Mies! Jos olisi olemassa e-pillerit miehille, käyttäisitkö niitä
Eli kysymys otsikossa. Jos olisi yleisesti saatavilla ehkäisypillereitä miehille, käyttäisitkö niitä?
Kommentit (37)
En usko, sillä epäilen suuresti mahdollisuuttani tulla raskaaksi. Sukupuolitauteja ja naisen raskautta taas torjun käyttämällä aina kondomia.
Tässä nyt ideana ei ollut se, että mies tulisi raskaaksi. Ei tietenkään. Ideana oli se, että mies ei kykenisi omasta tahdostaan aiheuttaa raskautta naiselle. Nykyisinhän miehillä on ehkäisykeinona vain kondomi kun taas naisilla on useita eri vaihtoehtoja
Ap
En todellakaan pumppaisi mitään hormoneja itseeni.
Valitsin vasektomian kolmannen lapsen jälkeen.
Miksi en käyttäisi? Miksi minulla pitäisi olla jotain niitä vastaan?
No, nykyään en tarvitse koska tapailen vain maksullisia naisia. Heidän raskautensa on heidän ongelmansa.
Entisaikoina kun harrastin "parisuhteita" niin kahdella kumppanillani oli vaikeuksia käyttää pilleireitä koska he saivat niistä pahoja sivuvaikutuksia. Joten joo, silloin olisin ihan mielelläni käyttänyt pilleireitä jotta kumppanini ei olisi tarvinnut.
Valitsisin tuplaehkäisyn. Kondomit ja pillerit vain käyttöön! Lapsia en halua mistään hinnasta
M32
Voisin kokeilla niitä, mutta jos ilmenisi sivuvaikutuksia niin palaisin perinteisempään ehkäisykeinoon eli niihin kondomeihin. Irtosuhteissa käyttäisin silti kondomia tautien varalta
Oma käsi on paras ja turvallisin vaihtoehto
Käyttäisin, ne maistuvat hyvältä :D
Vierailija kirjoitti:
No, nykyään en tarvitse koska tapailen vain maksullisia naisia. Heidän raskautensa on heidän ongelmansa.
Entisaikoina kun harrastin "parisuhteita" niin kahdella kumppanillani oli vaikeuksia käyttää pilleireitä koska he saivat niistä pahoja sivuvaikutuksia. Joten joo, silloin olisin ihan mielelläni käyttänyt pilleireitä jotta kumppanini ei olisi tarvinnut.
Lain mukaanhan asia ei ole niin. Voit joutua lapsesta elatusvastuuseen. Ellet sitten käy jossain ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Oma käsi on paras ja turvallisin vaihtoehto
No mitäs vikaa naisen kädessä on?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, enkä suosittele sitä naisillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, heitä d-vitamiinipurkki roskiin ja äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaanhan asia ei ole niin. Voit joutua lapsesta elatusvastuuseen. Ellet sitten käy jossain ulkomailla.
Mitä todennäköisimmin Kiinan tai Argentiinan tai Ukrainan poliisi ei tule pidättämään minua ja pakottamaan minua DNA-testeihin vain koska joku hullu jossain Suomessa tai USA:ssa tai Filippiineillä väittää että minä olen sen lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omista mitään vitamiinipurkkeja, saan tarvitsemani vitamiinit ihan luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omista mitään vitamiinipurkkeja, saan tarvitsemani vitamiinit ihan luonnollisesti.
Eli keräät ruokasi luonnosta? Check.
No jossei se mitään hormoneja ole niin miksei. Olisi tuotteelle aika kovat markkinatkin kun niin moni sekä miehistä että naisista motkottaa että kondomi ei tunnu yhtä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
No jossei se mitään hormoneja ole niin miksei. Olisi tuotteelle aika kovat markkinatkin kun niin moni sekä miehistä että naisista motkottaa että kondomi ei tunnu yhtä hyvältä.
Toisaalta sitten naisilta katoaa mahdollisuus "pillereiden pettämiseen" suhteessa, jossa mies ei halua lasta, mutta naisen vauvakuume on kova. Aika moni nainen sitouttaa hyvätuloisen miehen itseensä tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta sitten naisilta katoaa mahdollisuus "pillereiden pettämiseen" suhteessa, jossa mies ei halua lasta, mutta naisen vauvakuume on kova. Aika moni nainen sitouttaa hyvätuloisen miehen itseensä tuolla tavalla.
Jos olet niin tyhmä ettet omia kortsuja tuo seksisessioon niin eiköhän ne naiset keksi millä tavalla sua voi huijata tulevaisuudessakin.
Eikö palstalla ole tänään miehiä vai eikö ehkäisy vain kiinnosta?