Miten tehdään toinen tili tinderiin?
Pitääkö luoda uusi facebooktili? En siis haluaisi, että toisella tilillä näkyisi oikea nimeni, työpaikka tms kun käyttäisin sitä vain seksin hakuun. Kiitos avusta!
Kommentit (28)
Olisipa muuten tosi mukavaa antaa sydäntä molemmille profiileille ja saada mätsi vain toisen profiilin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa muuten tosi mukavaa antaa sydäntä molemmille profiileille ja saada mätsi vain toisen profiilin kanssa.
Mitä ihmeellistä siinä olisi? Ehkä sitä toista profiilia ei ole mätsille edes näytetty? Tai jos siinä on ihan erilaiset kuvat. Nopeasti voi mennä ohi pyyhkäisten jos ensimmäinen kuva ei ole "täydellinen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä olisi? Ehkä sitä toista profiilia ei ole mätsille edes näytetty? Tai jos siinä on ihan erilaiset kuvat. Nopeasti voi mennä ohi pyyhkäisten jos ensimmäinen kuva ei ole "täydellinen".
Minä ainakin muistan, jos olen jollekulle antanut hiljattain tykkäyksen ja tunnistan, jos aiempi mätsi tulee vastaan eri kuvilla. Se, että tuplaprofiilityyppi ei tunnista minua, ei muuta tilannetta. Hänellähän ne eri kuvat ja eri profiilit ovat, eikä minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksin ja parisuhteen etsintään tarvitaan eri tilit...?
Miksi ei? Toiseen sellainen teksti mikä toivottavasti tuo niitä mukavia ja hauskoja miehiä puoleensa, sellaisia jonka kanssa arvomaailma kohtaa ja voi tulevaisuudessa jopa mahdollisesti perheen perustaa. Miksei sitä odotellessa voisi pitää jonkun kanssa hauskaa, ilman mitään sen kummempia sitoumuksia? On muuten todella tympeää olla vuosikausia ilman seksiä.
Kyllä niitä hauskanpitäjiä löytyy sillä parisuhdetililläkin. Ainakin naiselle. Paitsi ehkä jos kirjoitat tekopyhästi, että seikkailijat älkööt vaivautuko. Itselleni olisi ainakin aikamoinen turn-off, jos sama tyyppi tulisi vastaan ensin seksi-ilmoituksella ja sitten parisuhdemielessä. Tulisi sellainen vaikutelma, että se seksi-ilmoitus jää tinderiin sen parisuhteen löytämisen jälkeenkin.
tää juuri. Hiukan tulee kaksjakonen kuva ihmisestä. Ei kai sitä tartte tilissä mainostaa, että haluaa vakavan suhteen (toivottavasti et niin ainakaan tee) - saa sitä kyllä seksiä yhdelläkin tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet toimii noin. Kyllä naiset kans tahtoo pitää erillään seksinhaun ja perhe-elämän.Vanhat puhelimet ovat siinä kätevä apu.
No ei kyllä toimi. Tinderissä olen törmännyt ihan muutamaan suoranaiseen seksinhakuprofiiliin miehillä. Toki osa voi olla vaan seksin perässä "tavallisella" profiililla sitä mainostamatta, mutta en ole törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää juttu jo aiemmin tänään neuvottu
Ehkä, mutta meni pois mielestä.
Miten saan tuntee tilin.
Olavipoika KOKKOLA.
En ole ap, mutta tästä tuli mieleeni, kun viikonloppuna yritin tehdä pojalleni tunnukset yhteen palveluun. Meni muuten hitosti aikaa, enkä saanut sitä siltikään tehtyä. Piti olla google-tilit ja microsoft-tilit ja sähköpostit ja luottokorttiakin tarvittiin. Vaikeaksi on mennyt nykyään asiat, kun ennen riitti vain, kun kirjoitit nimesi ja keksit käyttäjätunnuksen ja salasanan.