Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kaikista Suomen ruokakaupoista löytyvistä tuotteista olet erityisen onnellinen/kiitollinen?

Vierailija
26.05.2018 |

Kun tuossa yhdessä ketjussa purnataan, että joitakin tuotteita ei löydy, niin tehdäänpä tällainen onnellisuus/kiitollisuusketju sen lisäksi :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/36 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baltian maassa asuvana kaipaan:

-nopeita kasvisruokavaihtoehtoja (esim. kasvispyörykät, tofu, soijanakit yms.)

-munakennoja, joita ei tarvitse syynätä rikkinnäisten/vanhentuneiden munien takia 

-sitä, että voi luottaa ruokakaupassa olevan ihan perusjuttuja kuten tomaattimurskaa, purkkimaissia tai luonnonugurttia

Mutta, maassa maan tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että kasvipohjaisten maitojen valikoima on hyvä. Sama myös kasvipohjaisilla jugurteilla/rahkoilla. Maitoallerginen kiittää :)

Vierailija
24/36 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti olen yrittänyt miettiä pääni puhki, mistä olisin kiitollinen, koska en halua aina olla negatiivinen vaatija. Mutta kyllä se niin vain on, että mun kulutustottumukset on niin "erikoisia", että tavallisista marketeista ei tahdo löytyä, ainakaan kaikkia tuotteita.

Yhdessä kaupassa voi olla lasipullovichyä, mutta ei halkaisematonta Oululaisen jälkiuunileipää. Kolmanteen pitää sitten mennä hakemaan kaksittaispakatut sisäfilepihvit tai Perlanaa, nestemäistä pyykinpesuainetta. Tällä hetkellä asun 10.000 asukkaan kunnassa, jossa ei myydä sisäfiletä missään sen neljästä ruokakaupasta, eikä myöskään Perlanaa. Van Gogh -perunaa ei myöskään meinaa enää mistään löytää, mutta jos onnistun löytämään, olen tosi kiitollinen!

Vierailija
25/36 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä ja salmiakki.

Vierailija
26/36 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti olen yrittänyt miettiä pääni puhki, mistä olisin kiitollinen, koska en halua aina olla negatiivinen vaatija. Mutta kyllä se niin vain on, että mun kulutustottumukset on niin "erikoisia", että tavallisista marketeista ei tahdo löytyä, ainakaan kaikkia tuotteita.

Yhdessä kaupassa voi olla lasipullovichyä, mutta ei halkaisematonta Oululaisen jälkiuunileipää. Kolmanteen pitää sitten mennä hakemaan kaksittaispakatut sisäfilepihvit tai Perlanaa, nestemäistä pyykinpesuainetta. Tällä hetkellä asun 10.000 asukkaan kunnassa, jossa ei myydä sisäfiletä missään sen neljästä ruokakaupasta, eikä myöskään Perlanaa. Van Gogh -perunaa ei myöskään meinaa enää mistään löytää, mutta jos onnistun löytämään, olen tosi kiitollinen!

Van Goghin siemenperunat on käytetty loppuun eikä sitä enää tuoteta ainakaan suurella volyymillä. Yhdellä REKO-tuottajalla olen bongannut vielä tänä keväänä mutta muualta saa vain haaveilla. Olen siirtynyt kokonaan siikliin, nuo uudet Afrat ym on niin mauttomia :(

Vierailija
27/36 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Van Goghin siemenperunat on käytetty loppuun eikä sitä enää tuoteta ainakaan suurella volyymillä. Yhdellä REKO-tuottajalla olen bongannut vielä tänä keväänä mutta muualta saa vain haaveilla. Olen siirtynyt kokonaan siikliin, nuo uudet Afrat ym on niin mauttomia :(

Niinpä. Mauttomia ovat, mutta viljelijät kuulemma suosivat uusia lajikkeita, kun ne ovat vastustuskykyisempiä tauteja kohtaan eikä tule mustia, mätiä tai rupisia perunoita joukkoon.

Lapin puikulasta tulee hyvä muusi, sitä ostan kun van Goghia ei saa. Pitoakaan ei ole muuten saanut enää aikoihin.

Vierailija
28/36 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmi

Vierailija
29/36 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkivalikoima. Ei ainoastaan runsas vaan karkit myös maistuu paremmalta. En pidä belgialaisesta suklaasta vaikka se on niin kuuluisaa, ja Belgialainen mieheni yllättyi tästä. Sanoin että se johtuu siitä että olen tottunut Fazerin suklaaseen. Hän oli epäileväinen mutta nykyään raahaa Suomesta suklaata perheelleen. Ja täkäläiset leivokset tekee myös kauppansa: aleksanterinleivokset ja piispamunkit erityisesti.

Itse olen iloinen siitä että meillä saa pakastevihanneksia joita ei ole maustettu valmiiksi. Niin ja piimää! Jäätelövalikoima on myös erinomainen.

Vierailija
30/36 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AB-piimä ja kylmänä haukattava makkara

Vierailija
31/36 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä että Suomessa ruokaa on yltäkylläisesti (jopa liikaa). Olen iloinen siitä että Suomessa on hieno tarjonta vegaanista ruokaa, enemmän ja enemmän kotimaista sellaista, joka tekee eettisempien ja terveellisempien valintojen tekemisestä helppoa.

T: paluumuuttaja

Vierailija
32/36 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen pullovesi. Aivan mahtavaa että Suomen kauppojen hyllyille on saatu turkkilaista pullovettä.

Vierailija
33/36 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosvalmisteet ja turkkilainen jogurtti 10%. Saisipa vieläkin rasvaisempana! 

Vierailija
34/36 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryynimakkara ja puolukkahillo. Kotimaiset pakastemarjat.

Vierailija
35/36 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen mm.

-Suomalaisista elintarvikkeista (jotka on valmistettu Suomessa.)

-Kasvispohjaisista jogurteista, jäätelöistä ja juomista

-Kauraleivistä jotka eivät sisällä muuta viljaa kuin kauraa.

-Laajasta HeVi-valikoimasta

Vierailija
36/36 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up