Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi työtön ei mene Kelaan purkamaan hakemusruuhkaa?
26.05.2018 |
Tällaista olen ruvennut miettimään. Osaako joku sanoa.
Kommentit (3)
Koska sinne ei pääse erkkikään, ellei ole suosittelijaa Kelasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kelalle on todella vaikea päästä töihin. Olen opiskelija ja hakenut kelalle useammankin kerran.
Alue: Aihe vapaa
Koska kun menet sinne Kelaan, tulee kuiva käsky vain mennä kiltisti kotiin odottamaan päätöstä lapuista tai mennä takaisin kotikoneelle tekemään uutta hakemusta.