Ostatteko te muut paljon vaatteita Prismasta? Onko noloa ostaa vaatteita marketeista?
Kommentit (31)
Ne on vaan vaatteita, eiköhän kaikki tule loppupeleissä sieltä lapsityövoimalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa taidetaan myydä lähinnä vaatemerkkejä, jotka joskus vuosikymmeniä sitten olivat cooleja, mutta nykyään sitten eivät enää.
Eli sulla ei oikeastaan ole tietoa asiasta, piti vaan tulla pätemään.
Olen joskus nähnyt Prismassa sellaisia vaatemerkkejä kuin Zooyork, Ecko, London's dale ymv. jotka menneinä vuosikymmeninä olivat kova sana eri nuorisoalakulttuurien keskuudessa, mutta tuskin nuo merkit ovat nykyään kovin suosittuja.
Minä en ole koskaan kuullutkaan tuollaisista merkeistä. En vaikka tyttäreni on parikymppinen ja itse olen nelikymppinen ja äitini kuusikymppinen, en usko että kukaan meistä osuu tuohon vuosikymmeneen kun nuo merkit on olleet joku juttu. Tosin meistä kukaan ei ole merkkien perässä juoksija. Vaatteet ostetaan sen mukaan mikä näyttää omaan silmään kivalta päällä ja hintalaatusuhde on ok.
Miksi ihmeessä vaatteiden pitäisi olla jotain merkkiä? Ei se merkki tee siitä vaatteesta yhtään kummempaa eikä se tee sun kropasta yhtään parempaa. Samassa hikipajassa Kiinassa ne kaikki tehdään vaikka olisi mikä lappu lyöty siihen rettuun kiinni.
Prismassa on erittäin hyvä valikoima vaatteita jopa minulle joka olen lihava löytyy jotain, samoin Cittarilta. Prismassa on hyvä lastenvaatevalikoima verrattuna moneen muuhun kauppaan.
Joillekin se vaatemerkki on kuitenkin tärkeä statussymboli, ja vaatteet ostetaankin ennenkaikkea merkin perusteella. Prisman vaatteilla ei ole statusarvoa, vaikka käyttöä ajatellen eivät varmastikaan ole sen huonompia kuin muodikkaammat vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Etsin viime kesänä mekkoa juhliin eri liikkeistä mutta ei semmoista mieluista tullut vastaan. Prismasta sitten löysin tosi kivan kukallisen kotelomekon kolmella kympillä. Sitä on monissa juhlissa kehuttu ja aina kaikki yllättyy kun kerron mistä ostin. Ostan vaatteita myös Lidlistä, niistäkään ei kukaan ole arvannut ostopaikkaa vielä tähän mennessä.
Mä olen ostanut farkkuja Prismasta ja aluksi kaverit yllättyivät :). Nyt käyvät itsekin siellä vaateostoksilla.
Asun stadissa, olen parikymppinen, kaapista löytyy kalliita merkkivaatteita. Ostan silti joskus vaatteita Prismasta.
En näe miksi joku vaate olisi "nolo". Noloa minusta olisi ostaa tiettyjä vaatteita vain koska se on trendikästä eikä siksi että itse tykkäisi näistä vaatteista.
Ihan sama mistä ostaa. Minä olen ostanut vaatteita niin tavarataloista kuin putiikeista sekä marketeista ja Lidlistä. Riippuu mistä sattuu löytämään tarkoitukseen sopivan rätin. Ei siinä ole mitään noloa.
Mun mielestä siellä on aika vähän nuorille sopivia vaatteita, paitsi urheiluvaatteet on kivoja. Ostaisin mielelläni kaikki vaatteeni prismasta jos sieltä löytyisi sopivia, koska tykkään tehdä ostoksia rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On noloa. Mieluummin esim. Pukevasta tai Seppälästä
Missä nämä liikkeet sijaitsevat nykyisin?
No ainakin Pukeva oli viimeksi Itäkeskuksessa, kun siellä kävin. Seppälässä kävin Forumissa
Et taida kovin usein käydä vaatekaupoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On noloa. Mieluummin esim. Pukevasta tai Seppälästä
Missä nämä liikkeet sijaitsevat nykyisin?
No ainakin Pukeva oli viimeksi Itäkeskuksessa, kun siellä kävin. Seppälässä kävin Forumissa
Et taida kovin usein käydä vaatekaupoilla?
En. Ostan laatua niin ei tarvitse jatkuvasti ravata ostamassa uusia
Hei ap,
Onko sun mielestä noloa, jos kaverit sattuu näkemään, kun olet vanhempiesi kanssa kaipungilla?
Vierailija kirjoitti:
Jos on tarpeeksi huono itsetuntoa, ihan kaikki on liian noloa. Jos on hyvä itsetunto, on ihan sama mistä vaatteensa ostaa jos se vaate miellyttää omaa silmää.
Mietipä sitä.
Eikö Seppälät ole menneet konkurssiin aikoja sitten?