Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on alkanut vasta viime vuosina kommentoida sitä, etten tiedä asioista ja että olen vähän hölmö

Vierailija
26.05.2018 |

En ymmärrä äitini ylemmyydentuntoista asennetta minua kohtaan. Vaikka olisin kuinka heikkolahjainen tahansa, minun mielestäni siitä ei tarvitse minua pilkata. Hän sanoo minulle usein että olisin hiljaa, kun en siitä asiasta mitään ymmärrä (mikä asia nyt sitten onkaan sillä hetkellä käsittelyssä).

Miksi äitini kokee oikeudekseen vähätellä tai kertoa totuuden siitä etten ole niin älykäs?

Jos esimerkiksi kiroilen suuttuessani, hän alkaa vihjailla tähän tyyliin: "kenenkään älykkään en ole kuullut kiroilevan tuolla tavoin" jne.

Nämä kommentit tuntuvat pahalta. Tuntuu että olen täysin epäonnistunut. Muuten kaikki olisi hyvin, olen iloinen, nauran, minulla on elämäniloa. Äitini kommentit ja asenne minua kohtaan tuntuvat pilaavan ilon elämästäni 😢

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisi olla syynä tällaiseen?

Vierailija
2/5 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementian oireita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kommentoi usein myös muiden ihmisten tyhmyyttä. Jotenkin sekin on mennyt liiallisuuksiin minun mielestäni.

Ap

Vierailija
4/5 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan: ei siis kommentoi heille itselleen mutta sanoo usein minulle että kuinka tyhmiä ne, nämä tai nuo ovat.

Ap

Vierailija
5/5 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen kuusikymppinen, luullaan olevansa niin elämää kokeneista ja älykkäitä... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän