Huomasin juuri lukiessa, että ohitan kaikki liekkiset ja merkatut ketjut automaattisesti -Sinkkumies
Toimiiko muutkin samoin? En pidä näitä väellä ja vängällä ylläpidon itse omia ketjuja ja itse merkkaamiaan ketjuja lukemisen arvoisina.
Sinkkumies
Kommentit (7)
Jep, sama täällä. Yleensä suosituimmat ketjut ovat alkuvaiheessa kiinnostavia...
Tarkoititkin itse että teitoisesti ignooraat ne? Minulla se taas on jokin alitajuinen homma näköjään, mieli vaan automaattisesti ohittaa ne. - 1
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut aivan saman, ihme juttu! En tiedä mistä se johtuu, jostain syystä tuo liekki tai kruunu ei auheuta tavoiteltua huomiosignaalia vaan saa viemään huomion pois siitä otsikosta. En tiedä olisiko mahdollista, että alitajuisesti tuntuu kuin keskustelu olisi silloin lukittu? Jännä juttu kyllä.
Etenkin tuo kruunu tuo mieleen lukitun ketjun itsellänikin. Liekkiset ohitan vaivattomasti jotenkin ajattelemalla, että niissä ketjuissa ei ole mitään.
Olen vissiin näin toiminut koko ajan, mutta tiedostin asian vasta äskettäin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititkin itse että teitoisesti ignooraat ne? Minulla se taas on jokin alitajuinen homma näköjään, mieli vaan automaattisesti ohittaa ne. - 1
Alussa ärsytti noi, eli ehkä se jäi päälle ja siitä tuli automaatio ja tiedostamatonta.
Sinkkumies
Joku taisi juuri lisätä niiden määrää ;)
Sinkkumies
Olen huomannut aivan saman, ihme juttu! En tiedä mistä se johtuu, jostain syystä tuo liekki tai kruunu ei auheuta tavoiteltua huomiosignaalia vaan saa viemään huomion pois siitä otsikosta. En tiedä olisiko mahdollista, että alitajuisesti tuntuu kuin keskustelu olisi silloin lukittu? Jännä juttu kyllä.