En ymmärrä ihmisiä, jotka asioivat K-kaupoissa. Syy:
Tein tänään hintavertailua k- ja S-ryhmän kaupassa. Yhden hevi-tuotteen kilohintaero oli jopa 7 euroa!
Sanomattakin selvää, että S oli halvempi.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vai niin, täällä taas K-marketissa tuntuu asioivan kaikenlaiset lasisen tuijotuksen omaavat hidasliikkeiset alkoholistit, kyllä palaa hermot kun kassajonossa sellasen taakse joutuu.
Ihan ymmärrettävää, eihän siellä teillä päin juuri muita asukaan.
Olen viisikymppinen enkä koskaan ole käynyt Prismassa. Ei täällä Helsingissä ole kuin pari Prismaa ja nekin jossain yli 10 kilometrin päässä keskustasta. Minä saan kalat Tuomaan kalasta ja lihat haen yleensä Hakaniemen hallista. Kasvikset ostan halleista, torilta tai Stockalta, leivän Kanniston myymälästä. Muut milloin mistäkin.
Poika asuu Mankkaalla ja siellä olen käynyt K-supermarketissa, joka on tosi hyvä kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Hei Sinkkumies, mee pois!!
Liiterilobbaus vaihtunut näemmä K-kaupan mainostamiseen.
Trolli, johon törmää aina kun palstalle eksyy. Sama se mistä läyhää, kunhan läyhää vai mitä S-mies?
Vierailija kirjoitti:
Kassat eivät ole mihinkään syyllisiä. Eivät siihenkään, että perunat on loppu.
Ei se kassojen vika ole, koska kassaksi on päätynyt sen takia, että mistään asioista ei ole koskaan elämässään kantanut millimetriäkään minkäänlaista vastuuta.
Ei edes omasta elämästään.
Sinkkumies
Sinkkumies taitaa olla sekaisin. Tässä viestissä sanoit että kassoissa ei ole vikaa, toisessa viestissä haukuit kassat laadunvalvonnasta.
Ja sitten se kolmas viesti joka poistettiin asiattomana, se jossa haistattelit vit... minulle ja muille kun emme tajua mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassat eivät ole mihinkään syyllisiä. Eivät siihenkään, että perunat on loppu.
Ei se kassojen vika ole, koska kassaksi on päätynyt sen takia, että mistään asioista ei ole koskaan elämässään kantanut millimetriäkään minkäänlaista vastuuta.
Ei edes omasta elämästään.
Sinkkumies
Sinkkumies taitaa olla sekaisin. Tässä viestissä sanoit että kassoissa ei ole vikaa, toisessa viestissä haukuit kassat laadunvalvonnasta.
Ja sitten se kolmas viesti joka poistettiin asiattomana, se jossa haistattelit vit... minulle ja muille kun emme tajua mistään mitään.
Ei tee hyvää trollata vauvalla päivittäin, motiivi ilmeisesti puhdas ärsyttämisen tarve, koska sama se mitä sanoo ( ristiriitaa jutuissa), kun vinoilee ja soittaa suutaan. Säälittävä tapaus.
Onko Viikin prismassa ne sinkkukorit? Ootteko saanu niiden avulla?
Vierailija kirjoitti:
Onko Viikin prismassa ne sinkkukorit? Ootteko saanu niiden avulla?
Ei mun mielestä ole. Siellä on vaan se huippukassa :)
Palstan ylläpito = Sinkkumies vauhdissa!
Tänään taas käytiin toteamassa K kaupassa, ettei ole meidän tuloluokan kauppa. Kaikki niin sairaan kallista. Ja halutaan kuitenkin syödä hyvin, siksi S.
Asioin toisinaan K-kaupassa, koska se on lähempänä ja koska siellä on salaattibuffet. Minulla on varaa maksaa, jos joku tuote onkin S-marketia kalliimpi.
Kauppakäyttäytymisessä näkyy hyvin varallisuus. Onhan yläluokka asioinut aina stockalla. Vaikka Herkut tätä nykyä S-ryhmään kuuluvatkin.
S-ryhmä ei kuuntele asiakkaitaan. Annoin kerran palautetta eräästä asiasta myyjälle, ja hän vastasi että monet ovat huomauttaneet samasta asiasta ja kyllähän se olisi järkevää näin tehdä kuten asiakkaat ovat huomauttaneet, mutta määräys on tullut isoilta pomoilta ketjun johdosta ja asiaan ei voi vaikuttaa. Ja kyse oli siis ihan sellaisesta asiasta kuten tuotteen sijoittelu.
K-kauppiaat taas kuuntelevat palautetta mielellään ja vastaavat asiakkaiden ehdotuksiin.
Mä huomaan eroja tälläsissä pikkuasioissa. Esimerkiksi lidl on lasten ruokapurkki 0,28e. K kaupassa sama purkki 0,49e. Maito lidl 0,68 e k kaupassa 0,81.
Että tälläsistä pienistä ne erot tulee kun on paljon lapsia ruokittavana.
K-kauppojen Pirkka-tuotteissa on monipuolisesti luomua, muutenkin luomutarjonta hyvää.
Meillä taas tapana aloittaa kauppakierros yläkerrasta. Ja mennään sinne tosiaan aina ”sivusta” liukuportaita pitkin.