Auttakaa 8-v raivoaa ja haukkuu..
Poika raivoaa ja huutaa ja nälvii, nolaa kotona ja julkisesti minua. Muualla lapsi on kuin enkeli, mutta minun kanssa aivan kamalan raskas. Olen alkanut jo toivoa että en pidä vapaita että ei tarvitse olla lapsen kanssa!! Eli se jo kertoo jotain tilanteesta.
Eilenkin istuin vieressä niin kauan kun raivosi. Sitten raivo laantui ja jutteli mukavasti. Mutta taas aamulla ollut kuin myrskynsilmäke..
Yritän järkeillä ja jaksaa, mutta tänään sanoin että kerran on niin hankala olla täällä ja äiti on niin idiootti, niin etsitään uusi paikka missä saat olla hyvässä kodissa. Ei sekään kelpaa.
Kommentit (2)
Keksi joku rangaistus joka poika pelkää aidosti ja kovaa ja tee selväksi, että se rangaistus seuraa joka kerta kun hän käyttäytyy noin.
Rangaistuksen tulee siis kirpaista niin kovaa, ettei sen jälkeen ole yhtään uhmaa jäljellä ja on valmis pyytämään anteeksi käytöstään.
En ikinä uhkailisi lasta hylkäämisellä, vanhempien menettäminen on niitä laspen syvimpiä ja pahimpia pelkoja.
Meillä 9 v poika saa välillä hepuleita, jolloin toimitaan niin että jos puhuu epäkohteliaasti tai ei muuten osaa olla niin pyydetään omaan huoneeseen rauhoittumaan kunnes jaksaa olla kohteliaasti. Pienen rauhoittumisajan jälkeen käydän juttelemassa siitä, mikä harmitti ja halitaan.
Jos olet neuvoton noiden raivarien kassa ota vaikka yhteyttä perheneuvolaan vinkkien saamiseksi. Mutta itse pitää kyllä olla siinä mielessä aikuinen että suuttua saa jos toinen on ihan mahdoton, mutta ei tuolla lailla voi lasta lähteä uhkailemaan.