Muita, jotka katsoo mestareiden liigan finaalia?
Kumpaa kannatat? Itse olen Liverpoolin fani ollut koko ikäni, toivon niin heidän voittoa! Realia suorastaan vihaan. Jännittää.
Kommentit (14)
Hep! Toivon Liverpoolin voittoa, koska olen Barcan fani.
Katson ja toivon että real madrid voittaa.
Katson, toivon Liverpoolin voittoa koska Salah :).
Toivon Liverpoolin voittoa Jürgen Kloppin takia.
Vierailija kirjoitti:
Salah on ollut ihan mieletön tämän kauden, toivottavasti pystyvät pitämään hänet Anfieldilla :) Ap
Katson. Olen Real Madridin kannalla. Minulla on sama syntymäpäivä ja -vuosi kuin Ronaldolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salah on ollut ihan mieletön tämän kauden, toivottavasti pystyvät pitämään hänet Anfieldilla :) Ap
Juu se on ollut hienoa katsottavaa. Madridin puolella Ramoksesta pidän mutta Ronaldo kyllä on niin kauhea ettei pysty heitä kannattamaan.
...iso aataminomena tuolla rollella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu se on ollut hienoa katsottavaa. Madridin puolella Ramoksesta pidän mutta Ronaldo kyllä on niin kauhea ettei pysty heitä kannattamaan.
Joo toi Ramos vähän ehkä putosi listalla semmoiset tuhat pykälää... Ei noin, ei todellakaan noin. Jäänee mm-kisatkin Mo'lta väliin X(.
Yhteenvetona voisi todeta, että siellä itkettiin enemmän kuin Vain Elämää jaksoissa yhteensä. Liverpoolin maalivahtia kohdeltiin kuin siltä olisi kuollut pari lasta ja vaimo auto-onnettomuudessa, mutta oikeasti se ei enää pelaa ensi kaudella, koska on kauhea hooveri.
Lauloiko ne katsomossa "me halutaan olla muslimeita kaikki"?
Liverpoolin lannalla. Toki aina on hupaisaa seurata Kristinaa.