Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Puistatuttaako sua orgasmin hetkellä?

Vierailija
27.05.2018 |

Mulla on seksisuhde miehen kanssa ja jos hän laukeaa mun suuhun imemisen jälkeen, häntä puistatuttaa usein. Menee ikään kuin vilun väreet. Onko orkku ollut silloin jotenkin tavallista voimakkaampi? Kaipaan häneltä kovasti palautetta mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei, mutta en ole pyytämisestä huolimatta sitä saanut. Haluan tietty antaa hänelle maksimaalisen nautinnon :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. En kuvaisi sanaa puistattaa, luulen, että kyse on samasta kuin naisen klitallakin, eli hermopäät ovat orkun jälkeen niin herkät, että pienikin sively aiheuttaa värähtelyä. Silloin tuntuu, että kaikki hermopäät, kaulusta, selkärangasta aivoihin on äärimmilleen herkistetty. Ei huono ollenkaan.

Sanoisin muutenkin, ettei kannata kysellä. Hänkään, kuten naiset, ei välttättä edes tiedä mikä tuntuu parhaalta. Parhaalta tuntuu se, mikä toimii. Jos voimakas orkku lähtee,  joitain on silloin tehty oikein. Ei tartte enää sen jälkeen kysellä.  Oma vaimoni ei ole koskaan osannut ohjailla tai neuvoa miten minun pitäisi sormettaa tai nuolla klittaa. Kokeilemalla hakenut tavat mitkä tehoo. Vaimo ei varmasti vieläkään tiedä mitä kaikkea siellä alapäässä puuhaan, saati miksi ja miten. Voi vai kuvitella tuntemuksien mukaan. Ei ole koskaan osannut, kun oma kiva ei ole omien sanojen mukaan tuottanut mitään fiboja. Ulkoistanut tuon kaiken minulle.

Vierailija
2/2 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti :) Mulle sanat on tosi tärkeitä ja mua kiihottaa kuulla jos teen jotain oikein. Siksi kyselen että tuntuuko joku hyvältä. En tietenkään koko aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla