Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset naimisissa olevat naiset: paljonko seksiä harrastatte?

Keski-ikäinen mies
27.05.2018 |

Olen keski-ikäinen mies jolla keski-ikäinen vaimo ja kaksi teini-ikäistä lasta. Pidän itsestäni huolta ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa. Vaimolla omat harastuksensa. Seksiä harrastamme harvakseltaan, ehkä pari kertaa kuussa. Tilanne oli huonompi, eli seksiä vähemmän, vielä vuosi sitten, mutta keskustelimme asiasta kunnolla ja sen jälkeen avioliittomme ei enää ole ollut täysin seksitön.

Minua on alkanut vaivaamaan se, että onko nyt käynyt niin, että vaimo harrastaa kanssani enemmän seksiä koska minä haluan, joka sinänsä on erittäin hyvä asia, muttei oikeasti itse halua.

Minkälaiset halut teillä muilla keski-ikäisillä kauan naimisissa olleilla naisilla oikein on? Onko 2 kertaa kuussa liikaa vai liian vähän? Kiinnostaako seksi yleensä? Harrastatteko sitä useiten vain koska mies haluaa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisin joka päivä jos mies haluaisi, joten masturboin lähes joka päivä. Seksiä on ollut tänä vuonna kolme kertaa, viimeisin kerta 2 kuukautta sitten.

Vierailija
2/44 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisin joka päivä. Miehelle riittäisi varmaan kerran kuussa. Joskus mennyt kuukausia ilman. Takana kymmenien vuosien avioliitto. On puhuttu satoja kertoja asiasta. Kärvistelin puutteessa. Tyydytin itse itseni varmaan päivittäin.

Lopulta totesin, etten voi enkä halua elää näin kuolemaani saakka ja hankin kiihkeän rakastajan.

Te, jotka tuomitsette, koittakaapa elää ensin kymmenenkin vuotta minun asemassani.

Otan osaa, ap.

Kannattaisi kannustaa vaimo lääkärille, ettei kyse ole jostain terveysongelmasta. Masennus? Masennuslääke? Hormoniehkäisy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaisin joka päivä jos mies haluaisi, joten masturboin lähes joka päivä. Seksiä on ollut tänä vuonna kolme kertaa, viimeisin kerta 2 kuukautta sitten.

Oletko harkinnut rakastajaa?

Oma tilanteeni miehenä vastaava, olen M54 v. pääkaupunkiseudulta....

Vierailija
4/44 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko harkinnut rakastajaa?

Oma tilanteeni miehenä vastaava, olen M54 v. pääkaupunkiseudulta....

En ole enkä harkitse. Mikäli tilanne ei lähivuosina parane, eroamme. Nyt nuorin lapsi vielä liian pieni ja liikaa velkaa, talous romahtaisi erossa.

Vierailija
5/44 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla ikää 53 v, lapset parikymppisiä, yhdessä yli 30v. Seksiä on miehen kanssa 2-3 kertaa viikossa. Lisäksi silloin tällöin runkkailen yksikseni. Suhteen alussa mies halusi useammin kuin minä, nykyään minä haluaisin useammin kuin mies jaksaa. Kuitenkin tilanne on minulle ok.

Vierailija
6/44 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 N45 pariskunta. Seksiä meillä on päivittäin ja kumpikin on tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
7/44 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta huolehdi moisia. Kyllä vaimosi, aikuinen nainen varmasti kertoisi jos ei myös itse haluaisi. Kaiken lisäksi ainakin minä en edes kostu, jos en ole sillä tuulella et ei haluttais.

Olen itse nelikymppinen nainen ja mieheni on hiukan mua vanhempi. Meillä on kolme lasta ja vanhin heistä on yläastetta käyvä varhaisteini ja nuoremmat vielä ala-asteella. Seksiä meilläkin on keskimäärin 2 - 3 kertaa kuukaudessa ja ollaan ihan tyytyväisiä. Naisena voin sanoa, että kyllä laatu voittaa seksissä määrän.

Lasten saanti ja heidän varttumisensa vaikuttaa varmaan jokaisen parin kohdalla vanhempien seksielämään ja yhdyntäkertojen määrään. Vaikutus vielä kasvaa lasten varttuessa teini-ikään ja tullessa sen kynnykselle.

Oikeastaan vanhempien seksielämä muuttui ainakin meillä jo siinä vaiheessa, kun lapset astui ulos leikkikehästä. Rakasteluun tuli silloin uusi varovaisuusmomentti, sillä äitinä ei ole kiva tunne, jos lapsi tupsahtaa isän ja äidin makkarin ovesta sisään juuri sillä hetkellä, kun vanhemmat huokailevat onnensa kukkuloilla sisäkkäin ja alkaa ihmetellä, mitä vanhemmat tekee ja mikä toi ääni on jota äiti pitää?  

Vastaava tilanne on ainakin meillä mieheni kanssa koettu ja siksi ainakin minulla naisena, mutta ennen kaikkea äitinä on aina petipuuhissa pieni  varovaihde päällä ja peitto käden ulottuvilla.

Vierailija
8/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla ikää 53 v, lapset parikymppisiä, yhdessä yli 30v. Seksiä on miehen kanssa 2-3 kertaa viikossa. Lisäksi silloin tällöin runkkailen yksikseni. Suhteen alussa mies halusi useammin kuin minä, nykyään minä haluaisin useammin kuin mies jaksaa. Kuitenkin tilanne on minulle ok.

Oletko oikeasti varma siitä ettet muka haluaisi rakastelukaveria luotettavasta miehestä, joka on ikäisesi?

Vierailija
9/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies kirjoitti:

Olen keski-ikäinen mies jolla keski-ikäinen vaimo ja kaksi teini-ikäistä lasta. Pidän itsestäni huolta ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa. Vaimolla omat harastuksensa. Seksiä harrastamme harvakseltaan, ehkä pari kertaa kuussa. Tilanne oli huonompi, eli seksiä vähemmän, vielä vuosi sitten, mutta keskustelimme asiasta kunnolla ja sen jälkeen avioliittomme ei enää ole ollut täysin seksitön.

Minua on alkanut vaivaamaan se, että onko nyt käynyt niin, että vaimo harrastaa kanssani enemmän seksiä koska minä haluan, joka sinänsä on erittäin hyvä asia, muttei oikeasti itse halua.

Minkälaiset halut teillä muilla keski-ikäisillä kauan naimisissa olleilla naisilla oikein on? Onko 2 kertaa kuussa liikaa vai liian vähän? Kiinnostaako seksi yleensä? Harrastatteko sitä useiten vain koska mies haluaa?

Ehdottomasti pitäisi rakastella useammin, keskustelkaa asiasta miehesi kanssa tai hanki rakastaja itsellesi.

Vierailija
10/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kiltti ja uskalla ottaa minuun yhteyttä. M 60

11/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväkseni on todettava ettei omat haluni kohtaa kumppanini kanssa vaikka seksi onkin ihan hyvää ja kaikki muutenkin ihan ok. Itse haluttaisi jatkuvasti mutta naiselle tuntuu riittävän 1-2 kertaa kuukaudessa, joskus vähemmäkin. Olo on turhautunut ja tuskainen ajoittain ja se ikävä kyllä vaikuttaa moneen asiaan. Hän on ihana ja kaunis nainen, mutta...

Vierailija
12/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, 49 v, teini-ikäinen lapsi.

Meillä on seksiä pari kertaa viikossa. En ole seksuaalisesti innostunut miehestäni enää, koska hän on arvostellut ulkonäköäni. Harrastan seksiä siis hänen mielikseen lähinnä.

Muutoin seksihaluni ovat vain lisääntyneet iän myötä. Ne vain kohdistuvat vieraiiin miehiin. EIlenkin halusin aivan järkyttävästi yhtä vastaantullutta miestä, vaikken pettämään ryhtynytkään. Näillä mielikuvilla muista miehistä virittelen sitten itseäni tunnelmaan, jotta voin harrastaa seksiä oman mieheni kanssa.

Vierailija
13/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa harkita sopivaa ja luotettavaa miesystävää. Jos haluat keskustella kanssani asiasta, niin viestitellään. / M60

Vierailija
14/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan vielä 50. Meillä on seksiä ollut vaihtelevasti koko ajan. Ennen lapsia oli enemmän. Lasten aikana kuitenkin lähes joka toinen päivä. Välillä on ollut hieman vähemmän erinäköisistä syistä.

Minä haluisin tyydyttää naiseni, joka päivä mieluiten orgasmiin saakka, mutta vaimolle riittää kyllä paljon vähemmänä. En tiedä miten vähän, mutta olen vähentänyt kyselyä ja se osittain vaikuttaa määrään.

Nyt mennään noin 10 kertaa kuussa, mikä on ihan liian vähän, mutta aina löytyy syitä, ettei ehdi jaksa tms. Olisi niin mukava tyydyttää joku nainen joka päivä, kun ei kotona siihen ole mahdollisuutta. Vielä en siihen ole päässyt, vaikka mieli tekisi. Vastaan tulevia naisia tulee ajateltua alastomana ja tekisi mieli niille tuottaa nautintoa.

Joka päivä huomioin naistani, hieron tai sivelen rintoja useampaan otteeseen, jos siihen on mahdollisuus. Nyt naiseni on oppinut olemaan kotona ilman rintaliivejä ja joskus jopa ulkonakin. Pääsee paremmin rintoihin käsiksi. Halailen ja huomioin häpyalueen myös. (Joskus on mekossa menty ulkona ilman pikkuhousuja.)

Hoidan häpykarvat välillä pois, se tekee naisestani niin kauniin. Häpyhuulet ovat niin ihanat kun ne näkyvät selvästi.

Oma seksuaalisuus on kärsinyt erinäköisistä syistä vaimon puolelta, ja halut on vähentynyt hieman. Mutta silti pidän seksistä, joka on hienoa usein ja molemmat nautimme siitä. Joskus on pikaisia panoja jotka kestävät 4-8 min. Yleensä kestää lähemmäksi puolituntia tai enemmän. Naiseni ei saa nopeasti koskaan orgasmia. Noin puolet yhdyntä kerroista naiseni saa orgasmin ja nauttii siitä. 

Vaikka seksiä on, tekisi mieli nauttia myös joka päivä. 

Tuntuu ikävälle, kun tietää että on naisia jotka haluaisivat enemmän ja voisin olla antamassa heille nautintoa.

Vierailija
15/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 46v ja mies saman verran. Lapsettomia.

Haluaisin joka päivä. Joskus parikin kertaa päivässä olisi ihanaa.

Puolisoni haluaa kerran kaksi viikossa.

Mielestäni se on aivan liian vähän.

Entisessä suhteessani sovimme ex:än kanssa paremmin yhteen seksuaalisesti.

Tällöin seksiä oli päivittäin.

Olen muutenkin hyvin eroottinen ihminen.

Ehkä en näkyvästi muille, mutta sisäinen maailmani ja heittäytymiseni seksiin on rikasta.

Myönnän, että nykyinen tilanne ei millään muotoa tyydytä.

Vierailija
16/44 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v molemmat.

29v yhdessä.

Seksiä 3-4krt viikko😍

Vierailija
17/44 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias nainen. Kotona seksiä ei ole ollut kolmeen vuoteen. Haluaisin itse useita kertoja viikossa.

Minulla on rakastaja, jonka kanssa harrastetaan yleensä kerran viikossa tai kahdessa. Silloin useampi kerta illan aikana. Seksi hänen kanssaan on maailman niin hyvää. Oikea ilotulitus!

Vierailija
18/44 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti tyytyväinen/tyydytetty kertomaasi?

Vierailija
19/44 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parameedox kirjoitti:

Nainen 46v ja mies saman verran. Lapsettomia.

Haluaisin joka päivä. Joskus parikin kertaa päivässä olisi ihanaa.

Puolisoni haluaa kerran kaksi viikossa.

Mielestäni se on aivan liian vähän.

Entisessä suhteessani sovimme ex:än kanssa paremmin yhteen seksuaalisesti.

Tällöin seksiä oli päivittäin.

Olen muutenkin hyvin eroottinen ihminen.

Ehkä en näkyvästi muille, mutta sisäinen maailmani ja heittäytymiseni seksiin on rikasta.

Myönnän, että nykyinen tilanne ei millään muotoa tyydytä.

Oletko harkinnut jotain tekemistä? En ehdottele mitään tapaamisia ennen kuin itse tiedät mitä haluat tehdä.

Vierailija
20/44 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies kirjoitti:

Vaimosi antaa varmaan sinulle sääliseksiä, valitettavasti vaikuttaa ettei vaimosi oikeasti sua halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän