Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun exä ei vastaa viesteihin

Vierailija
26.05.2018 |

Arkena tulee kyllä viestiä ja kovaakin läppää, mutta nyt ei oo kuulunu sitten eilisen. On kyllä ollut whatsappissa, muttei ole lukenut mun viestejä. Olisko sitten mykistänyt mut viikonlopuksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sil on naisseuraa.

Vierailija
22/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sil on naisseuraa.

Varmasti, kun se on parisuhteessa kuten minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu on väleissä exän kanssa?

Mulle kyllä kelpais exien kanssa seksivälit vallan mainiosti. Tavattaisiin vaikka kerran kuussa, kumpikin olis hiljaa, seksiä, ei mitään muuta. Mutta jostain kumman syystä kun suhde loppuu niin seksi loppuu. Miksi? Ja sitten muka pitäisi yhä keskustella exän kanssa, olla keskustelu-/viestittelyväleissä. Ihan älytöntä. Todellakaan en ole missään ihmeen keskusteluväleissä. Ollaan seksiväleissä tai ei väleissä ollenkaan.

Vierailija
24/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, oon aika varma että noi ajttelee nyt aika samoin kuin mä. Tai no, useimmat. Useimmiten siis exät, jos nytten siis olette exiä. Nii eivät pidä yhteyttä toisiinsa, jos ei ole muksuja. Joten anna olla, ja hanki elämä siis!!!!😁

Ei oo muksuja, mutta yhteyksissä ollaan aika paljon ihan kavereina. Yhteinen harrastuskin on, niin siitä tulee paljon viestiteltyä.

No kuten sanoin, exät ylipäätänsä eivät enäö sit sai olla yhdessä. Exien suhde on poikki, ku se laitetaan.😂:XD

Et oo ikinä ollu kaveria sun exien kanssa? Mulla on parikin exää, joiden kanssa vietän välillä aikaa.

No, mä en oo koskaan ollut kaveria kenenkään kanssa.

Vierailija
25/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäs puikottelee toista naista vklopun ja ottaa yhteyttä maanantaina.

Vierailija
26/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Puikottelija kirjoitti:

Exäs puikottelee toista naista vklopun ja ottaa yhteyttä maanantaina.

Siinähän puikottelee. Ei oo multa pois.

Vierailija
27/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä kelpais exien kanssa seksivälit vallan mainiosti. Tavattaisiin vaikka kerran kuussa, kumpikin olis hiljaa, seksiä, ei mitään muuta. Mutta jostain kumman syystä kun suhde loppuu niin seksi loppuu. Miksi? Ja sitten muka pitäisi yhä keskustella exän kanssa, olla keskustelu-/viestittelyväleissä. Ihan älytöntä. Todellakaan en ole missään ihmeen keskusteluväleissä. Ollaan seksiväleissä tai ei väleissä ollenkaan.

Niin. Mäkään en ymmärrä miksi kavereiden kanssa jutellaan, mutta seurustelukumppanin kanssa harrastetaan seksiä. Miksei kavereiden kanssa voi olla seksiä? Mä en myöskään ymmärrä miksi mun seurustelukumppani pahastuu jos mä en joskus juttele sen kanssa. Johan me viime vuonna juteltiin, eihän sitä joka vuosi tarvitse jutella. Mä en myöskään tajua, että jos mä oon vaikka kolme vuotta jossain ihan muualla, niin sitten kun menen taas mun seurustelukumppania tapaamaan niin se ei harrastakaan mun kanssa seksiä koska sen mielestä me ei muka enää olla pari, se ei enää ole mun kanssa koska en kolmeen vuoteen käynyt tapaamassa sitä. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
28/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mäkään en ymmärrä miksi kavereiden kanssa jutellaan, mutta seurustelukumppanin kanssa harrastetaan seksiä. Miksei kavereiden kanssa voi olla seksiä? Mä en myöskään ymmärrä miksi mun seurustelukumppani pahastuu jos mä en joskus juttele sen kanssa. Johan me viime vuonna juteltiin, eihän sitä joka vuosi tarvitse jutella. Mä en myöskään tajua, että jos mä oon vaikka kolme vuotta jossain ihan muualla, niin sitten kun menen taas mun seurustelukumppania tapaamaan niin se ei harrastakaan mun kanssa seksiä koska sen mielestä me ei muka enää olla pari, se ei enää ole mun kanssa koska en kolmeen vuoteen käynyt tapaamassa sitä. Ei voi ymmärtää.

Juuri näin! Aivan käsittämätöntä.

Mun naapurin rouva ei suostu sänkyyn mun kanssa. Miksi ei? Se rouva on naimisissa, kyllä se aviomiehensä kanssa on sängyssä. Miksi se on yhden miehen (aviomies) kanssa sängyssä mutta ei toisen miehen (naapuri) kanssa? En ymmärrä.

Vierailija
29/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, oon aika varma että noi ajttelee nyt aika samoin kuin mä. Tai no, useimmat. Useimmiten siis exät, jos nytten siis olette exiä. Nii eivät pidä yhteyttä toisiinsa, jos ei ole muksuja. Joten anna olla, ja hanki elämä siis!!!!😁

Ei oo muksuja, mutta yhteyksissä ollaan aika paljon ihan kavereina. Yhteinen harrastuskin on, niin siitä tulee paljon viestiteltyä.

No kuten sanoin, exät ylipäätänsä eivät enäö sit sai olla yhdessä. Exien suhde on poikki, ku se laitetaan.😂:XD

Et oo ikinä ollu kaveria sun exien kanssa? Mulla on parikin exää, joiden kanssa vietän välillä aikaa.

Sen uskon.

Vierailija
30/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on "kaveri"?

Vierailija
31/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on "kaveri"?

Se on sellanen seurustelukumppani jonka kanssa ei harrasta seksiä. Seksitön suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi