Miten 35+ bi-nainen voi kohottaa markkina-arvoaan naisten parissa?
Haluaisin löytää jonkun kiinnostavan ja kauniin 50+ leidin. Olen ok-näköinen, hoikka, naisellisen näköinen, akateemisesti koulutettu ja ok-töissä, talous kunnossa, mutta en ole nykyisin enää ulkonäöllisesti mitään mallitasoa ja työurani junnaa paikallaan.
Miten voisin edistää asiaani ilman mitään deittipalstoja, Tinderiä tms. tai menopaikoissa käymistä? Mistä tiedän, voiko jollekin naiselle tehdä livenä aloitteen? En haluaisi enää saada pakkeja.
Tuntuu siltä, että kaikki kiinnostavat naiset ovat heteroita tai pitävät minua liian tylsänä. Miehille alan olla liian vanha, joten en viitsi enää edes elätellä toiveita miehen löytämisestä.
Kommentit (18)
Siis *samoin
T. Ap, kännykkänsä kosketusnäytöltä typottava dorkimus
Mietin jatkuvasti pieniäkin yksityiskohtia siihen liittyen, miten mokasin sen ihanan naisen läsnäollessa. Minun pitäisi muuttua todella radikaalisti erilaiseksi. Siltikään en todennäköisesti voisi koskaan saada häntä. Kunpa olisin tiennyt etukäteen jo lapsena, että tulisin eräänä päivänä kohtaamaan niin upean ihmisen, niin olisin tehnyt kaikki elämäni valinnat häntä ajatellen.
T. Ap
Help!! Miksi kukaan ei auta? En kehtaa kysyä näitä sukulaisiltanikaan tai kavereilta. Pakko yrittää selvittää asiaa anonyymisti.
Ärsyttääkö ihmisiä tuo, kun mainitsin rehellisesti sanan "markkina-arvo"?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö ihmisiä tuo, kun mainitsin rehellisesti sanan "markkina-arvo"?
Ehkä ennemminkin se, että tehtailet näitä ääliömäisiä aloituksia vain, jotta pääsisit käyttämään sitä lempisanaasi.
Viisikymppiset bi-naiset pitävät aika usein viisikymppisistä naisista. Nämä eivät ole heteromarkkinat, joten markkina-arvoteoria ei päde. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppiset bi-naiset pitävät aika usein viisikymppisistä naisista. Nämä eivät ole heteromarkkinat, joten markkina-arvoteoria ei päde. Sori.
Olen varma, että markkina-arvoteoria toimii jollain tasolla, mutta hieman eri kriteerein ja erilaisella logiikalla kuin heteroilla. Kiinnostaisi tietää, millaisista naisista lepakot ja bisset pitävät. En käy missään "alan paikoissa", joten ei ole aavistustakaan.
T. Ap
Niin ja periaatteessa mieskin kävisi mulle ehkä, mutta en ehkä jaksa vaivautua elättelemään sellaisia toiveita, sillä junani taisi mennä jo.
Sinun kyllä varmaankin kannattaisi käyttäänainen etsii naista -palveluja.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja periaatteessa mieskin kävisi mulle ehkä, mutta en ehkä jaksa vaivautua elättelemään sellaisia toiveita, sillä junani taisi mennä jo.
Tuo asenne on turn off. Et kelpaa enää miehille - sitten naiset = Plan B. Villi veikkaus: ei tule toimimaan. Naiset haistavat tuollaiset kierteet huomattavasti paremmin kuin miehet.
Jaa että 35v nainen ei kelpaa enää miehille?
M35
Vierailija kirjoitti:
Mietin jatkuvasti pieniäkin yksityiskohtia siihen liittyen, miten mokasin sen ihanan naisen läsnäollessa. Minun pitäisi muuttua todella radikaalisti erilaiseksi. Siltikään en todennäköisesti voisi koskaan saada häntä. Kunpa olisin tiennyt etukäteen jo lapsena, että tulisin eräänä päivänä kohtaamaan niin upean ihmisen, niin olisin tehnyt kaikki elämäni valinnat häntä ajatellen.
T. Ap
Kuulostat ihan joltain 13 vuotiaalta pojalta, joka ei ymmärrä naisista tai elämästä yhtään mitään. Älä nyt hermoile tai ala ainakaan muuttamaan itseäsi jonkinlaiseksi. Turha alkaa teeskentelemään mitään. Muutenkin ei sun kannata alkaa rajaamaan mahdollista kumppania iän ja sukupuolen mukaan, jos kerran olet niin onnellisessa tilanteessa, että kaikki periaatteessa kelpaisi. Senkun läpsyttelet menemään, ja jos hluat naisia, menet johonkin lesbo tapahtumiin. Ne isot homo juhlathan on varmaan helsingissä taas kesällä.
Markkina-arvo on paskaa niin heteroiden kuin lesbojenkin maailmassa. Lesboilla etenkin on hyvin vaihtelevia ihanteita. Osa pitää äärinaisellisista naisista, osalle tietynlainen androgyyniys on se juttu ja jotkut pitävät miesmäisistä naisista. Ensiksi mainitut taitavat kylläkin olla yleisesti niitä halutuimpia, joskin lähinnä siitä syystä, että suurin osa lepakoista on joko androgyynejä tai miesmäisiä, joten heistä on "ylitarjontaa", jos tällaisia kuvottavia termejä on ihmisistä puhuttaessa pakko käyttää. Naisellisena naisena sinulla on kuitenkin paras mahdollisuus löytää joku, joka sellaisista naisista tykkää eikä ole vielä parisuhteessa.
Se kannattaa unohtaa ihan heti, että naisen löytäminen olisi helpompaa kuin miehen löytäminen. Naiset ovat paljon krantumpia ja yleistettynä jopa herkempiä eroamaan kuin miehet, ja lesbonaisia on huomattavasti pienempi määräkin kuin heteromiehiä.
Toisaalta koko tää sun pohdinta on ihan turhaa, jos sulla ei oo aikomustakaan edes yrittää käydä missään tai etsiä netistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Olet mies joka esiintyy naisena!
En ole. Tosin olen vähän niinkuin mies naisen kropassa tietyllä tavalla kyllä. Ajattelen monista asioista miesten tapaan.
Taas tämä yl-läpidon suojeluksesssa oleva palstah-ullu. Tai yp:n luomus pikemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä yl-läpidon suojeluksesssa oleva palstah-ullu. Tai yp:n luomus pikemminkin.
Ei pidä paikkaansa. Olen ihan oikea ihminen. Mieluusti olisin onnellinen, mutta aivan kuin minun kohtalonani olisi olla onneton.
Tämänkin aurinkoisen lauantaiaamun käytin itkeskellessä kohtaloani ja mietiskellessä, mikä mussa on vikana. Sanoin kuin lähes kaiken liikenevän vapaa-aikani.
Mietin vain niitä 1,5 vuotta sitten elämäni rakkaudelta saamiani pakkeja uudelleen, uudelleen ja uudelleen. Tavallaan its*ri houkuttelisi, mutta toisaalta voisihan elämä kääntyä paremmaksikin.
Ikävöin yhtä naista niin raastavan paljon, että tuntuu siltä, etten jaksaisi enää elää ilman häntä. Jos pystyisin löytämään jonkun muun, niin olisi helpompaa päästä siitä surusta ylitse.