Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näköinen on Harryn ja Meghanin lapsi? Ja ei, en halua tästä rasistikeskustelua, silkkaa mielenkiintoa!

Vierailija
26.05.2018 |

Eli kellä julkkiksella on samanlainen perimä, jossa valkoinen isä, äidillä toinen vanhemmista tumma- ja toinen vaaleaihoinen?

Onko Pete Parkkonen, Paula Patton, Halle Berry, Oudusoga...?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pää ja koiran vartalo.

Vierailija
2/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, miksi heidän mahdollinen tuleva lapsi voi kiinnostaa noin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tätä samaa aihetta pohtia näin paljon. Hankkikaa jo elämä. Sieltä tulee mitä tulee.

Vierailija
4/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokkaimmat brittilehdet ovat jo julkaisseet arvioita ja kasvokuvapiirroksia. Mutta niin tehtiin ennen Katen ja Williamin esikoistakin ja jos yhtään muistan, aika pieleen meni ainakin Georgen osalta.

Vierailija
5/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan näyttää Juha Sipilältä.

Vierailija
6/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti joskus nähnyt mul@tin, edes kuvassa.

Olen ja käsittääkseni Meghan on itse vaalea- ja tummaishoisen lapsi. Entäs nyt, kun tämä "mul"atti" ja vaaleaihoinen saa lapsen? Onko esimerkkejä sellaisista julkkiksista?

Vierailija
7/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko tätä samaa aihetta pohtia näin paljon. Hankkikaa jo elämä. Sieltä tulee mitä tulee.

Olen ap ja mua kiinnostaa perimäjutut (muidenkin kuin kuninkaallisten). Kiinnostaa periytyvät /väistyvät tekijät esim silmien värissä, geenien vs. urheilun vaikutus ruumiinrakenteeseen, miksi joku ei näytä vanhemmiltaan va isovanhemmiltaan jne. Tällainen pohdinta on mun elämän yks harrastus :)

Vierailija
8/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksista en tiedä mutta varmaan aika vaaleaihoinen tulee suurella todennäköisyydellä. Yhden kaverin isoisä on on musta karibialainen, muuten isovanhemmat valkoisia. Kaverilla on punainen tukka ja vihreät silmät, ainoa viite isoisän etniseen taustaan on tukan kiharaisuus, eikä sekään mitenkään säkkärää.

Mutta geenithän voi mennä miten vain. Oma mieheni on entiseltä taustaltaan sekalainen, näyttää ehkä tummalta portugalilaiselta tai vastaavalta. Omista lapsista vanhemmalla kauniin ruskea suomalaisittain paksu tukka ja vaaleanruskeat silmät, iho vaalea mutta päivittyy helposti, käy kuitenkin ihan suomalaisesta. Nuoremmalta kihartuvat tummanruskeat hiukset ja tosi tummat nätit silmät, ihokin vähän tummemmansävyinen, ei näytä ollenkaan suomalaiselta.

Vierailija
9/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ja käsittääkseni Meghan on itse vaalea- ja tummaishoisen lapsi. Entäs nyt, kun tämä "mul"atti" ja vaaleaihoinen saa lapsen? Onko esimerkkejä sellaisista julkkiksista?

Jännitystä riittää, koska ei tiedä, miten geenit jakautuu. Tulos voi olla hyvinkin musta.

Tai sitten ei.

Pianhan se nähdään, emäntä on selvästi jo tiineenä.

Vierailija
10/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki, jossa ennustettiin miltä Williamin ja Katen poika/tytär voisivat näyttää vanhempien ulkonäön perusteella. Ei täsmää kovin hyvin Georgeen ja Charlotteen, vai mitä sanotte? http://www.dailymail.co.uk/news/article-2242694/Is-royal-baby-look-like…

Vierailija
11/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa Lolan tytär, kuvittelisin Meghanin lapsen olevan samantyyppinen vaikka tietysti voi olla myös tummempi tai vaaleampi. Turha sitä nyt on arvuutella, sittenhän se nähdään.

http://static.iltalehti.fi/viihde/lola_2jtutu0201in_vi.jpg

Vierailija
12/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla ihan minkälaisia variaatioita.

Kaverin vaimon isä on musta ja mies pohjoismaasta. Lapsista osalla on ruskeat silmät, osalla siniset. Hiukset on joko tummat tai vaalean ruskeat, hiukan kiharat kaikilla. Iho on kaikilla suht vaalea.

Vierailija
13/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo Kaulasen tytär yksi esimerkki. On muuten tosi nätti lapsi :)

Vierailija
14/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin väitetään olevan 1,71 pitkä.

Näyttää selvästi lyhyemmältä kyllä.

Vierailija
15/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap ja mua kiinnostaa perimäjutut (muidenkin kuin kuninkaallisten). Kiinnostaa periytyvät /väistyvät tekijät esim silmien värissä, geenien vs. urheilun vaikutus ruumiinrakenteeseen, miksi joku ei näytä vanhemmiltaan va isovanhemmiltaan jne. Tällainen pohdinta on mun elämän yks harrastus :)

Geenilotto on arpapeliä. Sieltä tulee mitä tulee.

Vierailija
16/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampo Kaulasen tytär yksi esimerkki. On muuten tosi nätti lapsi :)

'

Ja itse asiassa Kaulanen on punapää kuten Harrykin

Vierailija
17/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<br />

Mä en ymmärrä, miksi roduista keskusteleminen on niin pelottavaa.<br />

Onhan rotujen välillä selviä eroja.[/quote kirjoitti:

Tämä! Ei kai kaikkea ulonäkökeskustelua voi leimata rasistiseksi.

Yhtä hyvin voisi kysyä, saako kaksi punahiuksista pisamaista helposti auringossa palavaa henkilöä tummahiuksisen lapsen, jolla helposti päivettyvä iho.

Vierailija
18/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Mikko Leppilammen sukujuuret?

Ei näytä suomalaiselta mieheltä.

Liian komea.

Vierailija
19/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännitystä riittää, koska ei tiedä, miten geenit jakautuu. Tulos voi olla hyvinkin musta.

Tai sitten ei.

Pianhan se nähdään, emäntä on selvästi jo tiineenä.

No eikä voi. Jos toinen vanhempi on valkoinen, lapsi voi olla korkeintaan yhtä tumma kuin tummaihoinen vanhempansa. Jos molemmilla on tummia ja vaaleita ihonvärin geenejä perimmässään tulos voikin olla melkein mitä vaan, muttei siis tässä tapauksessa.

Vierailija
20/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaveripiirissä pariskunta, jossa on japanilainen vaimo ja vaalea mies, taipuu punatukkaiseen (kuten mainittu Sampo Kaulanen).

Vaimo on aika vaaleaihoinen . aasialaisia kun on hyvin erilaisissa vivahteissa. 

Pariskunnan molemmat pojat ovat hyvin aasialaispiirteisiä, mustat hiukset ja aasialaisittain silmät. Toinen pojista on ihonväriltään selkeästi tummempi kuin toinen ja muutenkin hänessä aasialaiset piirteet ovat paljon, paljon selkeämmät kuin toisessa.

Eli ihan arpapeliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän