis. Ajattrle, miten noloa, jos luulisit ja katselisit siksi aillä silmällä niitä 20 v nuorempia tyttökä ja luulisit oikeasti olevasi heidänkin mielestäänsamaa ikäluokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme