Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viha teille voiman lähde, vai oletteko te sellaisia hyssyttelijöitä, joista viha vain kuormittaa, mää mää?

Vierailija
26.05.2018 |

Mulle se on voiman lähde.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat määkii, miten viha on NIIIIN kuluttavaa. My ass :D

Vierailija
2/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole voimanlähde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole voimanlähde

Miten ihmeessä ei?

Vierailija
4/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha vaihtui joku aika sitten myötätuntoon itseä ja muita kohtaan. Ei tosin koskaan mää-mää asenteeseen. Ja paremmin saan nykyisin aikaan kuin ennen, eikä ole sielua syövää kestovitutusta päällä.

Vierailija
5/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha vaihtui joku aika sitten myötätuntoon itseä ja muita kohtaan. Ei tosin koskaan mää-mää asenteeseen. Ja paremmin saan nykyisin aikaan kuin ennen, eikä ole sielua syövää kestovitutusta päällä.

Mua ei onneksi viha syö sielusta. Ainakin sen antama voima on tarpeellisempaa.

Vierailija
6/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan tunne mitään myötätuntoa ihmistä, joka osoitti, että en kelpaa hänelle, kohtaan. Sen sijaan hän teki siinä ison mokan ja saa maksaa sen vielä.

Vierailija
7/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se siinä mielessä in voimanlöhde että saan enemmän virtaa esimerkiksi juoksulenkille. Mutta en todellakaan kohdista sitä toiseen ihmiseen vaan annan vihan laantua rauhassa

Vierailija
8/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäiti on nyt hyvä ja menee nukkumaan. Sun on taas huomenna jaksettava sylkeä myrkkyä koko päivä.

Vierailija
9/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut vihan pyrkimykseen ymmärtää. Toimii paremmin.

Vierailija
10/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, oisin ihan puuh, ellen vihaisi niin kauan kuin sallitaan.

Vierailija
11/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se auttaa, jos sinua ei ymmärretä, ei mitään. Sut voidaan silloin vaikka pistää roviolle. Ymmärrä sekin sitten.

Vierailija
12/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajiisikin kuluta aikaasi koittamalla ymmärtää, ehkä syyt jonain päivänä valkenevat sille, miksi he pitivät sinua huonona.

Vierailija
13/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se auttaa, jos sinua ei ymmärretä, ei mitään. Sut voidaan silloin vaikka pistää roviolle. Ymmärrä sekin sitten.

No harvemmin täällä Suomessa saa mielipiteidensä vuoksi henkensä edestä pelätä. Jos joku ei pidä, se on eri juttu. Ei tarvitse pitää. Ympärilläni on ihan tarpeeksi ihmisiä, jotka pitävät.

Vierailija
14/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa ei voi oikein tukahduttaa. Sillä on tärkeä viesti jo luolamiesajoista: joku tunkee reviirillesi, uhkaa sinua. Mikään tunne ei ole kielletty, rikolliset ja aggressiiviset teot ovat.

Vierailija
15/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harvemmin täällä Suomessa saa mielipiteidensä vuoksi henkensä edestä pelätä. Jos joku ei pidä, se on eri juttu. Ei tarvitse pitää. Ympärilläni on ihan tarpeeksi ihmisiä, jotka pitävät.

Lapsia voidaan kohdella kyllä siten. Jos sua ei ole, olet oikea kermaperse sitten siinä. Onnea vain kun on niin helppoa ollut.

Vierailija
16/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät nyt varmaan minua? Vaikuttaa vähän, että et, mutta.....ehkä harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
17/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi voimanlähde. Koen vihan todella tukalaksi, se saa kohtaamaan oman kyvyttömyyden vaikuttaa, ei riitä tiedot, taidot eikä äly. Se tunne kun en voi tehdä vihan kohteelle mitään vaan hän saa jatkaa samaa rataa, on todella hirvittävä, ehkä myös häpeällinen itseni kannalta, koska en keksi ratkaisua.

Vierailija
18/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi voimanlähde. Koen vihan todella tukalaksi, se saa kohtaamaan oman kyvyttömyyden vaikuttaa, ei riitä tiedot, taidot eikä äly. Se tunne kun en voi tehdä vihan kohteelle mitään vaan hän saa jatkaa samaa rataa, on todella hirvittävä, ehkä myös häpeällinen itseni kannalta, koska en keksi ratkaisua.

Niin no, on tämäkin totta. Mutta jos tulee hetki, että voit lyödä takaisin..... ahhh. Ja vielä jotenkin turvasta.

Vierailija
19/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko  sinä  ap niitä ihmisiä jotka eivät saa edes aikaan kunnon trollausta kiihdyttämättä itseään vihaan ennen sitä? Taidat olla. Normaalitilassa oletkin sitten flegmaattinen olvi.

Kuinka kuluttavaa elämää.

Vierailija
20/24 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko  sinä  ap niitä ihmisiä jotka eivät saa edes aikaan kunnon trollausta kiihdyttämättä itseään vihaan ennen sitä? Taidat olla. Normaalitilassa oletkin sitten flegmaattinen olvi.

Kuinka kuluttavaa elämää.

Saan kyllä. Aika kuivia mun aloitukset usein ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän