Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voitan lotossa et saa centtiäkään !

Hah hah haaa
26.05.2018 |

Sitten kun voitan pääpotin lotossa niin hommaan uuden ja kauniin akan. Et saa centin centtiä !!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä saa centtejä, mutta senttejä aika monta.

Vierailija
2/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinulta mitään haluaisikaan. Pidä vain rahasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa akaa sitten ketuttaa kun kaveri susiturkki päällä ajelee avoautolla uuden naisen kutrit hulmuten ja tissit terhakkaasti täristen mukulakivikadulla.

Vierailija
4/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa akaa sitten ketuttaa kun kaveri susiturkki päällä ajelee avoautolla uuden naisen kutrit hulmuten ja tissit terhakkaasti täristen mukulakivikadulla.

Onko kaverisi joku venäläinen vai? Avoautolla ja susiturkilla vaikka Siperian pakkasiin?

Vierailija
5/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se tuntuu kun tietää että vain rahalla saa naisen?

Vierailija
6/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin, ensimmäinen ongelma on se, että moni odottaisi vähän taloudellista apua minulta.

Ei ne ymmärrä kuinka pieni raha miljoona nykyään on.

Vierailija
7/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha yleensä leiskuttaa lempeä kummasti. Jos raha loppuu niin rakkaus lähtee ikkunasta kuten leppäkeppi.  Sanotaan että maksullinen vie vain yhden tilin mutta vaimo vie joka tilin !

Vierailija
8/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai yhden Kentin saan edes pummata? Tai antaa olla Nortti on parempaa.

-Arska

Vierailija
9/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en antaisi kenellekkään mitään. Hyväntekeväisyyttä en todellakaan tekisi vaan rakentaisin aidan hienon taloni ympärille ja ulos laittaisin verikoirat pitämään kerjäläiset loitolla !

Vierailija
10/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euro Jackpotin 90  miljoonaa on paljon, mutta jatkaisin silti leipäjonossa jonottamista, puku päällä ja Mersun ratissa.

Vierailija
11/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se komiaa jos olisi 90 milliä tilillä. Itse laittaisin sellaisen auton jolla voisi mennä ruopimaan paskaa leipäjonolaisten silmille :D

Vierailija
12/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lottaamisen sijasta sijoitan nekin rahat. Todennäköisemmin minulla on enemmän tuottoja kuin sinulla on veikkausvoittoja.

Vierailija
13/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut että jos voittaisin tuon 90 miljoona eurojackpotissa niin laittaisin hemmetin isot kaiuttimet ja vahvistimen ulos vittumaista naapuriani päin. Microfonin laittaisin vessanpyttyyn. Olisi se hieno käydä vessassa kun naapurin ikkunat väpättäisivät pieremiseni tahdissa :D

Vierailija
14/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi se komiaa jos olisi 90 milliä tilillä. Itse laittaisin sellaisen auton jolla voisi mennä ruopimaan paskaa leipäjonolaisten silmille :D

Joku kysyi aiemmin, millainen on rikas wt. Tässä se nyt sitten olisi.

Vierailija
15/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi aiemmin, millainen on rikas wt. Tässä se nyt sitten olisi.

Uusrikkaat ovat aina rahvaanomaisia tönteneitä. Toista se on meillä Stockholmin paremmilla piireillä jotka olemme syntyneet rikkaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme