Miten voisin muuttaa itseni parisuhdekelpoiseksi?
Haluaisin saada puolison, mutta olen juuri sopivasti hieman liian ruma naiseksi, jotta voisin saada kumppania. Olen siis hoikka ja vartaloltani äkkikatsomalta melko sopusuhtainen sekä pitkä- ja paksuhiuksinen, mutta nenäni on liian iso, leukani pienehkö, lantioni leveähkö ja rintani pienehköt (B75). Lisäksi silmäni ovat hieman ugrityyliin vinot ja poskipääni voimakkaat. Olen nolon ja oudon näköinen; joskus mua on luultu ei-suomalaiseksi ugripiirteistäni huolimatta.
Mitkä plastiikkakirurgiset leikkaukset voisivat auttaa riittävästi minun kaltaista surkeaa olentoa? Ulkomailta voisin saada ehkä puolison, sillä muualla on erilaiset ulkonäkökriteerit, mutta Suomessa puolison/miesystävän löytäminen on ollut ihan teini-ikäisestä lähtien ollut käytännössä mahdotonta, kun kukaan mies ei ole kiinnostunut tai tee aloitteita.
Kommentit (28)
Oletko kokeillut Tinderiä? En nimittäin usko ollenkaan ettei tulisi miehiltä kiinnostusta.
M35
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut Tinderiä? En nimittäin usko ollenkaan ettei tulisi miehiltä kiinnostusta.
M35
En ole kokeillut. En myöskään nettideittejä. Olen periaatteesta toivonut tapaavani ihmisiä livenä, sillä en halua aiheuttaa jollekin netissä tapaamalleni pettymystä, kun näkevätkin kaltaiseni hirviön livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
En ole kokeillut. En myöskään nettideittejä. Olen periaatteesta toivonut tapaavani ihmisiä livenä, sillä en halua aiheuttaa jollekin netissä tapaamalleni pettymystä, kun näkevätkin kaltaiseni hirviön livenä.
Ei herranjestas. Miten kehtaat tehdä tällaisen aloituksen jos et edes suostu kokeilemaan tinderiä?
Paska provo mutta vastaan silti.
Itsetunto on kaikki kaikessa. Elama on liian lyhyt huolehtimiseen. Katso ymparillesi ja naet kaikennakoisia korppikotkia onnellisissakin parisuhteissa. Sun ongelma on se, etta paatat jo valmiiksi muiden puolesta etta olet "epatykattava" ja ruma. Huonoitsetuntoista on vasyttavaa yrittaa rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Ei herranjestas. Miten kehtaat tehdä tällaisen aloituksen jos et edes suostu kokeilemaan tinderiä?
Rehellisesti sanoen on myös pelottava ajatus laittaa itsensä kuvan kanssa tyrkylle jonnekin ja sitten huomata se, miten vähän matcheja saisikaan. Olen siis nähnyt jonkun kaverin/tutun käyttävän Tinderiä; tiedän sen idean siinä. Mutta en ole kokeillut ja mielestäni silkka ajatuskin on jo pelottava.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto on kaikki kaikessa. Elama on liian lyhyt huolehtimiseen. Katso ymparillesi ja naet kaikennakoisia korppikotkia onnellisissakin parisuhteissa. Sun ongelma on se, etta paatat jo valmiiksi muiden puolesta etta olet "epatykattava" ja ruma. Huonoitsetuntoista on vasyttavaa yrittaa rakastaa.
Tämä ei ole provo. Olen pari kertaa elämäni aikana ihastunut tai rakastunut. Kahdella kerralla sain pakit näiltä "elämäni rakkauksilta", vaikka tein itse aloitteen. Viimeisin niistä oli 1,5 vuotta sitten ja edelleen tuntuu pahalta.
Ok, molemmat heistä osoittautuivat oikeastikin varatuiksi, mutta he eivät halunneet edes kaveruutta/ystävyyttä kanssani. Enpä siis kelvannut, vaikka yritin itse olla aloitteellinen. :(
Olen käymyt kolme kertaa plastiikkakirurgin konsultaatiossakin, mutta he eivät oikein sanoneet juuta eikä jaata. Yhdestä paikasta lupasivat lähettää hinta-arviota nenä- ja leukaleikkauksista, mutta sieltä ei kuulunut mitään.
Yhdestä paikasta kommentoivat vain juuri sellaista, jota ei oikein voi edes operoida järkevästi (poskipään muoto), mutta varsinaisiin ongelmiin eivät sanoneet mitään. Olen kärsinyt tästä ongelmasta teini-ikäisestä lähtien.
T. Ap
Olen joskus parikymppisenä jopa puhunut psykologille aiheesta ja se psykologikaan ei sanonut siihen yhtään mitään. Ihmiset ovat todella tekopyhiä -- he kyllä tuomitsevat rumat ihmiset, mutta eivät anna konkreettisia parannusehdotuksiakaan.
Minkä ikäinen olet? Itsellänikin oli nuorena huono itsetunto ulkonäön suhteen mutta se on parantunut vuosien varrella. Jos on muuten mukava niin saa kyllä parisuhteen. Itse olen päässyt naimisiinkin vaikka nuorena tunsin itseni suohirviöksi ja totuuden nimissä koen kyllä edelleen olevani jossakin määrin epäviehättävä. Iso nenä ja epäsymmetriset kasvot, riippurinnat ja järjetön pömppömaha, lättänä takapuoli. Mutta toisaalta olen ihmisenä lämmin (näin olen kuullut muilta) ja se varmaan kompensoi ulkonäköäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Rehellisesti sanoen on myös pelottava ajatus laittaa itsensä kuvan kanssa tyrkylle jonnekin ja sitten huomata se, miten vähän matcheja saisikaan. Olen siis nähnyt jonkun kaverin/tutun käyttävän Tinderiä; tiedän sen idean siinä. Mutta en ole kokeillut ja mielestäni silkka ajatuskin on jo pelottava.
T. Ap
Kukaan muu ei tiedä kuinka monta matchia saat..anna mennä vaan. Itsetuntosi nousee tinderissä. Niin siellä naisilla käy. Tuppaa nousemaan liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
T. Ap
Eli haluat luovuttaa ennen kuin olet edes yrittänyt.
Voin neuvoa sinua viisikymppisenä. Olen ollut murjottajan, narsistin ja juoppohullun kanssa. Älä hyvä ihminen tuhlaa aikaasi haluamalla miestä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Itsellänikin oli nuorena huono itsetunto ulkonäön suhteen mutta se on parantunut vuosien varrella. Jos on muuten mukava niin saa kyllä parisuhteen. Itse olen päässyt naimisiinkin vaikka nuorena tunsin itseni suohirviöksi ja totuuden nimissä koen kyllä edelleen olevani jossakin määrin epäviehättävä. Iso nenä ja epäsymmetriset kasvot, riippurinnat ja järjetön pömppömaha, lättänä takapuoli. Mutta toisaalta olen ihmisenä lämmin (näin olen kuullut muilta) ja se varmaan kompensoi ulkonäköäni.
En ole edes nuori, vaan yli kolmekymppinen. Olen mä mukava ja ystävällinen, mutta erittäin ujokin vielä ja hieman varautunut uusien ihmisten seurassa. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole provo. Olen pari kertaa elämäni aikana ihastunut tai rakastunut. Kahdella kerralla sain pakit näiltä "elämäni rakkauksilta", vaikka tein itse aloitteen. Viimeisin niistä oli 1,5 vuotta sitten ja edelleen tuntuu pahalta.
Ok, molemmat heistä osoittautuivat oikeastikin varatuiksi, mutta he eivät halunneet edes kaveruutta/ystävyyttä kanssani. Enpä siis kelvannut, vaikka yritin itse olla aloitteellinen. :(
Olet tehnyt kaksi kertaa aloitteen varatuille ihmisille ja kuvittelet ettet voi kelvata kellekään kun he eivät varattuina halunneet tutustua sinuun? En minäkään varattuna halua tutustua edes kaverina ihmiseen joka on minuun ihastunut, se voi antaa väärää toivoa sille ihastuneella. Ala tekemään niitä aloitteita vapaille miehille ja katso sitten uudestaan jos parinkymmenen kokeilun jälkeen et ole mitään vastakaikua saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
T. Ap
Kukaan muu ei tiedä kuinka monta matchia saat..anna mennä vaan. Itsetuntosi nousee tinderissä. Niin siellä naisilla käy. Tuppaa nousemaan liikaakin.
Juuri näin ja miehenä tippuu nollaan :)
M35
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus parikymppisenä jopa puhunut psykologille aiheesta ja se psykologikaan ei sanonut siihen yhtään mitään. Ihmiset ovat todella tekopyhiä -- he kyllä tuomitsevat rumat ihmiset, mutta eivät anna konkreettisia parannusehdotuksiakaan.
"Ihmisillä" tarkoitat tuossa naisia, homomiehiä, ja niitä paria prosenttia miehistä, joita kaikki naiset haluavat.
Suurimmalla osalla miehistä naismaku vaihtelee enemmän, kuin keskiverto nainen tajuaa. Siksi on naurettavaa, että naiset olettavat että koska muut naiset tai homomiehet pitävät heitä rumina, myös tavalliset miehet pitävät heitä rumina.
Itse useimmiten ihastun persoonallisen näköisiin naisiin. Hymy on ehkä kaikesta tärkein: sen tulee tulla syvältä sisältä, eikä olla mikään peilin edessä harjoiteltu ilme joka täyttää jonkun katkeran akan kauneusmääritelmän. Vaikka hymyssä näkyisi enemmän ikeniä kuin hampaita, se voi olla uskomattoman kaunis miehen mielestä, jos se tulee suoraan tunteista ja on kohdistettu vain minulle.
Nyt ensimmäiseksi jätät naistenlehtien mies- ja kauneusvinkit lukematta, ja opettelet olemaan oma itsesi, ja ilmaisemaan tunteesi ja mielialasi mahdollisimman suoraan ja selkeästi. Takaan, että yllätyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihmisillä" tarkoitat tuossa naisia, homomiehiä, ja niitä paria prosenttia miehistä, joita kaikki naiset haluavat.
Suurimmalla osalla miehistä naismaku vaihtelee enemmän, kuin keskiverto nainen tajuaa. Siksi on naurettavaa, että naiset olettavat että koska muut naiset tai homomiehet pitävät heitä rumina, myös tavalliset miehet pitävät heitä rumina.
Itse useimmiten ihastun persoonallisen näköisiin naisiin. Hymy on ehkä kaikesta tärkein: sen tulee tulla syvältä sisältä, eikä olla mikään peilin edessä harjoiteltu ilme joka täyttää jonkun katkeran akan kauneusmääritelmän. Vaikka hymyssä näkyisi enemmän ikeniä kuin hampaita, se voi olla uskomattoman kaunis miehen mielestä, jos se tulee suoraan tunteista ja on kohdistettu vain minulle.
Nyt ensimmäiseksi jätät naistenlehtien mies- ja kauneusvinkit lukematta, ja opettelet olemaan oma itsesi, ja ilmaisemaan tunteesi ja mielialasi mahdollisimman suoraan ja selkeästi. Takaan, että yllätyt.
Missä voisin tavata kaltaisesi miehen, joka ei aivan aidosti olisikaan pinnallinen? Käsitykseni ihmisistä on tosiaan hieman raadollinen. Mutta voihan niitä syvällisempiä ja lempeämpiä ihmisiäkin toki olla jossain. En vain vielä ole kohdannut sellaisia.
Ja siis vaikka treenaisin kroppani mahdollisimman huolellisesti, lantioni olisi siltikin aavistuksen liian raskastekoinen sekä kasvoni rumat, joten kokonaisuus pysyisi rumana. Siksipä minua ei auta laihdutus, rusketus tai treenaaminenkaan, eikä myöskään hiusten laittaminen nätimmiksi tai kosmetologihoidot. Tietyt luuston ja ruston muodot ovat vain vääränlaiset.