Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerron miten miehen kiinnostus naiseen menee

Vierailija
25.05.2018 |

1) Pitää olla niin seksikäs että haluaisin heti seksiä vaikka kahvilan pöydällä.
2) Pitäisi olla hauskaa naisen kanssa ja että nauraa vitseilleni.
3) Pitää pystyä välillä jutella ihan fiksujakin.

Monen naisen kanssa 2) ja 3) menee hyvin mutta puuttuu 1). Jos 1) erittäin toimiva, voin jälkimmäisistä ennemmin joustaa mutta ykkösestä en enää jousta.

M43

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, kirjoitin tämän muistiin.

Vierailija
2/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia vitsisi ovat? Oliko aloitus vitsi vai totisinta totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulta löytyy massia niin kyllähän nuo kaikki on mahdollista saavuttaa. Muuten ei niinkään koska alat olla vanha patu. 10 v niin juttusi alkaa olla toooosi tylsiä!

Vierailija
4/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kenellekin on seksikäs eli eikös tuo ole aika nopeasti todettavissa? Vai tarkoitatko, että pitää jotenkin keikistellä, että ykköskohta täyttyy?

Vierailija
5/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
6/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos nainen miellyttää sinua panomielessä, mutta sinä et saa naisen pöksyjä märiksi? Veikkaan, että näin on käynyt kaikilla niillä 1-2 treffeillä, joilla olet käynyt elämäsi aikana.

Vierailija
7/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos nainen miellyttää sinua panomielessä, mutta sinä et saa naisen pöksyjä märiksi? Veikkaan, että näin on käynyt kaikilla niillä 1-2 treffeillä, joilla olet käynyt elämäsi aikana.

Ja niistäkin toiset oli äidin kanssa.

Vierailija
8/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisesta kokemuksesta sanoisin , että toimii toisinkin päin. Kun tapasin mieheni tuli se fiilis, että alasti nyt sinä ja minä seksiä tässä lattialla. Koska elettiin vanhaan hyvään aikaan seksiksi tämä ei realisoitunut ennenkuin apn kohdat 2 ja 3 oli varmoja. Onneksi molemmilla kolahti samoin. Yli 30 v yhdessä ja halu toisiimme hyrrää edelleen.

Vierailija
9/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassa miehella

1. Hauskuus, mun taytyy nauraa sen Kanssa, ei niin et nauran hasnuruille jhauskoilleju vaan niib eegolleniib nauraa myos mun jutuille ja mulle

2. Miehekkyys

3. Rentous, hyva itsetunto, :)

Vierailija
10/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ddksskdkdck kirjoitti:

Tassa miehella

1. Hauskuus, mun taytyy nauraa sen Kanssa, ei niin et nauran hasnuruille jhauskoilleju vaan niib eegolleniib nauraa myos mun jutuille ja mulle

2. Miehekkyys

3. Rentous, hyva itsetunto, :)

1* "Ei niin, et nauran sen jutuille ja pönkitän sen egoo, vaan niin et se mies nauraa myös mun jutuille ja mulle eli et on hauskaa yhdessä"

Vierailija
11/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän ap:tä näitä loistavista neuvoista itselleni. Aion välittömästi pyrkiä kohti näitä vaikeita kriteereitä. Tulen yrittämään kaikkeni miellyttääkseeni sinua.

Vierailija
12/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se varmaan on. Ongelmana vain on, että 1) latistuu ajan myötä. Viimeistään silloin, kun yhteen muutetaan.

Vierailija
13/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 v? Kuulostaa ihan 13-vuotiaalta. Mies 43-30 v?

Vierailija
14/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsejä laukova mies on hankala, kun kuitenkin kohteliaisuudesta tulee naurahdettua vaikka oikeasti tekisi mieli sanoa, että ei nuo sun jutut kiinnosta, puhu kunnolla.

Vierailija
15/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia vitsisi ovat? Oliko aloitus vitsi vai totisinta totta?

Mä ainakin nauroin makeasti tälle aloitukselle.

Vierailija
16/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta puuttuu vuokaavio, miten naisen kanssa edetään eri tilanteissa.

Vierailija
17/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kukaan nyt oikeasti 43v miehen kanssa seksiä halua. Vanhainkoti kamaa.

Vierailija
18/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee kaikilla. Ensimmäisenä pitää olla kemiaa, puoleensavetävyyttä. Jos heti tietää, että tuon kanssa en haluaisi seksiä tai se toinen ei ylipäänsä ole omissa silmissä haluttava, niin ei jatkoon.

Jos ulkonäkö herättää kiinnostuksen, niin seuravaaksi ratkaisee luonne. Hauskan, sosiaalisen, rennon, mukavan, huumorintajuisen (jolla on samanlainen huumorintaju kuin itsellä) kanssa tutustuminen jatkuu. Muuten ei jatkoon. Kolmannessa vaiheessa tullaan tutustumisessa siihen kohtaan, että vetovoimaa on, seksikin mahdollisesti sujuu, viihdytään hyvin yhdessä - mutta parisuhteen kannalta ratkaiseva kysymys liittyy arvomaailmaan ja tulevaisuuden suunnitelmiin. Jos toinen haluaa ok-talon ja kultaisen noutajan, toinen viettää osan vuodesta reppureissaten maailmalla, niin aika huono pohja parisuhteelle. Harvoin eroavaisuudet noin jyrkkiä ovat, mutta noin esimerkkinä.

Ja tämän takia yritän palstamiehiä usein muistuttaa siitä, että treffeille pääsystä on vielä helkkarin pitkä matka parisuhteeseen.

Vierailija
19/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan nyt oikeasti 43v miehen kanssa seksiä halua. Vanhainkoti kamaa.

Varmaan nelikymppiset naiset haluaa. Itse haluan seksiä 53 v miehen kanssa. Olen itse myös 53 ja olemme olleet yhdessä yli 30 v. Ei se seksi lopu iän myötä automaattisesti.

Vierailija
20/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap hakee seksisuhdetta, joka voi laimentua parissa viikossa tai kuukaudessa. Pitkän suhteen kriteerit on pikkasen syvällisempiä.