Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea ahdistus taas päällä :(

Vierailija
25.05.2018 |

Ahdistus kohtauksia alkanut tulemaan useammin. Ulos lähteminen ja yksin oleminen helpottavat. Nytkin piti lähteä ulos, kun tuntui, että seinät kaatuu päälle. Miten näistä kohtauksista pääsisi eroon?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuntuu, että happi loppuu.

Ap

Vierailija
2/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkumalla ja syömällä terveellisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ahdistaa?

Vierailija
4/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mikä ahdistaa. On vaan todella inhottava ja levoton olo. Paineen tunne rinnassa. Heti helpotti, kun tulin ulos.

Ap

Vierailija
5/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellakohan on niskat jumissa ja aiheuttaa kaikenlaista mielialahäröilyä.

Vierailija
6/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa välillä ihan saatanasti. En osaa auttaa sinua :(

Vierailija
7/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, jos yhtään auttaa...

Vierailija
8/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me eletään mielenkiintoisia aikoja. Antaa hiekan valua tiimalasissa ja ajan kulua.

Vierailija
9/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari päivää sitten. Sain rauhoittavia lääkkeitä. En ole kylläkään ottanut niitä, mutta helpottaa tieto siitä, että voin ottaa jos on pakko.

Vierailija
10/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertakaikkiaan tiedä mitä ahdistus on.

Jos jotain ikävää tapahtuu niin mulla menee hermot, suutun ja haluan hakata kaikki lähistöllä olijat kuoliaiksi. Mitään en tietenkään tee, mutta siis on tosi kuluttavaa kun on tollainen raivo mielessä pitkään. Se todella heikentää mun toimintakykyä, kykyä tehdä yhtikäs mitään.

Mutta jotkut ihmiset väittävät että kun jotain ikävää tapahtuu niin he "ahdistuvat". Minkälaista se oikein on?

Vierailija
11/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus on syvää epätoivoa, tunne ettei voi itse vaikuttaa asioihin, yrittää vaan jotenkin selvitä. Silloin haluaa kyllä olla omassa rauhassa, luonto ja eläimet ovat tässäkin asiassa parhaita auttajia.

Itselläni ahdistusta aiheuttavia tekijöitä ovat maailman yleinen huono tilanne, ympäristön tilanne, eläinten huono kohtelu. Yleensäkin ihmiset ja ihmisten tuhoavat toimet tätä planeettaa kohtaan.

Vierailija
12/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistus on syvää epätoivoa, tunne ettei voi itse vaikuttaa asioihin, yrittää vaan jotenkin selvitä. Silloin haluaa kyllä olla omassa rauhassa, luonto ja eläimet ovat tässäkin asiassa parhaita auttajia.

Itselläni ahdistusta aiheuttavia tekijöitä ovat maailman yleinen huono tilanne, ympäristön tilanne, eläinten huono kohtelu. Yleensäkin ihmiset ja ihmisten tuhoavat toimet tätä planeettaa kohtaan.

Lue tämä artikkeli:

http://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201805252200970133_we.shtml

Ehkä auttaa ahdistukseesi :D

Vierailija
13/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää vauvapalsta muka aiheuta teille ahdistusta? Eikö ahdistukseen auttaisi jos pysyisi poissa täältä?

Vierailija
14/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kertakaikkiaan tiedä mitä ahdistus on.

Jos jotain ikävää tapahtuu niin mulla menee hermot, suutun ja haluan hakata kaikki lähistöllä olijat kuoliaiksi. Mitään en tietenkään tee, mutta siis on tosi kuluttavaa kun on tollainen raivo mielessä pitkään. Se todella heikentää mun toimintakykyä, kykyä tehdä yhtikäs mitään.

Mutta jotkut ihmiset väittävät että kun jotain ikävää tapahtuu niin he "ahdistuvat". Minkälaista se oikein on?

Ehkä sellainen pelon ja stressin kombinaatio. Epätodellinen tunne tulee samalla. Suuttuminen on ihan normaali tunne.

Vierailija
15/15 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa tekee jotain pientä ja konkreettista omalta osaltaan vaikuttaen ainakin jonkun ihmisen tai eläimen hyvinvointiin. Ja vie huolet Jumalalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi