Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset pelkäävät mua? Millaisia ihmisiä sinä pelkäät?

Vierailija
25.05.2018 |

Jo lapsena naapurin mies kertoi mulle että hänen poikansa ei uskalla olla ulkona leikkimässä jos minä olen siellä eli jo lapsena olen ollut jotenkin pelottava kun muut lapset ovat pelänneet mua. Nyt vanhempana esim kukaan ei koskaan lähesty mua (miehet lähinnä), eivätkä kyllä naisetkaan ystävyys-mielessä. Töissä kun meille tulee uusia harjottelijoita ja heidän tulisi kysyä multa apua, he mielummin jättävät työn tekemättä kuin kysyvät apua. En ymmärrä. Mikä ihmisestä tekee pelottavan? Mikä ulkonäössäni/eleissäni on sellaista ettei mua uskalleta lähestyä? Olen todella ujo ja harmaa hiirulainen joten mun on todella vaikea ymmärtää tätä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulemma myös pelottavan näköinen. Moni on elämänvarrella huomauttanut hassusta kontrastista mun appearencen ja sen välillä miten äärettömän mukava olen :D 

Musta vähän tuntuu että se saattaa jopa osittain selittää sitä millaisissa parisuhteissa olen ollut. Ilmeisesti olen vaikuttanut koleuteni vuoksi tietynlaisiin miehiin, joille on ollut "kunnia-asia" että pääsevät minun kanssani yhteen, vain tajutakseen että olenkin tosi nössö ja mukava, kiltti ihminen :D Siihen on loppunut mielenkiinto, kun ei olekaan ollut mitään "kesytettävää" :D

Onneksi nykyiseni, hieman ujo ja hiljaisehko mies ihastui minuun, ja löysimme toisistamme sen mitä toivoimmekin <3

Kuriositeettina mainittakoot, että hänkin on monen mielestä pelottavan näköinen mustine partoineen, hiuksineen, ja vahvoine vartineen. Lapset hiljenee aina kun mieheni saapuu paikalle, ja sen jälkeen kukaan ei itske eikä mesoa. Sanonkin aina että hänessä menee hyvä lastenhoitaja hukkaan. Kun lapset tutustuvat mieheeni, niin pitävät hänestä hirveästi.

Vierailija
2/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään ihmisiä, joita kunnioitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

💀

Vierailija
4/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään rumia, joskus lihavia naisia jotka suhtautuvat minuun kylmästi ja vältellen. He ovat yleensä äänekkäitä ja sosiaalisia isolla kaveripiirillä, jotka paljolti heidän kaltaisiaan. Heidän kanssaan tulee aina ongelmia vaikka yrittäisin kuinka olla ystävällinen ja helppo.

Vierailija
5/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ylimielisiä besserwissereitä, jotka sanovat aina ääneen sen, mitä ajattelevat. Ovat muka reiluja ja suoria, mutta todellisuudessa ovat kylmiä ja tuottavat pahaa mieltä. 

Vierailija
6/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään rumia, joskus lihavia naisia jotka suhtautuvat minuun kylmästi ja vältellen. He ovat yleensä äänekkäitä ja sosiaalisia isolla kaveripiirillä, jotka paljolti heidän kaltaisiaan. Heidän kanssaan tulee aina ongelmia vaikka yrittäisin kuinka olla ystävällinen ja helppo.

Tämän ilmiön huomaa hyvin varsinkin isommilla työpaikoilla. Nämä "muodokkaat" tytöt ottavat hampaisiinsa niitä, jotka eivät samaan muottiin sovi.

Vierailija
7/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et satu olemaan näitä joilla se perusilme on resting-bitch-face? Eivät itse aina edes tiedä omaavansa sellaista ja muut ihmiset sitten yllättyykin kuinka mukavia he ovat. Joillakin ujoilla oon nähny sellaisen murder-facen, johtuu lie jostain sosiaalisesta jännityksestä, toivoo ehkä välttävänsä niitä tilanteita, eikä tajuakkaan mikä ilme naamalla.

Vierailija
8/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pelkäämä on hiljainen, mutta jääräpäinen. Ei katso silmiin ja on syrjäänvetäytyvä. Niinpä hän ei herätä luottamusta ja on arvaamaton. Hänellä siis on oma tahto, mutta kukaan ei tiedä siitä, kun hän ei puhu. Koskaan ei voi tietää mistä tuulee ja mitä hän aikoo. Aika mahdoton sellaiseen on luottaa tai edes tehdä mitään suunnitelmia, joihin hän kuuluisi.

Vierailija
9/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et satu olemaan näitä joilla se perusilme on resting-bitch-face? Eivät itse aina edes tiedä omaavansa sellaista ja muut ihmiset sitten yllättyykin kuinka mukavia he ovat. Joillakin ujoilla oon nähny sellaisen murder-facen, johtuu lie jostain sosiaalisesta jännityksestä, toivoo ehkä välttävänsä niitä tilanteita, eikä tajuakkaan mikä ilme naamalla.

Tiedän omaavani resting bitch facen ja masennukseni myötä harvoin nykyään edes hymyilen. Olen myös todella ruma, voisiko tuokin olla syynä miksi ihmiset eivät halua puhua mulle. Kai olen liian vastenmielisen näköinen :( ap

Vierailija
10/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti pelkää, mutta olen varuillani liian maireasti käyttäytyvän ihmisen seurassa.

Vierailija
11/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihmetellyt tätä, en pelännyt aggressiivisia miehiä, mutta tuimia ja kiukkuisia naisia vanhuusikään asti.

Vierailija
12/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään hyökkäävästi käyttäytyviä ja hyökkäävästi puhuvia ihmisiä. Jotkut ihmiset vain ovat käytökseltään ja puheitaan hyökkääviä,kun pitävät omaa mielipidettään ja kokemustaan ainoana oikeana. Ovat ns puolustuskannalla heti,vaikkei mitään tarvetta olekaan.

Vierailija
13/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta laihat (luisevat) naiset on jotenkin pelottavia, kiukkuisia ja äkäisiä.

Vierailija
14/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän omaavani resting bitch facen ja masennukseni myötä harvoin nykyään edes hymyilen. Olen myös todella ruma, voisiko tuokin olla syynä miksi ihmiset eivät halua puhua mulle. Kai olen liian vastenmielisen näköinen :( ap

Tai sitten resting-bitch-face ja hymyttömyys saa ihmiset ajattelemaan ettet halua olla heidän kanssaan tekemisissä, eivätkä tohdi lähestyä. 

Vierailija
15/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään sellasia yli-itsevarmoja ja kovaäänisiä wt-muijia.

Vierailija
16/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on vaikeasti lähestyttäviä. Itse olen sellainen varmaan lähinnä hiljaisuuden, vetäytyvyyden ja vakavuuden takia.

Vierailija
17/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että ihmiset vaistoaa musta sen, etten oikeasti ole kiinnostunut niistä enkä pidä erityisesti ihmisistä. Olen kyllä ystävällinen ja kohtelias kaikille, mutta etäinen. Varmasti monet pitävät mua kylmänä ja siksi ehkä pelkäävätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi