Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oletteko joskus joutuneet ottamaan jonkun puolueen jäsenkirjan jotta saisitte työpaikan?
25.05.2018 |
Kannattiko?
Kommentit (2)
En ole. Tuskin oikeasti haluaisin sellaiseen paikkaan, josta sanottaisiin, että sain sen koska minulla olisi jonkun puolueen jäsenkirja. - Toisaalta ei puolueen jäsenkirjasta saisi muodostus sellaiseksi taakaksikaan, että jos on tai jos on ollut jonkun -yleisesti hyväksytyn- puolueen jäsenkirja, niin ei voisi tulla valituksi johonkin sen johdosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En enkä ottaisi sellaista työpaikkaa vastaan. Taitaa olla ainakin suurimmassa osassa tapauksia laitontakin - ehkä jonkin puolueen palvelukseen ei voi mennä ilman jäsenkirjaa (?) - mutta minä en menisi minkään puolueen palvelukseen missään tapauksessa.