Minkä näköinen on Harryn ja Meghanin lapsi? Ja ei, en halua tästä rasistikeskustelua, silkkaa mielenkiintoa!
Eli kellä julkkiksella on samanlainen perimä, jossa valkoinen isä, äidillä toinen vanhemmista tumma- ja toinen vaaleaihoinen?
Onko Pete Parkkonen, Paula Patton, Halle Berry, Oudusoga...?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti joskus nähnyt mul@tin, edes kuvassa.
Olen ja käsittääkseni Meghan on itse vaalea- ja tummaishoisen lapsi. Entäs nyt, kun tämä "mul"atti" ja vaaleaihoinen saa lapsen? Onko esimerkkejä sellaisista julkkiksista?
Jännitystä riittää, koska ei tiedä, miten geenit jakautuu. Tulos voi olla hyvinkin musta.
Tai sitten ei.
Pianhan se nähdään, emäntä on selvästi jo tiineenä.No eikä voi. Jos toinen vanhempi on valkoinen, lapsi voi olla korkeintaan yhtä tumma kuin tummaihoinen vanhempansa. Jos molemmilla on tummia ja vaaleita ihonvärin geenejä perimmässään tulos voikin olla melkein mitä vaan, muttei siis tässä tapauksessa.
Sie et paljon periytymisestä tiiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ja käsittääkseni Meghan on itse vaalea- ja tummaishoisen lapsi. Entäs nyt, kun tämä "mul"atti" ja vaaleaihoinen saa lapsen? Onko esimerkkejä sellaisista julkkiksista?
Jännitystä riittää, koska ei tiedä, miten geenit jakautuu. Tulos voi olla hyvinkin musta.
Tai sitten ei.
Pianhan se nähdään, emäntä on selvästi jo tiineenä.No eikä voi. Jos toinen vanhempi on valkoinen, lapsi voi olla korkeintaan yhtä tumma kuin tummaihoinen vanhempansa. Jos molemmilla on tummia ja vaaleita ihonvärin geenejä perimmässään tulos voikin olla melkein mitä vaan, muttei siis tässä tapauksessa.
Niin just, saathan sinä niin uskoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei.
Tämä on ihan totta, Harrylla ei ole tummaa perimää, joten lapsi ei voi olla tummempi kuin äitinsä. Harryn ihonväri on kaiken lisäksi ihan siellä vaaleimmassa laidassa, joten ehkä korkeintaan lapsen hiuksissa voi näkyä afroperimää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei.
Ihan oikeinhan tuo kirjoitti, ei noille voi mitenkään tupsahtaa tummempaa lasta kuin Meghan on. Eri juttu jos Harrynkin esivanhemmissa olisi tummaihoisia, mutta kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei.
Oletettavasti Harryn suku täynnä punapäitä :D
Dianan veljellä on samanvärinen tukka kuin Harrylla, myös Dianalla oli punapigmenttiä.
Juu kannattaa tosiaan huomioida että Harryn perimä huomioiden ei voi mitenkään tulla Meghania tummaihoisempaa lasta. Ihonväri on polygeeninen ominaisuus. Jos Meghanin tekisikin lapsen sellaisen miehen kanssa jolla on vastaava mixed race -perimä kuin hänellä niin silloin kyllä voisi tulla hyvinki tummaihoinen lapsi.
The illuminati tranny royal family. Miten te jaksatte meuhata jostain täysin teille tuntemattomista ihmisistä? Ette te "Meghania" ja Harrya ihaile, vaan heidän elämäntapaa, kuinka heillä on ympärillä mammonaa ja rikkauksia. Harry on homomies ja tämä "prinsessa Meghan" on transgender sukupuolenvaihtaja, joka ei voi saada lapsia, muutoin kuin sijaissynnyttäjän avulla ja kantamalla päällään tekoraskausvatsaa. Kun ihailette "Meghanin" hääpukua, niin näette todellisuudessa miehen mekkoon puettuna. Sukupuolen vaihtoleikkaus ja hormonihoidot saavat ihmeitä aikaan. Maailman kuninkaat ja hallitsijat ovat poikkeuksetta pipipäitä satanistisine rituaaleineen. Miltä se tuntuu ihailla pipipää pariskunnan elämää? Onko se jotain elämää suurempaa? Jos katsotaan hellwoodin "tähtiä" punaisella matolla, niin ei poikkeusta, näemme pelkkiä transgendereitä, madonna, justin bieber, miley curys, jessica alba, sandra bullock, cameron diaz, megan fox, laulaja pink, britney spears, julia roberts ..... nimeä vaan lisää. George Clooneyn "vaimo" on transgender, mies muutettu "naiseksi". Obaman michelle "vaimo" on transgender, mies muotoiltu naiseksi, mutta juttu kertoo, että michelella on penis vielä tallella. Ja kansa hurraa ja näkee todellisuudessa pipipää luciferin palvojia. Lucifer esitetään maalauksissa puoliksi naisena ja puoliksi miehenä. Näin toimii paholainen, se pettää ja johtaa ihmisiä harhaan. Tutkikaa Raamattua ja Jumalan sanaa, sen sijaan, että kuolaatte tyhjänpäiväisten pipipää maailman kuninkaiden perään
Katsokaas ystävät hyvät;
”ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle (oikeamieliselle), vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhaajille, haureellisille, miesten kanssa makaaville miehille, ihmiskauppiaille, valehtelijoille, valansa rikkojille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan” - 1. Kirje Timoteukselle 1:9,10
Oletettavasti Harryn suku täynnä punapäitä :D